Inhoud blog
  • ponyparkcity
  • even nog andere paardjes van eigenaars ! en shaddy , fenna en stuard
  • bijou
  • billy
  • cartago
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    dekleinesteylen
    dekleinesteylen , de prachtige manege
    17-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.even nog andere paardjes van eigenaars ! en shaddy , fenna en stuard

    willem , spirrit , tresor , rozekke , electra , danny , vazal , balzan , mieke , starlight , dan heb je ook nog shaddy dat is een paard van bruin en wit gevlekte merrie ! ze heeft een veulen fenna . fenna is een veulentje met dezelfde kleur als haar mama : shaddy . shaddy durft wel bokken dus als ze haar hoofd naar beneden doet niet toelaten! want dan gaat ze bokken ! fenna is op zich heel erg lief maar ze kan wel nog wat schrik hebben van mensen ! ze is al bijna even groot als haar mama !je ziet ze echt goed groeien ! stuard is denk ik de vader dat weet ik niet zeker ! hij is momenteel erg , erg , erg dun ! ik weet niet hoe het komt mss door een ziekte denk ik altyd!hij is ook heel schuw geworden van mensen maar hij is ziek denk ik!

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bijou
    bijou is een pony die heel raar kan doen ! hij kan namelijk kamelendraf en dat is heel irritant! want dan wiebelt hij zo en dat mag niet en hij is heel lief maar tegen andere paarden wel schuw hij bijt naar andere paarden maar voor de rest is hij heel erg braaf ! meer heb ik er niet over te zeggen denk ik !!!!!! soms gaat hij plots stilstaan : zonder reden ! en je krijgt hem helemaal niet voooruit en als je hem dan eens een tikje geeft wipt zen poep omhoog! hij kan heel raar doen maar toch vind ik hem zo lief! gedichtje:


                                                                                              ooh , mijn lieve schat ,
                                                                                              waarom doe je dat?
                                                                                              altyd in kamelendraf , 
                                                                                               je bent echt wel maf!
                                                                                                dat vind ik juist zo lief aan jou!
                                                                                               alleen maar omdat ik van je hou!

                                                                                             

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.billy
    billy hoort mee bij mijn lievelingetjes : cartago en moonlight! daar heb ik nog maar 1 keer op gereden ma kzou er voor eeuwig op willen zitte toen de les op billy gedaan was wou ik er niet graag af maar het moest wel als je hem krabbelt komt hij met zijn hoofd naar jou buik en leunt hij op jou ,  kei sweet! hij is een schat van een pattat ! daar rijd ik heel graag op ik wil er voor eeuwig en alty op zitten en op rijde! ik bezie hem als een eigen paard van me ik zit na men les alty bij moonlight ff billy maarja mijn beste vriendin heeft dezelfde lievelingen maar haar grootste lieveling van al is moonlight ! dus moet ik alty mee naar moonlight en billy heeft een stal die helemaal toe is en daar durft ze dan niet in omda ze dan bang heeft dat hij iets gaat doen van happen ff bokken dat je dan ertussen zit maar bij moonlight die heeft geen poort daar moet je gwn langs de poep naar voren tt aan het hoofd!!! maar ik snap haar wel dus als ik dr alleen bn dan ga ik maar alleen naar billy he !!!!! een gedichtje :                                                                              

                                                                              als ik op je zit wil ik er nooit meer af ,
                                                                              het klinkt mss wel wat laf , 
                                                                              het is precies of je van mij bent.
                                                                              hoe dat je rent , 
                                                                              als je me herkent .
                                                                              dat vind ik keilief , 
                                                                              je bent mijn lieve hartendief!!!!
                                                                             

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.cartago
    cartago hoort ook bij mijn lievelingen hij is wel niet een manege paardje maar een eigenaars paard ook hij is heel lief en reuze groot!de beste vriend van mandela!!! hij is wel een meisjes zot!!! als je naar het paard naast hem gaat dan begint hij metb zijn hoef tegen de deur te ''shotten'' en dan moet je hem aandacht geven en dan stopt hij drmee echt kei lief!!   gedichtje:



                                                                                                     hoe je naar me kijkt
                                                                                                     hoe je niet op andere paarden lijkt!
                                                                                                     dat is speciaal aan jou
                                                                                                     en ook dat ik van je hou

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gario
    gario is ook een eigenaars paard dus over hem weet ik bijna niets ! hij is heel lief en hij is heel mooi ook : bruin met zwart!meer kan ik er nog niet over vertellen !....hij is ook REUZE!gedichtje :


                                                                                                          ik weet niet veel over jou ,
                                                                                                          maar wel dat ik van je hou!
                                                                                                          en , dat jij van mij houd!
                                                                                                          mijn lieve schattebout!!!

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mandela
    mandela is een lief paardje maar  het is een heel groot echt REUZE! hij is geen manege paardje want hij is een eigenaars paard over hem weet ik niet zo veel daarom dat deze tekst nogal kort gaat zijn eum..... hij is echt REUZE lief! je kan zo met een stoel in de stal gaan lezen hij doet echt niets!gedichtje:


                                                                                         ik weet : je bent REUZE!
                                                                                         maar , je hebt geen keuze!
                                                                                         zo vind ik je al fijn !
                                                                                         dus , waarom zou je anders zijn?
                                                                                         ik vind je kei sweet!
                                                                                         weg?!wil ik je niet!!!

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tinker!
    er zijn er veel die tegen tinker stinkie zeggen  ze stinkt helemaal niet !) als ze verschiet ''overdrijft '' ze soms dan is ze plots weg ik heb haar nooit weten bokken haar gallop is razend snel! daardoor word je dooreen geschud! ze is zoals ik zei heel lief met een ruiter op haar rug weet ik  haar  nooit bokken in de stal wel want naast haar staat een paard en die doet zijn nek over het muurtje en dan bijt hij in haar poep en dan krijg je een bok het bit aan doen is ook niet altyd even makkelijk.....  gedicht:


                                                                                             ik weet dat je heel snel bent ,
                                                                                             en als je verschiet je plots wegrent!
                                                                                             jou haren zijn zoo mooi!
                                                                                             als je staat in dat mooie hooi!
                                                                                             ik vind het heel gemeen van het paard naast jou!
                                                                                             niet dat ik er niet van hou?!
                                                                                             omdat ik het erg vind voor jou!
                                                                                             en zielsveel van je hou!

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.indy
    indy is een heel ondeugende pony! ze wil nooit alleen in de piste zijn ze wil altyd andere pony's om zich heen vooral moonlight ! moonlight en zij zijn hele goede boezemvrienden !dus als je alleen met haar rijd dan wil ze altyd na de poort en zo ben ik er eens afgevallen , hij liep plots in ren weg en stopte meteen bokte eens flink door en ze was weer weg en ik lag er  ...... pols gebroken! maar nu rijd ik er graag op in groeps les ! ze is een mooie merrie ! een paint! in groepsles reed ik eens met indy achter moonlight en die voor moonlight ik denk katinka ging in galop het meisje op moonlight kon moonlight ni tegen houden en was mee op draf! maarja waar moonlight is is indy! dus indy en ik mee in draf ik kon hem echt niet houden! katinka sprong aan in galop moonlight erachteraan in galop en ik met indy dan ok in galop! dat was een zalig gevoel maar ik hou echt van indy maar hij durft wel schoppen als je aan zen poep staat dat  heft men beste vriendin al voorgehad ze stond erachter recht tege haar been zon hoef auw! maar ze had niet zoveel pijn hoor!dit is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel grote lieveling van david een van mijn klasgenootjes in de lagere school! hij is zot op indyke!!!! gedichtje:              


                                                                                                          toen ik men pols gebroken had ,
                                                                                                          en even niet meer op pony's zat.
                                                                                                          dacht ik heel de tijd aan jou!
                                                                                                          toen wist ik dat ik eigenlijk HEEL VEEL van je hou!
                                                                                                          en niet maar een beetje , 
                                                                                                          mijn lief scheetje!
                                                                                                          je wou me geen pijn doen ! 
                                                                                                          het was omdat je verschoot toen!
                                                                                                          dikke zoen!

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.furry
    furry was een pony heel lief , hij was een echte hartendief! op furry heb ik men eerste les gereden het is echt een brave pony maar word ook wel wat schuw naar paarden en mensen ook voor haar heb ik bang als ik haar wil poetsen ze is namelijk ook zo schuw aan het worden hel spijtig!!!!!gedichtje:


                                                                                                           furry was een pony , heel lief!
                                                                                                           ze was echt een hartendief ,
                                                                                                           maar als ik haar nu bezie , 
                                                                                                           die lieve mie.
                                                                                                           dan zie ik dat je niet meer jong bent
                                                                                                           en dat je me amper herkent!
                                                                                                           je word heel schuw ,
                                                                                                           en gaf me eens een duw ,
                                                                                                           ik hoop dat je terug lief bent ,
                                                                                                           zodat je me weer herkent!!!!

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.shakira
    shakira daar heb ik heel vaak op gereden zelfs een paar keer achter elkaar! ze struikelde wel heel vaak en dat was een raar gevoel als je erop zit maar nu mag ze ook niet meer gebruikt worden om te rijden :  te oud! ze was een schat van een pattat! nu durft ze bokken , steigeren , happen! ik weet niet hoe het komt maar ze is plots heel schuw geworden tegen mensen en paarden ! zonde : ze was zoo lief en ik borstelde haar alty nu durf ik dat niet meer want ze is echt heel schuw geworre!gedichtje:   


                                                                                                        je werd al oud
                                                                                                        lieve schattebout!
                                                                                                        ik reed veel op jou
                                                                                                        en wist dat ik van je hou!
                                                                                                        maar nu  ,.... hou jij niet meer van mij?
                                                                                                         want je vond me kei                                                                                       

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moonlightje!!!!!!
    nu volgt mijne grote lieveling : moonlight hij is een witte welsh pony van nog niet zo oud denk ik alleszins : er zit nog behoorlijk wat pit in! want bokken kan hij als de beste!maar ja dat is dan niet zo hoog he ! e je blift er makkelijk op zitten het is echt een lieveke vo te borstelen valt hy byna in slaap hij geniet er dan keiveel van! het is wel een pony die als je er een hechte band mee hebt gaat die bijna nooit stuk een echte lieveling! dit is een lieveling van heel veel manege jongens en meisjes ! gedichtje:


                             
                                                                                             ik hou van jou , 
                                                                                             omdat ik van je hou!
                                                                                             net als elvira mijn beste vriendinnetje
                                                                                             we wrijven altijd onder je kinnetje
                                                                                             daar geniet je van!
                                                                                              dan voel je je een echte man!
                                                                                             elvira houd van jou omdat ze van je houd 
                                                                                             mijn lieve schattebout!
                                                                                             net als ik van je hou
                                                                                             wij houden van jou!                                                                                          
                                                                                                                                       
                                                                                               
                                                                                              

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mariska
    mariska heeft al vele jaartjes op de manege gestaan dat betekent dus dat ze al oud word hoe oud dat weet ik niet precies maar ik weet wel dat ze al oud is ! heb ik nooit op gereden! nu mag je er al niet meer op rijde : ze word te oud ! dus ik kwam op de manege in priveles nog he en de andere (we reden met 2 ) mocht op mariska dat was zen lieveling ! het is wl een slome hoe ze vroeger was dat weet ik niet maar ze is ook erg gehecht aan mensen ze is dus heel lief! gedichtje:


                                                                                                      je staat er al heel lang!
                                                                                                      en je hebt van mensen geen  bang!
                                                                                                      dat vind ik nu net zo lief aan jou!
                                                                                                      omdat ik van je hou!
                                                                                                      ik wil je nooit kwijt ,
                                                                                                      mijn lieve meid!
                                                                                                     

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.silver
    silver is een paardje altijd al heel ondeugend geweest , heb ik 1 keer op gereden! dat ging echt niet goed hij is niet geschikt als kinderpaardje denk ik je moet echt de baas over hem kunnen zijn ... het is namelijk een .... haflinger!!!! ik vind haflingers heel mooi maar wel moeilijk om op te rijden! want bij hun moet je de baas zijn of ze spelen met je voeten hoor!(overal van mijn paardjes volgen nog fto's ! ) gedichtje:


                                                                                                    je bnt de liefste haflinger die ik ooit heb gekend!
                                                                                                    als je verschiet hoe je rent!
                                                                                                    en als je blij bent!
                                                                                                    omdat je me herkent!
                                                                                                    ik weet : je kan lastig zijn !
                                                                                                     maar daarom doe ik je nooit , never pijn !!!!

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.junior
    junior is een zwart paard met een witte streep! hij is wel wat sloom maar dat maakt mij allemaal niet uit! hij is lief , dat is wat telt! zelf heb ik er nog niet op gereden maar kzou da geen probleem vinden! nu is hij net geopereerd maar kzou ni wete ff hij het haalt :s ! ik hoop het wel want het is een super paardje!!!!!!! i love horses !!!!!!! fto's volgen nog een andere keer dus kom af en toe een kijkje nemen als je junior wil bewonderen!gedichtje:



                                                                                           je gaat mss weg!
                                                                                           wat een dikke pech!
                                                                                           ik kan het niet aan zien ,
                                                                                           je houd van mij : mien!
                                                                                           oh , junior , lieve schat

    17-07-2009 om 00:00 geschreven door dekleinesteylen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 17/08-23/08 2009
  • 13/07-19/07 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Rondvraag / Poll
    wat vinden jullie van paarden ?
    mooi
    lief
    schattig
    stom
    seutig
    super
    lelijk!
    vies
    ei , die domme beesten!
    aaaaaaaaaaaah paarden waaar!
    paarden?
    zot , ik ben er bang van !
    wil er welleens op rijden!
    i love horses
    ik kan niet zonder!
    stomme beesten!
    zonder paarden , geen ik!
    ik rijd zelf paard
    moet niks emme van die beesten!
    leuk en mooi ma ook het tegenovergestelde!
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    paarden of pony's?
    paarden
    pony's!!!!!!
    allebei
    geen een
    kan ni kiezen!
    Bekijk resultaat


    Rondvraag / Poll
    wat vind je van de paarden en pony's van men manege?
    ik vind ze prachtig
    ik moet het er niet van hebben
    ze zijn stom!
    ze zijn zo lief
    ze zijn mooi
    ik vraag direct ff ik er mag gaan rijden!
    Bekijk resultaat


    mijn paardenagenda

    hier zie je wat er zoal gebeurde die dag op de manege wanner ik ging rijden ff borstelen (meestal woensdag en zondag!)


    Archief
  • Alle berichten


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Categorieën


    mijn dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    E-mail mij

    druk op de hieronder om mij te e - mailen!


    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum


    Gastenboek
  • een fijne vrijdagavond

    druk hieronder om een berichtje te schrijven in mijn gastenboek


    Inhoud blog
  • ponyparkcity
  • even nog andere paardjes van eigenaars ! en shaddy , fenna en stuard
  • bijou
  • billy
  • cartago

    Laatste commentaren

    welkom in het paardenkrantje
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cybergod
    www.bloggen.be/cybergo
    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.




    Over mijzelf
    Ik ben yasmine, en gebruik soms ook wel de schuilnaam paardengek.
    Ik ben een vrouw en woon in in een paardenstal (belgie) en mijn beroep is paarden berijden.
    Ik ben geboren op 20/01/1997 en ben nu dus 27 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: paarden , paardrijden , ruiterkampen , ..iet me paarden .
    ik hou heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel van paarden en pony's ik heb licht bruin haar , heb blauwe ogen , hou van paa
    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Startpagina !


    Blog als favoriet !

    Een interessant adres?

    hey ik ben dus yasmine ben 12 jaartjes jongbben verzot op paarden en pony's heb licht bruin haar en blauwe ogen ben heel erg lenig en zit in de olvi in boom 1 ste jaar . ik heb een hechte band met men beste vriendin elvira ! ik heb ook een bles . mijn haar is bijna altyd los alleen soms als het warm is heb ik 2 staartjes of 2 dotjes ! ik ben lief en schattig en mooi net zoals paarden . moet het niet hebben van paardenhaaters want tegen paarden is tegen mij! niemand moet zeggen paarden zijn stom want dan vliegt hij er bijnmij uit ! ik dans in dansstudio flash heb vroeger geturnd maar nu rijd ik ook nog paard op een toffe en sfeervolle manege! veel plezier nog op mijn site! have fun !
    Zoeken met Google



    Zoeken in blog



    agenda


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs