Welkom op mijn blog!
Foto
Foto
Foto
Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

Foto
E-mail mij

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
❀ ❀ ❀ Paint Shop Pro ❀ ❀ ❀

Image5
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Narin 2





********



Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail
URL
Titel *
Reactie *
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (7)

De Rebecca is terug....
wgoaiwk3jpzkw.jpg

Mijn man John en ik komen jou héél hartelijk danken voor jouw
medeleven, warme steun en de zo lieve woorden. Stilletjes aan
begin ik terug te bloggen om mijn zinnen te verzetten,
maar ook omdat ik iedereen ontzettend veel mis. Van harte
wens ik jou een fijne week, tot later eens en warme
dankbare knuffels van je blogvriendinnetje Rebecca en John. xxxx

epm3glp.gif


Schitterende tags staan er op je Catootje lieve Carlake.
En tja....nu zijn de nazomerdagen gedaan, lang en vroeg donker...bah.....
Hopelijk gaan we toch geen lange strenge winter krijgen, velen vrezen ervoor lieveke. xxxxx

23-10-2018 om 06:54 geschreven door Rebecca


Dag lieve Carlake....
wb5haqjok.png

Met een lach op mijn snoet, kom ik jou nog gezellige
nazomerdagen wensen en ik vond het heel fijn hier.
Veel dank voor de bezoekjes en van je blogmaatje
Rebecca, krijg je warme herfstknuffels en

r7vunddzzp5.gif141.gif


Amaai....het is hier echt zomer nu en zaterdag zou het zelfs 24° worden, dit heb ik nog nooit meegemaakt Carlake. Nu kunnen we wel spreken van "Die lange hete zomer....." xxxxxxxxx

11-10-2018 om 10:36 geschreven door Rebecca


Goeie morgen lieve Carlake....
v6dicsp5.png

Nog een leuke zondag en mooie week kom ik
jou wensen. Ik vond het heel fijn hier
en je blogvriendinnetje Rebecca, geeft jou

cz8pps.gif


Hopelijk hadden jullie gisteren ook zo'n schitterende nazomerdag. En naar het schijnt Carlake wordt het deze week alweer een mooi weertje. Laat ze maar doen, want ik hou zeker niet van de winter lieveke. xxxxx

07-10-2018 om 09:16 geschreven door Rebecca


Fijne midweek lieve Carlake....
hxd7y3dppoxb.png

Héél leuk vond ik het hier op je mooie blogje, waarvan ik
echt heb genoten. Ook veel dank voor de bezoekjes die
mij telkens zoveel deugd doen. Tot later eens en
van je blogvriendinnetje Rebecca krijg je warme


0he4ldjccuy3.gif222.gif


Deze morgen kregen we zo'n mooi bolleke, maar dat bolleke is spijtig genoeg aan het verdwijnen en zo warm is het niet buiten hoor Carlake. Hopelijk schijnt het bolleke bij jullie héél veel, want nu zijn het toch de laatste "nazomerdagen" (denk) ik Carlake.xxxxxxxxxxxx P.S. : sorry, maar je mooie bovenste tagje op je Catootje staat niet in het midden, je hebt het mss. nog niet gezien hé.

03-10-2018 om 12:15 geschreven door Rebecca


Dag lief blogvriendinnetje....
of9rhl8cr.png

Hier ben ik weer eens en van harte wens ik jou een fijne
zondag,alsook een leuke herfstweek. Je blogje is altijd
héél mooi, waar ik telkens van geniet. Tot later eens,
en je blogvriendinnetje Rebecca geeft jou

kqho0i2oybg.gif221.gif


Wat een parels heb je weer gemaakt lieve Carlake en dan die roze tags op je Catootje, schitterend zeg !!! Vind het altijd leuk om hier nieuwe crea's te zien staan. Hier schijnt het zonnetje volop, hopelijk ook bij jullie lieveke, zal ne keer blazen, hihi. xxxxxxxxxx

30-09-2018 om 10:29 geschreven door Rebecca


Ik kom je leuk weekend wensen !!!en je blog is mooi ..

Image and video hosting by TiyPic

¸¸¸.*¨* Leven *¨*.¸¸¸

Voor we lief hebben

Wordt het leven

met een hoofletter.

geschreven

Ondanks leven.

en droevenis

liefde is

Toon Hermans


.


Image and video hosting by TinyPic

Groetjes Chrisje



28-09-2018 om 12:45 geschreven door Chrisje


Lieve groetjes dikke knuffel prachtige creas lieverdje
asv3ro40cp.png 
 

kpdmezfm5.gif

25-09-2018 om 02:55 geschreven door Diana




>

Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs

 

TUSSEN