Welkom op mijn blog!
Foto
Foto
Foto
Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

Foto
E-mail mij

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
❀ ❀ ❀ Paint Shop Pro ❀ ❀ ❀

Image5
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.





****



Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail
URL
Titel *
Reactie *
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (1)

Ik kom je leuk weekend wensen , en vele mooie crea,s

Image and video hosting by TinyPic

**¸¸.*¨**Droom Princes.**¸¸.*¨**

Aan de overkant van het golvende water,

daar wacht mijn droomprinses.

Met haar zachte en lieve blik

ITelkens ik haar voor me zie versneld mijn droomproces.

Ze zweeft voor mijn ogen,

net een danseres.

Aan de overkant van het golvende water,

daar wacht mijn droomprinses.

Met haar lang, golvend haar.

Ik denk aan haar.
.

Iedere dag, ieder uur,
..
<

ieder jaar.

Image and video hosting by TinyPic

Groetjes Chrisje



17-11-2017 om 18:54 geschreven door Chrisje




>

Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs

 

TUSSEN