Skateboarding is not a crime
Inhoud blog
  • Geschiedenis van het skateboarden
  • Vans Battle Of The Shops
  • Welcome!
  • Forward Freestyle Skatepark
  • Faab in Wood magazine!
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Skateboarding
    Alle laatste nieuwtjes
    Jens Coppens
    Uw beoordeling is opgeslagen
    De waardering die u gegeven heeft aan dit blog werd correct opgeslagen.

    U kan hieronder de tussenstand bekijken:


    Heel goed 29 %
    Goed 29 %
    Voldoende 0 %
    Nog wat bijwerken 14 %
    Nog veel werk aan 29 %

    Totaal aantal stemmen: 14



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    Rondvraag / Poll
    Wat is jouw favoriete skatepark?
    De Veling Oostende
    Zumiez Wevelgem
    Forward Freestyle park Roeselare
    Area 51 Eindhoven
    Bekijk resultaat


    Over mijzelf
    Ik ben Jens Coppens, en gebruik soms ook wel de schuilnaam BurnSide.
    Ik ben een man en woon in Geraardsbergen (Belgiƫ) en mijn beroep is Student.
    Ik ben geboren op 26/05/1990 en ben nu dus 33 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Skaten, snowboarden.

    Archief per week
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Startpagina !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tilloenk
    www.bloggen.be/tilloen

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs