Inhoud blog
  • foto
  • groot nieuws
  • hallo
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Blog als favoriet !
    caressjes home
    welkom op caressjes blog
    19-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hier een eerste foto op mijn blogje van mijn cavkes

    19-11-2008 om 13:46 geschreven door sofie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groot nieuws

    omdat mijn man graag een hond wilde voor hem zijn we op zoek geweest naar een goede fokker die tervuerens fokt
    ongeveer een jaar geleden was er een wetstrijd gehoorzaamheid en agillitie in de hondeschool waar wij lid zijn en daar ontmoetende we patriek en jenny hobby fokkers van tervuerense herders en mechelse herders we zijn aan de praat geraakt en enkele maanden later hebben we beslist om nog een hond erbij te nemen en gisteren zijn er 10 puppy's geboren 7 teefjes en 3 reutjes het is een kruising tussen tervueren en een mechelse herder volgens de fokkers de combinatie van die twee rassen heb je een hond die trouw is aan zijn baas en  gehoorzaamt we kijken er al naar uit om een puppy teefje uit te kiezen

    19-11-2008 om 11:21 geschreven door sofie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (6 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hallo
    hallo ik ben sofie woonachte in roeselare en passy voor honden mijn favo de cavalir king charles
    zo is het begonnen ik werkte bij een tandarts in roeselare waarvan de vrouw van de tandarts een cavaliertje had ik vond dat een heel mooi hondje en ik wilde ook zo eentje ik ben dan informaatie gaan opzoeken over dat ras
    en wat later is ons eerste cavaliertje gekomen in 2004 een blenheim teefje twee jaar later is ook ons caress gekomen
    een tricolor teefje en in 2007 ons grace een black an tan teefje hopelijk komen jully regelmatig op mijn blog zien
    als je vragen hebd over cavalier king charles dan mail je me maar ik mail je dan met plezier terug

    19-11-2008 om 10:05 geschreven door sofie  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (6 Stemmen)


    Archief per week
  • 17/11-23/11 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs