Inhoud blog
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
    Blog als favoriet !
    Red de natuur

    help de aarde red hem samen kunnen we hem aan pleeeeeas
    21-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    dieren die bedrijgt zijn zoals een beer leeuw wolf somige wilde honden zoals de afrikaanse hond en walvissen roofogels bepaalde soorten veel katachtigen en nog miljoenen andere dieren dus ben vegetarier en je hebt verschilende opvang centrums voor zieke of op sterven liggende dieren verzin dingen zoals kaarten verkoop knutsel dingen verkoop op romelmarkten nog veel meer volwassenen kunnen hun kinderen helpen of kunnen naar kerstbeursen gaan of geld sparen om dingen te kopen die heel goed zijn voor jouw dieren en geniet van kleine dingen


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Gastenboek
  • Denk aan de toekomst
  • gewoon mooi
  • Handzeep gebruiken
  • vegen
  • vegen

    vertel iets over mijn site vertel wat ik nog beter kan doen of zo geef ideetjes om de natuur te verbeeteren


    Over mijzelf
    Ik ben mira lombart ellen van waelegem
    Ik ben een vrouw en woon in brugge en ver asebroek (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 13/05/1996 en ben nu dus 27 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: tekenen schilderen knutselen voor dieren zorgen en ook voor de natuur mira lombaert .
    ik ben graag in de natuur
    Zoeken in blog


    Zoeken met Google



    Over mijzelf
    Ik ben mira en ellen
    Ik ben een vrouw en woon in ver assebroek en brugge (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 13/01/1996 en ben nu dus 28 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: tekenen knutselen schilderen zorgen voor dieren en de natuur van mira.
    ik ben graag in de natuur

    agenda voor de natuur

    Belangrijke data in mijn agenda


    agenda

    14 februari 2013 is het valentijns dag niiiiiiiiiiiiiiiiiet alleen voor je ma pa lief of zo ook voor dieren en plannnnnnnnnnnnnnten


    agenda

    14 februari valentijn ook voor mensen en dieren 25 december kerstmis koop iets lekkers voor je dieren of groei poeder voor je planten



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs