Skateboarding is not a crime
Inhoud blog
  • Geschiedenis van het skateboarden
  • Vans Battle Of The Shops
  • Welcome!
  • Forward Freestyle Skatepark
  • Faab in Wood magazine!
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Skateboarding
    Alle laatste nieuwtjes
    Jens Coppens
    09-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welcome!
    Welkom op mijn blog
    Ben je iemand die niets anders doet dan skaten of snowboarden? Wil je alles weten over dit alles? 
    Dan zit je zeker niet op de verkeerde site. 
    Iedereen die deze blog bezoekt zal alles te weten komen over het  laatste nieuws uit de snow/skate wereld.
    Naast de laatste nieuwtjes uit de hele wereld, zal ik mij vooral richten op de Belgian Skate/Snow Scene. 
    Wie heeft wat gewonnen, welke evenementen zullen er plaats vinden en waar, wie zijn de nieuwe talenten, enz...

    De blog zal een wekelijkse update kennen met de laatste nieuwtjes.
    Alvast veel plezier!!

    09-01-2010 om 20:05 geschreven door BurnSide  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Forward Freestyle Skatepark
    Er is een nieuw skatepark geopend in Belgiƫ!
    Het Forward Freestyle skatepark in Roeselare.
    Zeker eens een bezoek brengen!

    Adres: Ovenstraat 17, 8800 Roeselare

    09-01-2010 om 00:00 geschreven door BurnSide  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (15 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Faab in Wood magazine!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Fabian staat deze maand op de cover van Woodmag!
    Haal je exemplaar in de locale skateshop!

    09-01-2010 om 00:00 geschreven door BurnSide  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)


    Rondvraag / Poll
    Wat is jouw favoriete skatepark?
    De Veling Oostende
    Zumiez Wevelgem
    Forward Freestyle park Roeselare
    Area 51 Eindhoven
    Bekijk resultaat


    Over mijzelf
    Ik ben Jens Coppens, en gebruik soms ook wel de schuilnaam BurnSide.
    Ik ben een man en woon in Geraardsbergen (Belgiƫ) en mijn beroep is Student.
    Ik ben geboren op 26/05/1990 en ben nu dus 33 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Skaten, snowboarden.

    Archief per week
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Startpagina !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs