Over mijzelf
Ik ben miranda
Ik ben een vrouw en woon in landgraaf (nederland) en mijn beroep is interieurverzorgster .
Ik ben geboren op 15/07/1976 en ben nu dus 47 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: mijn kinderen en deze site voor brenda.
ik heb deze site gemaakt voor mijn nichtje brenda. ze is 19 augustus 2005 overleden door mishandeling en ik mis haar no
WELKOM OP MIJN BLOG IK HOOP DAT JULLIE HEM MOOI VINDEN
Blog als favoriet !
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Zoeken met MSN


Zoeken in blog

Foto
Foto
Foto
Rondvraag / Poll
wie is er tegen zinloos geweld?
helemaal
niet
ligt eraan
ik weet het niet
Bekijk resultaat

Foto
Startpagina !
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • love you
  • dichtbij
  • verlangen naar jou
  • vanacht
  • voor jou
  • op zoek
  • verjaardag 2 jaar
  • lieve brenda
  • zal ik je ooit terug zien???
  • liefde
  • waarom
  • honingzoete tranen
  • een roos
  • waarom
  • nacht
  • masker
  • schone schijn
  • als ik
  • hoeveel
  • hoe en waarom
  • kerst
  • ik mis je
  • eens
  • sweet angel
  • onverwachts
  • rozen
  • ik dans??????
  • eens
  • mijn rugzak
  • slaap lekker
  • als sterren
  • mijn vlinder
  • ik kijk
  • zo lief zo klein
  • miss you
  • geen kans
  • je ging lief kind
  • knuffels
  • rust zacht schat
  • een rode roos
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    we_it
    www.bloggen.be/we_it
    DEZE SITE IS VOOR BABY BRENDA UIT LANDGRAAF
    brenda geb 26april 2005 +++19 augustus 2005
    LIEVE BRENDA IK HOU VAN JE EN MIS JE HEEL ERG,STEEDS MEER MIJN HART HUILT OM JOU,KON IK NOG MAAR EVEN BIJ JE ZIJN EN JE VASTPAKKEN EN KNUFFELEN,SORRY MIJN ENGELTJE DAT IK DIT NIET HEB ZIEN AANKOMEN. DAT DOET MIJ HEEL VEEL VERDRIET. DAN HADDEN WE JE NU NOG GEHAD. RUST ZACHT+++ENGELTJE HEEL VEEL KUSJES BLAAS IK OMHOOG NAAR JOU,OMDAT IK HEEL VEEL VAN JE HOU. OMA PETERS,OPA EN OME ROLAND HEBBEN OOK HEEL VEEL PIJN OM JOUWN VERLIES,HET IS ZWAAR HIER MEE TE MOETEN LEVEN,MAAR OOIT EEN KEER ZIEN WE ONS WEER TERUG EN DAN GEEF IK JOU EEN HELE DIKKE KNUFFEL EN EEN KUS. DUS IK WACHT......
    19-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. love you
                   

    19-07-2007 om 14:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (15 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dichtbij
    dichtbij

    Ik staar omhoog en denk aan jou,
    in het zwarte gat van de nacht.
    Ik stel me voor dat jij daar bent.
    En gewoon tegen me lacht.

    Ik zie je niet, ik hoor je niet.
    Maar doordat ik je zo mis.
    Ben ik van het feit doordrongen,
    dat daarboven mij iets is.

    Ik sluit mijn ogen en beleef.
    een intens moment
    ik weet gewoon,
    ik voel gewoon
    dat jij er bent.


    Voor altijd herinnerd in liefde en viendschap.
    Voor altijd aanwezig in woord en in geest.
    Voor altijd verbonden door onzichtbare banden.
    Gekoesterd door velen.
    Gemist nog het meest.

    19-07-2007 om 13:49 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (12 Stemmen)
    12-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verlangen naar jou

    Verlangen naar jou doet pijn
    ik wil zo graag bij je zijn
    Verlangen naar jou is fijn
    al is mijn hart vervuld van pijn
    Verlangen naar jou elke dag
    hopend dat ik eens bij je wezen mag
    Verlangen naar jou keer op keer
    ja mijn tranen stromen nu alweer
    Verlangen naar jou mijn lieve schat
    ik hou van jou met heel mijn hart.

     

        

    12-05-2007 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vanacht

    Vanacht in mijn dromen,
    ben jij ineens naar mij toegekomen.
    Zo teder en zacht lag je tegen mij aan,
    dit gevoel wilde ik nooit meer laten gaan.

    Zacht strelend over je hoofd,
    heb ik jou al mijn liefde beloofd.
    Beschermend met mijn armen om je heen,
    wenste ik dat je nooit meer verdween.

    Een droom zal het altijd blijven,
    ik kan alleen maar over jou schrijven.
    Een droom die voor even bestaat,
    en mij een paar momenten bij jou laat.

    Genietend van elk moment,
    besef ik dat jij er,
    als ik wakker wordt niet meer bent.

    Vanacht in mijn dromen,
    heb ik jou voor even meegenomen.
    Vanacht in mijn dromen,
    heb je mij gezegt dat alles goed gaat komen.

    Brenda, mijn lieve kleine schat,
    voor altijd ben jij dichtbij, diep in mijn hart.
    Vanacht in mijn dromen,
    is mijn droom voor even uitgekomen.
         

    12-05-2007 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor jou

    Eenzaam kijk ik in de donkere nacht,
    bang en alleen, zoekend naar een klein beetje kracht.
    Sterren stralen hun heldere licht,
    tranen rollen over mijn gezicht.

    Hulpeloos sta ik voor het raam,
    in mijn gedachten roep ik jou naam.
    Alleen en hulpeloos verloren,
    wil ik alleen maar bij je horen.


        

    12-05-2007 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op zoek



    Op zoek.

    Ik ben nog steeds op zoek
    naar iets waarin ik vrede vind
    op zoek naar innerlijke bewustzijn
    wat mij aan het leven bindt.

    Ik heb nog niet gevonden
    de rust waarnaar ik zoek
    misschien staat het beschreven
    in het nog onbeschreven boek.                       

    Ik zoek nog naar het leven
    van liefde en van rust
    zonder zo opstandig te zijn
    maar van het leven mij bewust.

    De jaren gaan me veel te vlug
    ik loop er bijna aan voorbij  
    'k ben daarom dus nog steeds op zoek
    naar de innerlijke rust in mij.




    11-05-2007 om 11:11 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    26-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verjaardag 2 jaar




    lieve brenda
    vandaag zou je twee jaar worden
    wij denken nog steeds iedere dag aan jou
    en we missen jou nog steeds,heel erg
    rust zacht mijn engeltje+++
    xxxjes stuur ik omhoog naar jou
    omdat ik je heel erg mis en van je hou

    26-04-2007 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lieve brenda
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik zit hier nu achter de pc alweer een keer naar jouwn muziek te luisteren(r kelly if y could turn back the hands of time)
    ik luister dat liedje sowieso elke dag wel een paar keer of ik nou in de auto zit of thuis,ik moet het elke dag wel 1 keer horen
    maar nu is het weer anders over een paar dagen zou je 2 jaar zijn geworden en het doet me zoveel pijn dat je die niet bent geworden
    ik denk elke dag aan jou maar op zo een dagen word ik weer helemaal depressief dan denk ik alleen nog maar aan jou.
    hoe zou je eruit zien hoe zou jouwn lieve stemmetje nu klinken,maar ook denk ik eraan als je er nog zou zijn geweest wat voor een leventje je dan
    zou hebben gehad het klinkt misschien hard maar ik denk dat je nog heel veel pijn had mee gemaakt mijn poppetje.
    want jouwn papa en mama waren helemaal niet in staat om jou goed te verzorgen en voelde zich te hoog om bij ons aan te kloppen
    ik had jou ook wel groot gekregen samen met je neefje en nichtje,ik heb jouwn mama al zo vaak gevraagd hoe het thuis ging(en ze zei altijd ja gaat wel goed)ik heb haar ook al aangeboden als er wat was moest ze naar mij komen.
    had ik dit maar geweten mijn schat dan had ik jou al die ellende bespaard,maar helaas het heeft niet zo mogen zijn.
    sorry mijn engeltje,ik leef hier elke dag mee schuld schuld en nog eens schuld.
    iedereen zegt daar kan jij niks aan doen maar toch het doet pijn,pijn dat ik het niet heb kunnen voorkomen.
    opa,oma,ome roland en tiffany en sidney missen jou ook.
    wij kijken elke dag naar buiten naar 1 ster en dat ben jij daar zoek ik mijn troost in,mijn gedachten dat jij daar bent.
    bij de lieve vader die van alle kindjes houd

    lieve brenda rust zacht mijn engel
    kusjes blaas ik omhoog naar jou,omdat ik je heel erg mis en van je hou

    21-04-2007 om 11:59 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    15-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zal ik je ooit terug zien???

    Zal ik je ooit terug zien...

    Is er daar een hemelpoort?waar jij straks op me wacht?

    worden wij weer herenigt?zoals ik had verwacht?

    Ik vraag me wel eens af,of er meer zal zijn hierna?

    als mijn tijd ooit komt,of jij dan naast me staat.

    Zul jij me met je liefde,dan leiden naar het licht,

    dan tover ik zoals welleer, een lach op je gezicht.

    Dan zijn we weer samen,even geen verdriet,

    maar je zult toch even moeten wachten......

         mijn tijd is het nog niet.

    15-04-2007 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    17-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liefde


    Het ligt niet
    in de lengte
    of zwaarte van tijd
    of iets
    je lief en dierbaar is

    Het ligt
    in de diepte
    van het verlangen
    in de liefde
    waarmee
    je lief hebt

    In de liefde
    ligt
    het verdriet
    als je verliest

    En je huilt
    omdat
    in je tranen
    je liefde ligt

    17-01-2007 om 17:37 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waarom



    Op de grote vraag "waarom"
    Wordt het antwoord nooit gegeven
    Bij de vragen over dood en leven
    is er geen "daarom".

    Het leven is dragen
    Het leven is gaan
    Het leven is bestaan
    Zonder al te veel te vragen.
      
    Het waarom wordt "waartoe"
    Maar, lieve God
    Waartoe dan toch dit lot?
    Wij worden soms zo moe.

    Zonder antwoord te kunnen leven
    Is de kunst van ons bestaan
    Zonder antwoord verder te gaan
    "waarom en waartoe" in ons mens zijn verweven.

    17-01-2007 om 17:31 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    02-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.honingzoete tranen

     
    Honingzoet de geuren,
    lavendelblauw de dag.
    Inktzwart zijn de nachten,
    waarin ik treuren mag.

    Ziltig zout mijn tranen,
    verward en droef mijn hoofd.
    Steeds minder bij machte,
    loop ik als verdoofd.

    Ik ruik geen zoete geuren,
    ik zie geen blauwe dag.
    Verlang slechts naar de nachten,
    Waarin ik treuren mag.

     

    02-01-2007 om 15:20 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een roos

    Als ik aan jou denk,
    denk ik aan een roos met morgendauw
    en een hemel stralend blauw.

    Ook een roos verliest eens zijn glans
    en aan een blauwe lucht is wel eens een wolk.

    Maar een roos bloeit steeds opnieuw
    en een donkere wolk drijft weer over.

    Dan straalt de roos weer in de morgen
    en de lucht weer prachtig blauw.
            
    Denk ik aan een roos
    dan denk ik aan jou.

    02-01-2007 om 15:08 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waarom


    Waarom is het soms zo moeilijk,
    om weer heerlijk hard te lachen.
    Waarom is het soms zo moeilijk,
    om te genieten van de dag.
    Waarom is het soms zo moeilijk,
    om me aan de zon te warmen.

    Waarom is het soms zo moeilijk,
    dat ik geen rust vind in de nacht.

    Waarom is het soms zo moeilijk,
    om voor mezelf te kiezen.
    Waarom is het soms zo moeilijk,
    om mezelf weer te zijn.
    Waarom is het soms zo moeilijk,
    om in mijn hart weer blij te wezen.
    Waarom is het soms zo moeilijk,
    word ik soms verscheurd door pijn.

    Waarom is het soms zo moeilijk,
    om het verleden los te laten.
    Waarom is het soms zo moeilijk,
    nu jij niet meer bij ons bent..
    Waarom is het soms zo moeilijk,
    Om jouw dood te accepteren.
    Waarom is het soms zo moeilijk,
    Ik mis je erg mijn kleine meid.

       

    02-01-2007 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nacht



    In de schaduw van de nacht,
    zoek ik naar de woorden.

    In het donker van de nacht,
    roep ik stilletjes jouw naam.

    In de schimmen van de nacht,
    vraag ik steeds 'waarom'?

    En zoek ik naar het antwoord,
    dat er voor jou geen nieuwe dag begon.

        

    02-01-2007 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.masker

     

       

     

    Achter mijn glimlach schuilen tranen,
    tranen van verdriet,
    maar door mijn glimlach is er niemand,                                      
    die mijn tranen ziet.

    Mijn grappen en mijn grollen,         
    bedekken diepe wonden,
    zodat ik door niemand,
    zielig wordt bevonden.

    Ik verstop me achter woorden,
    zo kan ik verder leven,
    ik dank U voor die gave,
    die U mij heeft gegeven.

    31-12-2006 om 23:21 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schone schijn
              

    Soms kan ik weer gelukkig zijn
    en is mijn lachen echt
    al kan ik er nog niet tegen
    als men iets van je zegt.
                                  
    Dan draait het hevig in mijn maag
    en mijn ogen stromen vol
    dan sta ik trillend op mijn benen
    en mijn hart slaat dan op hol.

    Binnenin doet het nog zoveel pijn
    maar van buiten wil ik stralen
    die pijn zal ooit eens minder zijn
    en dan vertel ik mijn verhalen.

                                                                  
                    

    31-12-2006 om 16:26 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.als ik

    Als ik de zon was
    kon ik mensen een beetje warmte geven.

    Als ik een vogel was
    kon ik de mensen in gedachten laten zweven.

    Als ik een bloem was
    schonk ik iedereen een lach.

    Als ik de maan was
    mooie dromen in de nacht.

    Als ik de zee was
    spoelde ik alle stranden schoon.

    Maar ik ben een mens
    niet zo bijzonder, slechts heel gewoon. 
     

    31-12-2006 om 16:12 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoeveel

                        Hoeveel pijn kan een mens verdragen,
                        hoeveel zorgen kan men aan.
                        Om er ooit weer bovenop te komen,            
                        vloeit nog vaak, een bittere traan.                
     
                        Hoe vaak moet je het aanvaarden
                        het leven is niet suikerzoet.
                        Dat je voor geluk moet vechten,
                        met al zijn voor en tegenspoed.

                                            
                                      

    31-12-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoe en waarom



    Hoe ontstaan Uw mooie kleuren?
    Hoe laat U de aarde geuren?

    Hoe ontstaat een kind in de moederschoot?
    Waarom moeten mensen dood?

    Hoeveel uren schijnt de maan?
    Hoeveel dagen nog te gaan?

    Waarvoor zijn wij op de aarde?
    Waarom heeft iets zoveel waarde?

    Waarom droogte in de woestijn?
    Waarom hebben mensen pijn?

    Waarom oorlog en geweld?        
    Waarom een mensenleven wat niet telt?

    Zoveel vragen hoe en waarom   
    waar draait het allemaal om?

    Waarom angst? waarom verdriet?
    maar echt antwoord krijg ik niet.     

    30-12-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    21-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerst



    Voorbij gaan de dagen,
    de kerst komt eraan,
    waar ik met een lach naar toe wil gaan.

    Al word ik van binnen
    verscheurd door pijn
    en weet ik,

    ook deze kerst zal jij er niet zijn.
    Toch brand ik de kaarsen
    en zet ik de boom,                                                         

    ik wens jou een fijne kerst,
    vannacht in mijn droom.


    21-12-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    16-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik mis je

    Ik kijk naar de sterren,                  
      
    ik tuur over de zee

    De woorden "ik mis je"
    breken mijn hart in twee.

    Ik huil in de regen,
    ik treur op het ijs.
    De woorden "ik mis je"
    brengen mij van de wijs.

    Ik roep naar de bomen,
    ik schreeuw in de wind.
    De woorden "ik mis je"
    doen pijn mijn lieve kind.

    Ik zoek in de mist,
    ik staar in de dauw.
    De woorden "ik mis je"
    vertellen hoeveel ik van je hou.

    16-12-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eens
     

    Eens zal ik jouw weer ontmoeten.
    Eens zal ik jouw weer begroeten.
    Al weet ik niet wanneer,
    maar eens zien wij elkander weer.

    16-12-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sweet angel


    sweet angel love you        
    and miss you
    everyday more and more


    16-12-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    15-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.onverwachts

    Onverwacht en onverklaarbaar,
                                                komt ineens het stil verdriet.
                                               Over mijn wangen rollen tranen,
                                               die hopenlijk niemand ziet.
                                                               
                                              Ongeremd en slecht aanvaardbaar,
                                              komt van binnenuit de pijn.
                                             Vooral als ik me echt besef
                                              dat jij er nooit meer bij zal zijn.
                                      

    15-12-2006 om 23:47 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rozen

    Met een gele roos
    laat ik je weten,
    jij bent nog niet vergeten.

    met een witte roos,
    rein en teer,
    zeg ik, ik mis je steeds meer.

    Met een rode roos
    vertel ik jou,
    hoeveel ik van je hou.

    15-12-2006 om 23:37 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik dans??????



    Ik dans mijn dans,
    ik speel mijn spel,
    ik wil geen verdriet,
    al heb ik dat wel.

    Ik zing mijn lied,
    ik lach mijn lach,   
    ik wil geen duister,
    al heb ik de nacht.

    Door spelend te lachen,
    en dansend te zingen,
    laat ik het duister verdwijnen,
    kan ik verdriet verdringen.

     

    15-12-2006 om 23:32 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eens



    Eens komt voor mij de lente,
    eens komt voor mij de zon.
    Eens drogen al mijn tranen
    zie ik de horizon.

    Eens geen donkere wolken,
    eens geen droefheid meer.
                        Eens voor altijd rusten in de armen van de Heer 

    Eens geen koude nachten,
    eens geen sneeuw en ijs.
    Eens voor altijd samen
    in een hemels par

     

    15-12-2006 om 23:25 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn rugzak

    Met mijn rugzak vol met vragen
    ga ik steeds op zoek,
    of iemand hem wil dragen
    in alle voor- en tegenspoed.

    Met een rugzak vol met dromen
    spoed ik mijn steeds voort,
    vergeet mijn leven echt te leven
    balancerend op een koord.

    Met een rugzak vol verlangen
    ga ik steeds op reis,
    ben op zoek langs vele wegen
    naar mijn eigen paradijs.

    15-12-2006 om 23:11 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.slaap lekker



       

    15-12-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.als sterren


    Als sterren fonkelen,
    in het schijnsel van de maan,
    gordijnen sluiten
    en mensen slapen gaan.

    Omsluit het duister mij,
    ben jij even in gedachten,
    heel ver weg,
    maar toch dichtbij.

    rust zacht mijn engeltje+++


       

    15-12-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn vlinder


    Voor mijn kleine vlinder
    Een vlinder van liefde                                                          
    weggevlogen heel zacht
    is nu de mooiste ster               
    en straalt dag en nacht                       
    Ik mis je xxxjes tante miranda







    15-12-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik kijk



    Ik kijk naar het strand                     
    ik tuur naar de zee
    en mis je
    mijn hart breekt in twee
    ik huil in de regen
    en ook in de sneeuw
    en zou willen roepen
    maar niks zelfs geen schreeuw
    ik spreek een macht aan
    het doet soms zo'n pijn                       
    waarom heeft alles zo moeten zijn
    toch voel ik je steeds weer
    in sterren in dauw
    en mijn stem fluistert zacht
    ik hou zo van jou!


    15-12-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zo lief zo klein



     lieve brenda
     zo lief, zo klein
     zo mooi,zo fijn
     zo zal jij altijd
    in gedachten bij me zijn
                                                                                       
              

    10-12-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    11-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miss you
    Klik op de afbeelding om de link te volgen




     lieve brenda
    er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk
    iedere dag vraag ik me af ,
    hoe je er nu uit zou zien
    en hoe jouwn ,
    stemmetje zou klinken,
    en dat doet pijn.
                     

      rust zacht mijn engel +++
      tante miranda
      houd van je


                             

    11-11-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geen kans
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    lieve brenda
    je had geen kansen in dit leven
    toch heb je door even hier te zijn
    ons leven een zachte tint gegeven....



                                                    

    30-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.je ging lief kind
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    je ging lief kind
    als een wolkje op de wind
    mee naar het onbekende
    wij bleven en keken sprakeloos
    we hebben het niet begrepen
    het verdriet,lief kind
    zal ooit wel slijten??
    maar we zullen altijd
    naar jouwn wolkje blijven kijken
    rust zacht mijn engeltje
    en weet dat ik van je hou

    30-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    29-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knuffels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen                            

    29-09-2006 om 23:51 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.rust zacht schat
    Klik op de afbeelding om de link te volgen                     slaap zacht lieve brenda

    29-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. een rode roos
    Klik op de afbeelding om de link te volgen                een rode roos 
           omdat ik heel veel van je hou

    27-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.onmacht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    is het moeilijk de dingen te nemen zoals ze zijn???
    omdat het nu eenmaal zo is gegaan
    omdat er geen weg terug is
    omdat het geen zin heeft stil te blijven staan

    blijven zitten met de vragen in je hoofd
    omdat je sommige dingen niet kunt weten
    omdat er geen antwoord is
    omdat het onmogelijk is het te vergeten


    kwaad worden op de hele wereld om je heen
    omdat niemand kan weten wat jij voelt
    omdat anderen gewoon verder leven
    omdat ze toch niet snappen wat jij bedoelt.

    en toch verder gaan in het leven
    omdat je leert leven met de pijn
    omdat je het achter moet laten

    omdat de dingen zo zijn zoals ze zijn

    24-09-2006 om 17:49 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lieve brenda ik denk aan, je elke dag steeds weer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen             miss  you and I love you

    24-09-2006 om 17:34 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.engeltje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    24-09-2006 om 17:29 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een hele goede dag toegewenst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen        een hele fijne dag toegewenst

           voor iedereen

    24-09-2006 om 10:25 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een traan om jou omdat ik zoveel van je hou
    Klik op de afbeelding om de link te volgen                             

    24-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    23-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waarom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen waarom al dat vechten?
    waarom al die pijn?
    je wilde hier niet weg
    je wilde bij ons zijn
    de strijd was oneerlijk
    en geheel NIET terecht
    je wilde nog graag verder
    maar verloor dit gevecht

    23-09-2006 om 08:53 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik kan helaas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    ik kan helaas geen afscheid nemen
    ik kan helaas niet bij je zijn
    maar ik denk aan jou
    en voel de pijn
    pijn die een levenlang zal duren
    het had ook anders kunnen zijn

    23-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    21-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.naam
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    21-09-2006 om 13:49 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    20-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.elke keer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    lieve brenda
    elke keer kijk ik omhoog
    en zie ik daar die regenboog
    elke keer kijk ik heel ver
    en zie ik daar dan die mooie ster
    elke keer laat jij het me weten
    dat je ons niet zult vergeten
    elke keer ja........elke keer
    zal ik jou missen........... steeds meer
    kusjes blaas ik omhoog naar jou
    omdat ik heel veel van je
    rust zacht mijn engeltje+++

    20-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tegen zinloos geweld
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    lieve mensen
    soms geeft het leven tegenslagen
    maar aarzel dan niet,
    om hulp te vragen
    stop zinloos geweld........
                                                    


               

    20-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    19-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GA ALS EEN VLINDER HEEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    lieve brenda
    ga als een vlinder heen
    kom als een vlinder terug
    leef van dag tot dag
    van bloem tot bloem
    vlieg in de wind zo vrij
    zonder enige zorgen
    wees sterk,zo sterk als een leeuw
    vecht zoals je nooit vechten kon
    wees dapper en ren.........
    weg van alle pijn die je eens had
    drijf  weg van die wolk
    een ster in de nacht
    geef ons het het licht
    ZODAT WIJ WETEN DAT   
    je op ons wacht
              




    19-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een dikke zoen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

                                                 een hele dikke zoen,stuur ik omhoog
                                  ik hou van je en mis je

    19-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (14 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de engel van mijn hart
    Klik op de afbeelding om de link te volgen lieve brenda
    het maakt niet uit waar ik ben
    ik niemand om me heen herken
    jij bent altijd zo dichtbij
    de engel van mijn hart dat ben jij

                                          
    vergeten doen we je niet
    zelfs al doet het verdriet
    herinneringen zijn kostbaar
    alleen blijft steeds de vraag
    WAAROM?WAAROM?WAAROM?

    19-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    18-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. waarom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen                              lieve brenda
    waarom?.......
    waarom ons?...........
    waarom zal er altijd blijven 
    maar ook de mooie herinneringen 
    ik probeer daar kracht uit te halen voor het verwerken van dit groot verdriet              

     rust zacht mijn engeltje                                                     





     ik hou van je en mis jou kusjes


    stuur ik jou omhoog                    
                                      

    18-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (8 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nijntje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    brenda's lievelings konijntje

    18-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    17-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoger dan de blauwe lucht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                      lieve brenda 
    hoger dan de blauwe lucht
    en de sterretjes van goud
    woont de vader in de hemel
    die van alle kindjes houd

     

    lief klein engeltje boven ons hoofd 

    we zullen je niet vergeten dat is beloofd   

    rust zacht mijn engeltje ik mis je


    17-09-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    26-04-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.je 1e verjaardag
    lieve brenda

    1 jaar zou je nu zijn geworden
    maar helaas,het heeft niet zo mogen zijn
    jij bent gewoon uit ons leven gehaald
    wij denken aan jou en missen je
    xxxjes stuur ik omhoog naar jou
    omdat ik heel veel van je hou

    26-04-2006 om 00:00 geschreven door brendahouben2005  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)




    Foto

    Foto

    Foto



    Welkom op mijn blog VOOR BRENDA laat een leuk berichtje achter
    Foto

    gastenboek
  • contact
  • hallo engel
  • mis je engeltje
  • Het word steeds erger jouw gemis!
  • ik leef met jullie mee

    gastenboek voor BRENDA


    Archief per maand
  • 07-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 09-2006
  • 04-2006

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Een interessant adres?

    lieve mensen,ik hoop dat jullie mijn blog mooi vinden,en dat jullie mooie berichtjes achter laten voor BRENDA groetjes
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Rondvraag / Poll
    als er een baby word mishandeld en er zijn 3 personen en eentje heeft het gedaan zijn de andere ook strafbaar?ik vind van wel
    ja helemaal
    nee
    ligt aan de situatie
    twijfel
    Bekijk resultaat


    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs