Image and video hosting by TinyPic

Gastenboek
  • kom u zomaar even een bezoekje brengen
  • Weekend staat voor de deur
  • weekendgroet aan een lieve vriendinxxx
  • aangename avond en prettig weekend xxx
  • Het is vandaag weer woensdag

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

     Photobucket

     

     Image and video hosting by TinyPic

     Image and video hosting by TinyPic

     

     Image and video hosting by TinyPic

     

     Image and video hosting by TinyPic

     Image and video hosting by TinyPic

    Celine Eembeek
     

     Image and video hosting by TinyPic

    Valentine Eembeek
     

     Image and video hosting by TinyPic

    mijn vrienden
  • fsdesign
  • fsdesign_the_king
  • fsdesign_andre_hazes
  • Brigitta (Nikki)
  • Frida
  • Oneroosje
  • Inanna
  • Valerieke
  • Eddia
  • Diana 1948
    Mijn Vrienden
  • Jeffy
  • Patty en Freddy
  • Jeannine98
  • Eddy Powerpoint
  • GrĂ©
  • Boke
  • Rudi/Sluffertjes_Creations
  • Janoo
  • Foestie
  • Lydia1947

     Image and video hosting by TinyPic

     

     

     

     

     

    Bedankt Franky
     
       

    VISITOR COUNTER

     

    MySpaceAnimations.com

    Animations provided by MySpaceAnimations.com

     

     

    Dank u wel Janoo voor de mooie creatie
     
    Bedankt lieve Foestie voor de mooie crea
     





     











    .

    24-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.My Bikeus

     Image and video hosting by TinyPic

    Deze les is van Yvonne

    24-02-2011 om 22:04 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chevelure rousse

     Image and video hosting by TinyPic


    Het is gewoon een feit
    Jij bent mijn liefste meid

     

    Elke dag denk ik aan jouw,

    omdat ik mega veel van je hou
    Casperke

    24-02-2011 om 18:40 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Amazone

     Image and video hosting by TinyPic

    De vriendschap van een paard

    De vriendschap van een paard
    De vriendschap voor het leven
    Voor een ander niet te zien
    Hoeveel een paard kan geven

    Want ben je eens verdrietig
    dan kijkt hij je aan
    Alsof hij wil zeggen
    Ik zal altijd naast je staan

    En als je dan weer vrolijk bent
    Dan slaat hij met zijn staart
    En hinnikt alsof hij zeggen wil
    Dat hebben we weer geklaard

    Zo'n vriendschap is een wonder
    Een wonder om te beleven
    Zo'n vriendschap
    kan geen mens
    Geen mens kan zoiets geven



    C@sperke


    22-02-2011 om 22:30 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.She likes coconut milk

     Image and video hosting by TinyPic

    Les van Viviane

    22-02-2011 om 21:33 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Desire

     Image and video hosting by TinyPic
    Weer een mooie les van Viviane

    22-02-2011 om 21:28 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.So Sexy

     Image and video hosting by TinyPic

    Lesje van Yvonne

    17-02-2011 om 21:24 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La belle saison d'automme

     

    Image and video hosting by TinyPic

    Deze les is van Viviane.

    17-02-2011 om 21:18 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    16-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hahatjoe

     

    Hahatjoe, een lesje van Yvonne

    16-02-2011 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Picasso World

     

    O wat ben ik blij
    om je valentijn te zijn.
    Je bent zo leuk en lief
    daarom ben ik blij
    met een lieve vriend.

    14-02-2011 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy Valentine

     
    Aan Iedereen een happy Valentine

    14-02-2011 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Be Still

     


    De tijd.
     
    Wat is eigenlijk tijd
    ik weet het niet
    want ik ben het eigenlijk altijd kwijt
    tot mijn grote verdriet.
    Ik kom altijd tijd te kort
    ik heb nooit tijd teveel
    dat is wat er aan schort
    je krijgt vaak maar een tijds deel.
    De tijd die vliegt
    alles gaat heel snel voorbij
    niemand die daar over liegt
    want de tijd gaat te hard voor mij.
    Zo zijn de kinderen nog klein
    zo zie je ze de deur uitgaan
    ik vind dit niet fijn
    dat het zo snel voorbij kan gaan.
    Vaak vergeet ik de tijd
    want dan heb ik het te druk
    ik ben dan gewoon stukken kwijt
    en ben dan ook helemaal van mijn stuk.
    De tijd vliegt voorbij
    het gaat te snel
    en zeker voor mij
    want het is een kommer en kwel.
    Maar de klok tikt maar door
    je kan er niks tegen doen
    daar is het leven voor
    je hoeft voor de tijd niks te doen.

    Casperke

    13-02-2011 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Perfection

     

    Vrienden op internet

    *****

    Ook al kent men elkaar persoonlijk niet,

    toch deelt men vreugde en verdriet...

     Ook al zit je aan de andere kant,

    hier ergens in de buurt of in een vreemd ver land...

    Jullie berichtjes en mailtjes te lezen,

    da's echt wel heel plezant...

    Te weten dat er altijd wel ergens iemand is,

    een vriend(in) en dat is toch niet mis...

    Daarom bedankt dat jullie er zijn,

    het brengt in donkere dagen een beetje zonneschijn...

    13-02-2011 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cold Bleu

     

    Als ik jou niet kan zien sluit ik men ogen

    Als ik jou stem niet hoor word ik stil

    Als ik jou niet kan vasthouden wordt het stil rondom mij

    Dan mis ik de warmte die jij mij geeft

    Dan mis ik de lieve woordjes die jij mij toespreekt

    Kortom

    ik kan gewoon niet leven zonder jou

    Dat is omdat ik zo veel van je hou

    13-02-2011 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    27-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag

     Image and video hosting by TinyPic

    Fijne dag gewenst
    Knuff Molly

    27-09-2009 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
    26-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdag

     Image and video hosting by TinyPic

    Wens jullie een mooie zaterdag
    knuff Molly

    26-09-2009 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    25-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag

     Image and video hosting by TinyPic

    Fijne vrijdag gewenst
    knuff Molly

    25-09-2009 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    24-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooie crea

     Image and video hosting by TinyPic

    Wens jullie een fijne donderdag toe

    24-09-2009 om 15:15 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    19-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Golf

     Image and video hosting by TinyPic

    Wens jullie een fijn weekend

    19-09-2009 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    18-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag mooie crea

     Image and video hosting by TinyPic

    Wens jullie een fijne dag

    18-09-2009 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    17-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ode aan Patriek

     Image and video hosting by TinyPic

    Wens jullie een fijne donderdag toe

    17-09-2009 om 00:00 geschreven door C@sperke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs