Over mijzelf
Ik ben Johan Reynaerts, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Bovenloper.
Ik ben een man en woon in Kessel-Lo () en mijn beroep is Bediende bij De Lijn.
Ik ben geboren op 01/09/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen/ sport in het algemeen.
Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Favoriete blogs
  • brokkenlopers
  • Joggerke
  • Jogger Jo
  • Mijn favorieten
  • DCLA DARING LEUVEN
  • VAL
  • Stratenloop kalender
  • Anton Krupicka
  • Kilian Jornet
  • Scott Jurek
  • Welkom op mijn blog!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    liefdenetwerk
    www.bloggen.be/liefden
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Een interessant adres?
    Bovenloper

    18-07-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 uur van Aalter

    Ook dit jaar heb ik me weer op de laatste dag ingeschreven voor de 6 uur van Aalter, alhoewel er ook daginschrijvingen zijn.  Vorig jaar was ik er met een klein hartje naartoe getrokken omdat ik niet wist wat komen zou en of ik dat wel zou kunnen, wat uiteindelijk wel gelukt is.  Dit jaar is mijn gevoel nog slechter en nu omdat ik weet wat er wel gaat komen en omdat ik echt niet veel kilometers gemaakt heb en nooit een goed loopgevoel heb gehad.  Enfin het doel is simpel, ik hoop 2 dingen: uitlopen en als dat lukt zou ik toch minstens 60km willen halen.  De avond voor de Big Day alles al klaarleggen en op tijd naar bed zodat we de dag van de wedstrijd min of meer uitgerust kunnen vertrekken.  s' Morgens zet mijn vrouwtje mij af aan Leuven Station en sporen we richting Aalter met de nodige lichte kriebels in de buik, laat het ons een gezonde zenuwachtigheid noemen.  Eenmaal aangekomen is het nog iets meer dan 20min stappen richting sporthal waar ik ruim op tijd aankom om me rustig klaar te maken en nog een beetje water te drinken.  Er is hier ondertussen sinds gisteren 17u een wedstrijd bezig, namelijk het Belgisch kampioenschap 24u en vermits wij starten om 11uur eindigt deze wedstrijd samen met de onze.  Snel lopen doen deze lopers niet maar er zijn er bij die toch nog een redelijk tempo halen, amaai, respect.  Ik begeef mij om iets voor 11 uur naar de piste waar het startschot gaat gegeven worden en ik zet mij echt helemaal van achter, de bedoeling is toch rustig te starten.  Daar gaat het startschot en iedereen komt in beweging, de voorste redelijk snel de anderen iets rustiger.  Ik begin gewoon rustig en loop ongeveer 12.5km/u en hoop dit zo lang mogelijk vol te houden.  Na 2 uur lopen krijg ik mijn eerste klopke en vraag ik mij af waar ik aan begonnen ben, ik zit wel nog steeds op schema om 60km te halen.  Toch voelt het steeds zwaarder en ik neem langere drankpauzes en het tempo is ook al iets gezakt, en van het moment dat ik besef dat ik wel 60km haal loop ik heel ontspannen rond en kan er al eens gelachen worden.  Na 6 uur volgt het eindschot en staat op de Garmin 63.47km.  Volgens de oganisatie heb ik er 62.524 afgelegd wat wel zal kloppen.  Hier ben ik tevreden mee en eindig hier mee op een 12de plaats wat ik toch niet verwacht had als je bedenkt dat de eerste in de uitslag 80.840km gelopen heeft.  Ik keer voldaan naar huis met opmerkelijk veel minder last dan vorig jaar, en ik hoop hier volgend jaar terug te staan om iets beter te doen.

    De winnaar van de 24 uren heeft maar liefst 218.209km gelopen.  Hier maak ik graag en oprecht een diepe buiging voor.


    18-07-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 juli 2016

    Vandaag even de benen losgelopen want ik heb me ingeschreven voor de 6 uur van Aalter die morgen plaatsvinden, dus vandaar de weinige kilometers deze week.

    Vandaag 6km gelopen tegen 12.7km/u en het zweet breekt mij overal tegelijk uit, pffft, wat ga ik daar morgen uitvoeren......

    16-07-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 juli 2016
    Normaal staat er vandaag een intervaltraining op de agenda maar wegens tijdsgebrek laat ik deze aan mij vvorbij gaan.  Ik haspel zelf op mijn eentje een rustige 12.5km af tegen 12.6km/u.

    13-07-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 juli 2016

    In het weekend weer niet gelopen en vandaag ''slechts'' 10.2km.  Gewoon een rustig loopje om de benen eens los te maken.

    Afstand: 10.2km

    Snelheid: 12.7km/u

    11-07-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8 juli 2016

    Dinsdag, woensdag en donderdag niet gelopen, wegens last van scheenbeen. Vandaag toch mee vertrokken voor een duurloopje en het ging vrij goed aan een rustig tempo. Afgeklokt op 20km tegen een snelheid van 12.7km/u.  Geen last ondervonden van scheenbeen, wel de laatste 7km regelmatig moeten stoppen wegens een hongerklop.  Vandaag veel te weinig gegeten: 3 boterhammetjes en 2 potjes muesli, daar geraak je dus niet ver mee......

    Afstand: 20km

    Snelheid: 12.7km/u

    08-07-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4 juli 2016

    In het weekend niet gelopen.  Ik had thuis een container laten komen en daar heel het weekend mee zoet geweest om die gevuld te krijgen.  Ik heb daarbij mijn scheenbeen serieus pijn gedaan en momenteel zit er nog steeds vocht in mijn onderbeen. Gisteren toch al lopend naar het werk vertrokken en 12km gelopen, heel rustig.   Bij het lopen geen pijn aan scheenbeen maar er blijft wel een zwelling op zitten.  Na het werk terug naar huis gelopen en dat was met vallen en opstaan, pffft, ik geraakte niet vooruit, dat heb ik eigenlijk dikwijls als ik na het werk moet lopen.

    Afstand --> 12km en 5km

    Snelheid --> 12.2km/u en 12.2km/u


    Deze morgen opgestaan met pijn in de rug en met de fiets naar het werk vertrokken, en zo is het elke dag iets anders. 

    Mijn weektotaal vorige week --> 96km

    05-07-2016 om 16:59 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-07-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurloop

    Vandaag een duurloop gelopen met de Brokkenlopers, enfin t'is te zeggen we zijn samen vertrokken maar lang heb ik niet kunnen volgen en ik heb er eigenlijk ook niet veel moeite voor gedaan, dat zou ik toch niet volgehouden hebben.  De rest van de rit samen met Jeroen afgehaspeld.  Het ene moment een beetje rustiger dan het ander  moment. Het ging redelijk goed vandaag, waarschijnlijk ook doordat we niet heel de rit vollenbak gelopen hebben.

    Afstand -->19km

    Snelheid --> 12.9km/u

    Ondertussen weer een boekje looplectuur uitgelezen --> Eenzame uren van Jolanda Linschooten.

    Wat mij betreft een aanrader.


    01-07-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maand juni

    De maand juni samenvatten is simpel, ik doe wel redelijk wat kilometers maar de snelheid laat te wensen over.  Iedere woensdag staat er intervaltraining op de agenda maar dat brengt voorlopig niet het gewenste resultaat.  De laatste 2 intervaltrainingen verliepen zelfs moeizaam.  Nu, de goesting om te gaan lopen is al veel meer aanwezig dan pakweg 2 maanden geleden dus daar trekken we ons aan op.  Wat ik nog wel heb is dat tijdens het lopen teveel nadenk over vanalles en nog wat in plaats van het hoofd leeg te maken en genieten van de momenten.  Ik hoop dat dat wel zal komen eens de vorm beter is, en ondertussen hoop ik in de maanden juli of augustus nog eens een loopwedstrijdje mee te pikken.

    Totaal juni --> 383.5km

    30-06-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intervaltraining

    Vandaag is het woensdag en dan staat er altijd een intervaltraining op het programma.  Eerst in de ochtend 3,5km gewandeld met Hazel, daarna al lopend naar het werk vertrokken, goed voor een dikke 4km.  Na het werk direct naar DCLA gelopen en nog een beetje inlopen alvorens we samen vertrekken naar het Provinciaal Domein waar we onze intervalletjes gaan afwerken.  Op het menu staan 5 of 6x 1000tjes (slik).  We gaan eens zien of er al wat meer in de beentjes zit dan afgelopen weken want toen liepen de intervaltrainingen niet zoals het zou moeten.  Ik werk de 1000tjes af aan 23''/100m, en dat gaat redelijk, 6 stuks gedaan en dat is genoeg.  We zetten de Garmin af op 13,5km en starten opnieuw op voor de rest van de uitloop, nog eens goed voor een 6,5km, wat mijn dagtotaal op 24km lopen brengt en 3,5km wandelen.  Ik ben terug iets meer kilometers aan het maken en dat laat zich na een week of 3 toch al voelen, er is progressie voelbaar.

    4km -->12.8km/u

    13.5km -->13.5km/u

    6.5km --> 11.8km/u




    01-06-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-05-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van 19 april tot 31 mei
    Ik heb mijn blog al veel te lang niet meer aangevuld, dus zet ik er nu de afgelopen 6 weken ineens op.  Heel onregelmatige trainingen, op sommige dagen loop ik 20 of 30km en dan kan het weer een aantal dagen duren alvorens ik nog eens loop.  Ik krijg er geen regelmaat in.  De fysieke conditie is redelijk ok maar de snelheid is hierdoor serieus afgebot.  Ik hoop altijd in het weekend een langere duurloop te kunnen doen, maar meer dan me lief is komt er altijd iets tussen.  Enfin, genoeg excuses, als de goesting er echt zou zijn dan zou ik s' avonds laat nog een stukje kunnen gaan lopen maar dat kan ik voorlopig niet opbrengen.  Nu ik blijf hopen dat het op een dag vanzelf wel terugkomt, en we terug kunnen knallen zoals een dik jaar geleden.  t'Is nu ook niet dat ik niks doe, maar een beetje regelmatig en meer trainen op snelheid zou wel van pas komen.  We zien wel en ploegen voort..........

    31-05-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18-04-2016
    Vandaag terug de loopschoenen aangetrokken, deze week zal het iets minder zijn.  Heel vroeg al lopend naar het werk vertrokken, goed voor 4km, en na het werk terug naar huis gelopen, goed voor 5km.  Bij thuiskomst direkt vertrokken en 3.6km met Hazel gelopen.

    18-04-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 en 17 april 2016
    Dit weekend niet gelopen, deels door tijdsgebrek anderzijds bewust en door vermoeidheid.  2 dagen gewandeld met Hazel, za-9km, zo 8km.

    Weektotaal 126km.

    17-04-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurloop
    Vandaag na het werk 3km gewandeld met Hazel en dan s'avonds 16.15km gelopen met de Brokkenlopers.  Het vat was af, na de zesde opeenvolgende dag gelopen te hebben, dat was verdorie lang geleden.  Er zat niet veel meer in de beentjes.

    Afstand --> 16.15km
    Gemiddelde --> 12.8km/u

    15-04-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 april 2016
    Vandaag 2 rustige loopjes gedaan, vroeg in de ochtend naar het werk, goed voor 4km en na het werk terug naar huis 6km maar dat was zeer moeizaam, pfft, zeer zware benen het liep van geen meter.  Daarna nog 2 keer 4km gewandeld met Hazel.

    Afstand --> 4km
    Gemiddelde --> 12.7km/u

    Afstand --> 6km
    Gemiddelde --> 11.9km/u

    14-04-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intervaltraining
    Vandaag een intervaltraining in het provinciaal domein. Trio-interval --> Rond de grote vijver- 2 lopers joggen in 1 richting rond de vijver de 3de loper doet ondertussen zijn interval in de andere richting, als hij bij de andere 2 lopers komt doet een van de andere 2 lopers zijn interval in zijn zelfde looprichting terwijl de andere 2 lopers in de tegenovergestelde richting joggen enz. Dit tot elke loper 5 intervals gelopen heeft  .Zware training.....in totaal 16km afgehaspeld, en in de ochtend nog 4.6km gewandeld.

    Totaal --> 20.6km.

    13-04-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 april 2016
    Vandaag op en af naar het werk gelopen: 8.5km op en 5 km naar huis gelopen.  Ook nog 5km gewandeld met Hazel.

    Afstand --> 8.5km
    Gemiddelde --> 12.7km/u

    Afstand --> 5km
    Gemiddelde --> 12.3km/u

    Totaal vandaag --> 18.5km

    12-04-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 april 2016
    Vandaag 2x gewandeld met Hazel goed voor  9.25km. Na het avondeten nog een toertje gaan lopen maar dat is me niet goed bevallen.  Nochtans 2 uur gewacht na het eten maar toch veel last van de witte kool en worst.  Zwaar gevoel en lome benen, heb een paar keer moeten stoppen onderweg, maar toch 8km kunnen joggen.

    Afstand --> 8km
    Gemiddelde --> 11.2km/u

    Totaal vandaag --> 17.25km

    11-04-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lange duurloop
    Mooi weertje vandaag en niets op de agenda, dus de moment om nog eens een langere duurloop te doen. Een duurloop van 20km afgewerkt aan een tempo van 12.9km/u.  Dat was even geleden maar het ging redelijk.  Ook nog 3.5km gewandeld met Hazel
    Afstand--> 20km
    Snelheid --> 12.9km/u

    10-04-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stand van zaken......

    Na 12 maart heb ik een hele week niet meer gelopen alleen met Hazel gaan wandelen.  Geen ontwenningsverschijnselen gehadLaughing.
    De eerste keer terug gelopen op 20 maart, 9.5km en 8km gewandeld, en ook op 21 maart hetzelfde scenario 8.5km gelopen en 9km gewandeld. Zijn we terug vertrokken of zijn dit maar opflakeringen.....? Op 22 maart op en af naar het werk gelopen en ook nog gewandeld.
    Op 23 maart terug een intertvaltraining afgewerkt en dat was eventjes geleden, ik was wel blij dat het een heel simpele training was: 6a8 keer 800m-400R, dus geen versnellingen, gewoon basic. De training goed verteerd-->16.2km.  24 maart niet gelopen.
    Op 25 maart 3.5km gewandeld met Hazel en dan s'avonds met onze loopgroep nog een duurloop van 17.5km afgehaspelt tegen 13.1km/u. Hoe ik dit heb klaargespeeld begrijp ik nog altijd niet, met zo weinig trainen. 26 en 27 maart niet gelopen. op 28 maart 14km gewandeld.  Op 29 maart op en af naar het werk gelopen +gewandeld met Hazel.  Op 30 maart 4km gewandeld met Hazel en dan nog een intervaltraining afgewerkt, voor het eerst sinds lang in het provinciaal domein (lang leve het zomeruur), lange intervallen-1 grote vijverronde (1360m) en 600R, goed voor 15.3km.  Op 31 maart op en af naar het werk gelopen en gewandeld. Op vrijdag 1 april normaal een duurloop maar de timing zat niet goed en heb deze overgeslagen.  2 april 11.5km gelopen en 8km gewandeld. Op 3 april 13.5km gelopen en 4km gewandeld. Op 4 en 5 april weer niet gelopen, op 6 april intervaltraining in het provinciaal domein, goed voor 16.25km en 4.7km gewandeld. Dan weer een 3 daagse zonder lopen--> te weinig tijd. Ondertussen zijn we aanbeland bij 10 april en gaan we terug regelmatig de blog bijhouden, en hopen dat de wintertdip definitief achter ons ligt.



    09-04-2016 om 00:00 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekoverzicht van 27 februari tot 13 maart

    Zaterdag --> Niet gelopen wel 2x gewandeld, goed voor 8,7km
    Zondag --> Totaal niets gedaan, lazy sunday
    Maandag --> Niet gelopen, wel 8km gewandeld
    Dinsdag --> 3,4km gewandeld, dan 5,5km gelopen naar Running center Leuven.  Ik had mijn nieuwe schoenen nog maar 3 weken maar bij het lopen maakte de rechterschoen een vervelend geluid bij iedere pas. De mensen van Running Center hebben ze teruggenomen en mij een nieuw paar gegeven. Topservice!!!  Dan nog 2km gelopen naar het werk.
    Woensdag --> 3,4km gewandeld en daarna al lopend naar het werk vertrokken, goed voor 4km.  Om 18u gedaan met werken en dan snel naar DCLA voor de intervaltraining te beginnen. Ik heb mee ingelopen en de eerste set van de interval begonnen en dan heb ik  gezegd "foert".  Het was weer beginnen te regenen  en daar de nodige wind bij, mijn bobijntje is daar gekrakt. Ik maak een moeilijke loopperiode door en dan die vele dagen regen en wind hebben mijn motivatie niet doen toenemen.
    Ik hoop echt dat dit maar tijdelijk is en dat ik snel de goesting en het plezier terugvind.  Normaal dacht ik op 6 maart een 6-urenloop in Stein mee te doen maar dat heb ik wijselijk niet gedaan en gezien het weer van die dag heb ik daar geen seconde spijt van.

    Zondag 13 maart -->Ik heb sinds woensdag 2 maart nog 4 dagen gelopen.  Op dinsdag en donderdag op en af naar het werk.  En gisteren ook naar het werk gelopen en in het naar huis lopen een stukje bijgelopen wat mijn dagtotaal op 13,7km brengt. Ook vandaag al lopend naar het werk.  De regen is verdwenen en hopelijk mijn dipje ook.
    Ik heb me ondertussen wel ingeschreven voor de Dodentocht op 12 augustus 2016, en daar kijk ik wel naar uit.  Ik ga ze wel wandelen en niet lopen.

    13-03-2016 om 13:33 geschreven door Bovenloper  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Inhoud blog
  • Nieuwe
  • Warm
  • Zondag 11 september 2016
  • 9 september 2016
  • Intervaltraining

    Blog als favoriet !


    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Archief per week
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014


    Zoeken met Google




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs