Dag iedereen ,
Ik ben bolleke,een vrouw van 38 jaar
en mama van drie kinderen en dit jaar 15 jaar getrouwd
Ik woon in vlaams brabant en mijn hobby's zijn
breien ,lezen,en wat op de pc werken
Inhoud blog
  • Kleine dingen
  • Ik dacht je goed te kennen
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Mijn blogje

    03-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleine dingen
    vaak moeten wij energie zuigen
    uit  kleine dingen die er zijn
    die ons helpen bij het kleuren
    op momenten van verdriet en pijn
     
    van vlinderende vlinders
    die fladderen op de wind
    of de vertederende onschuld
    van een jong spelend kind
     
    genieten van een ochtendgroet
    die je laat dwalen met een lach
    met lieve zachte woordjes
    wat je sterkt maakt in de dag
     
    verlangend naar het zonnetje
    die geschreven staat in het woord
    in hoopvolle afwachting
    of de bedoeling is gehoord

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik dacht je goed te kennen

    Ik dacht je echt goed te kennen.

    Hield mezelf blijkbaar voor de gek.

    Kende je alleen maar eigenlijk.

    Van achter mijn computer plek.

    We bespraken heel veel samen.

    Je gaf me een gevoel zo vertrouwd.

    Nu ik door heb hoe je eigenlijk bent.

    Zie ik dat als een hele domme fout.

    Hoe kon ik in hemelsnaam denken.

    Dat ik wist hoe je ware aard was.

    Had ik mijn verstand laten werken.

    Had het me vast niet verrast.

    je leert mensen pas echt goed kennen.

    Als je ze ontmoet in het echte leven.

    Pas dan kunnen ze je een goeie.

    En mogenlijk betrouwbare indruk geven.

    En zelfs dan is het altijd maar de vraag.

    Waarop je je misschien ooit zult beraden.

    Zal ik altijd van je op aan blijven kunnen.

    Of zul je mijn vertouwen ooit schaden.



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Gastenboek
  • hééj
  • Hallo
  • op bezoek !
  • mooi
  • succes

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Welkom op mijn blog!

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs