Inhoud blog
  • Een kleine introductie
  • Dill Harris
  • Rechtszaak
  • Een verloren zaak
  • De wraak van Bob Ewell
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Leesportfolio opdracht 3

    18-03-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De wraak van Bob Ewell
    Na de rechtszaak kon Bob het niet verkroppen dat Atticus zijn imago had beschadigd en wou hij dus wraak nemen op Atticus. Maycomb is grotendeels racistisch, en omdat Atticus een kleurling verdedigde, werd hij na het proces een 'neger liefhebber' genoemd. Dit was natuurlijk ook ten nadele voor mij en mijn broer, maar we hielden ons sterk. Ook voor Tom zag het er niet goed uit, hij werd vermoordt tijdens een ontsnappingspoging.

    Dat was het dan voor nu, in mijn volgend bericht zal ik mijn laatste verhaal vertellen.
    Scout

    18-03-2019 om 20:22 geschreven door Brecht Pauwels  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De wandeling door het park
    Op een dag was het Halloween, en dit waren we gaan vieren in het dorp. Na een leuke avond liepen ik een mijn broer terug naar huis. Om naar huis te gaan moeten we altijd door een park gaan. We hadden het gevoel dat we achtervolgd werden en opeens vloog alles weg voor mijn ogen, het enige wat ik me nog herinner is dat ik Jem hoorde gillen. Toen ik ontwaakte, was ik opeens thuis en wat bleek: de heremiet Boo Radley had ons gered uit de handen van Bob die ons wou neersteken. Boo wou de held niet uithangen en zei dat Bob was gevallen en hij op zijn mes viel en hij zo ook de arm van Jem had gebroken.

    Dit waren al mijn verhalen. Ondertussen ben ik al volwassen. Dit was voor mij een mooie terugblik naar mijn jeugd vol goede en minder goede momenten. Ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten van mijn blog.
    Scout

    18-03-2019 om 20:21 geschreven door Brecht Pauwels  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/03-24/03 2019

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs