BLOG ZONDER NAAM
Foto
This blog may not be used by others than myself. So if you try to put in some advertisement for goods, pills of other stuff on this blog, by using the reactingbutton or otherwise, your writings will be rejected and removed by the bloghost.
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Foto
23-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tijdswissel
De donderdag draait..... nog niet aan de wijzers van de klop, maar zet wel de thema's op tijd. Om van zomer- naar wintertijd te gaan; daar komen we natuurlijk wel even de kroeg voor uit.......
 
Weet u het nog hoe het ook alweer was?
In het VOORjaar de klok een uur VOORuit in het NAjaAR de klok een uur NAAR AchteR.
Dus in de nacht van zaterdag op zondag aanstaande:
 
 
 
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:maanden en seizoenen
Tags:tijd, wintertijd,zomertijd,informatief,humor
22-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.persoonlijk

Lieve Bloglezers,

Vanwege het veranderende weer en daarmee samenhangend het feit dat het vee naar stal moet, zal ik vandaag en morgen hoogstwaarschijnlijk geen tijd hebben om te reageren op jullie blogs.

Ik ben vanmorgen al druk bezig geweest met de voorbereidingen, dus vanaf vanmiddag gaat hier het vee stal. (Veel te nat in het land, hoe zou je het zelf vinden als je in de bagger moest slapen? Het is hier geen legerbivak of camping!)

Ook werd mijn hulp verzocht elders en daar ga ik morgen helpen. (Mijn neef is ongetrouwd en mijn oom en tante zijn ook al op leeftijd...... )

Als ik een paar minuten over heb, dan zal ik het hier en daar proberen om een reactie achter te laten, maar ik vermoed van niet, helaas......

Vriendelijke groet aan allen!

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:persoonlijk
Tags:persoonlijk,, mededeling
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. op cafe

 

Voor de verandering eens een gezellige meezing-medley op de woensdag over cafe's en kroegen:
********************

Keane - Sovereign Light Café

 

Rob van Daal - In een klein cafeetje 

The Fureys - 'The Red Rose Cafe'

Andre Hazes - We gaan gezellig naar de kroeg

 

The Rumjacks - An Irish Pub Song

 

 

 

 

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:alcohol
Tags:cafe,alcohol, muziek, youkebox
21-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op cafe

André van Duin 

In het cafe met zijn schildpadje

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:alcohol
20-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op cafe

IK HEB NOG WAT NADORST VAN AFGELOPEN WEEK.....

DUS IK ZIT NOG EVEN IN HET CAFE......

Er kwam twee jongens in de bar van het cafe en zagen daar een bordje:  Onder de 16 schenken wij niet. Dus die jongens gingen naar de bar en vroegen aan de cafébaas:  "Mag ik 17 biertjes?" "Ja tuurlijk" zegt de cafebaas. "Maar......  zijn jullie  dan met jullie 17 personen?." "Nee," zeiden de jongens. "Eigenlijk wilden we er elk ik er 1, maar jullie verkopen niet onder de 16 staat er op het bord......."
Een boer komt een cafe binnen en roep "Vief biertjes of anders."... de ober schrikt en doet het gauw. De volgende dag doet de boer het weer, zo gaat dat 3 dagen door tot de ober het zat werd. De ober was boos en zei "of anders wat?" "Anders vief cola mienjung"....
Een agent heeft eens zin om een paar zuiplappen aan te houden dus hij gaat buiten staan wachtten in een stamcafé in Amsterdam, hopend dat er eentje weg wil met de auto. En ja hoor om één uur komt er een man aanwaggelen, luidkeels zingend en gaat bijna onderuit. Hij pakt zijn autosleutels uit zijn broekzak en stopt hem in het slot, verkeerde auto. Die agent denkt "BINGO" en hij volgt de man. Ondertussen loopt de hele kroeg leeg. De man probeert nog 6 auto's en heeft dan eindelijk de goede te pakken. Hij stapt in, als de agent tevoorschijn springt en zegt, "jaja jonge dat word een flinke boete, dronken achter het stuur". Waarop de man zegt "maar agent, ik ben helemaal niet dronken". Die agent gelooft er niks van en laat hem een blaastest doen. Maar tot zijn enorme verbazing zit er geen alcohol in zijn bloed. Hij probeert het nog een paar keer tevergeefs en zegt "maar hoe kan da nou??". "nou" zegt de man, "ik ben vandaag de BRAM". "de bram"?? vraagt de agent. "ja" zegt de man, de Broodnuchtere Rijdende Afleidings Maneuvre

(voor de meelezende bloggers over de grens:)

Wat is het toppunt van geduldigheid?

Naar een café gaan, naast een Nederlander gaan zitten en wachten tot hij je een pintje betaald.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:alcohol
Tags:cafe,alcohol, moppen,cartoons,humor
19-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag
 
 
Vandaag weer een gospel uit het wilde westen:

Marvin Morrow - Mama's Old Song Book

 
 
 
Strip van Opa van 7 oktober 2014
 
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:Zondag: Koor en samenzang
Tags:zondag,koor-en samenzang,gospel, muziek, stripverhaal
18-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alcohol

Vandaag wat dronkenmansliedjes...

***

Drunken Sailer - Irish Rovers 

Dutch Boys - Ik Zal Nooit Meer Dronken Wezen 

Alexander Curly  - I'll never drink again 

Johnny Hoes  - En we drinken tot we zinken

Ed Sheeran - Drunk

 

Geplaatst door op 07:56 Geen opmerkingen:    

 

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:alcohol
Tags:alcohol, muziek, youkebox
17-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alocohol
 
 
 Vandaag een vrijdag video van een Tilborg-bier-reclame, die laat zien dat je van alcohol de wereld heel anders gaat bekijken.......
 
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:alcohol
Tags:alcohol, reclame,humor,filmpje,bier
16-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alcohol

Ik kreeg een goede tip van J@N, die ik ook even bij jullie onder de aandacht wil brengen, omdat het voor mij ook goed gewerkt heeft.  Als we tot innerlijke rust willen komen, moeten we afmaken waar we aan begonnen zijn.

Omdat ik eigenlijk best wel wat meer rust in mijn leven willen hebben, ben ik in huis gaan rondsnuffelen naar zaken waar ik aan begonnen was en nooit had afgemaakt.  Bijvoorbeeld het schoonmaken van de kelder, waar de drankflessen staan. Ik heb vervolgens een fles Merlot leeggemaakt die nog half vol was, alsmede een fles Chardonnay. Toen een vles Bailies en een vles wum. Toen ook noch een dos znoepies van M em M en noch wad sjippuss van Smis, die 'k daar noch vont. Ook noch un ressie wiskie. Je hepper cheen noossie van hoe ik mu nu foel. Stur did an al ju vrinden die rusd noodeg hebbe. En seg da je fan ze hout.

Toedeledokie!

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:alcohol
Tags:alcohol, info-tainment, humor
15-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alcohol
Vandaag
Die te bezopen zijn voor woorden....
 
 
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Categorie:alcohol
Tags:alcohol,cartoons,humor
14-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alcohol
Cabaretier

Erik Herfst

 van Cabaretgroep Lurelei omschrijft het gevoel na het huttigen van te veel alcohol:  

 De Kater

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Categorie:alcohol
Tags:alcohol, cabaret,humor
13-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alcohol

Vorige week vroeg iemand mij: "Bloot op je Blog?? Ben je dronken ofzo??

Nou nee hoor; met alcohol zou de blog er een week lang heel anders uit zien!

Ik kwam laatst in het café en ik zeg tegen de kastelijn: ''Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Ik snel opdrinken. Zeg ik later tegen de kastelijn: '' Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint.'' Nou, ook weer snel achter over slaan. Zeg ik weer tegen de kastelijn: '' Mag ik wel 3 bier en een witte wijn voor het gezeik begint'' Hij zegt '' Heb je wel geld bij je''. Ik zeg: '' Ja hoor…… Daar begint het gezeik al''  

 

Een man heeft eindelijk iets gewonnen met bingo: een fles whisky. Hij is dolblij, hij stopt de fles in zijn jaszak en gaat naar huis. Vlak bij zijn huis struikelt hij over een uitstekende steen en als hij overeind krabbelt, voelt-ie iets nats langs zijn been lopen. Hij jammert: "O heer, lieve lieve lieve heer ... laat het astemblief bloed zijn ..." 

Lig ik vannacht heerlijk te slapen, wordt er om 4 uur flink op de deur gebonkt en aangebeld. Ik schrik me rot en vlieg naar het raam om te kijken wie het is en ja hoor ladderzat staat daar iemand aan de deur te schreeuwen: "Hé, kom me effe helpen duwen !!" Ik roep terug: "doe normaal joh, het is 4 uur s' nachts, ik ken je niet eens en jij wil dat ik kom duwen, doeoeiii" Terug in bed zegt mijn man: "Doe niet zo overdreven, het is jou toch ook wel eens overkomen dat je met panne stond en toen was je ook blij dat iemand jou hielp met duwen. Kan je die sukkelaar echt niet even helpen?" "Hoezo", sputter ik tegen: "die vent is ladderzat." Waarop hij zegt: "nou ja, zo ken ik je helemaal niet." Dus ik me maar weer aankleden en naar beneden toe, doe de voordeur open en roep: "Hé kerel ik kom je effe helpen duwen, waar zit je!!!! " Hoor ik de dronkaard schreeuwen: " Hier in de tuin op de schommel!!"  

 
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:alcohol
Tags:alcohol, moppen,cartoons,humor
12-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag
 
  De gospel van deze week is van:

Whitney Houston

 met

 I Look to You

 
Strip van Opa van 30 september 2014
 
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
Categorie:bloot
Tags:zondag,koor-en samenzang,gospel, muziek, stripverhaal
11-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloot

En vandaag tot slot van dit week-thema nog een paar liedjes van mensen in ontklede staat...
***************

Toon Hermans - Tango van het blote kontje

 

Peter and Gordon - Lady Godiva

 

Johnny Hoes - Haar sneeuwwitte boezem

 

De Praatpalen - Ome Sjakie

 

Enrique Iglesias and DEV - Naked

 

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:bloot
Tags:bloot,muziek,youkebox
10-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloot
 Vandaag maar weer eens wat
 
 
 
 
 
Daarom stoppen we er voor vandaag mee!!
 
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
Categorie:bloot
Tags:bloot, cartoon, humor,
09-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloot

Lady Godiva uit Coventry

Toen in het midden van de elfde eeuw op het grondgebied van graaf Leofric van Mercia, de Benedictijner Abdij werd opgericht, werd al gauw duidelijk, dat met de komst van deze abdij ook de hele omgeving veranderde. Kooplieden vestigden zich hier, het handwerk kwam tot grote bloei en het plaatsje Coventry - tot nu toe een gehucht met slechts hier en daar een gebouw - won zichtbaar aan glans en grootheid tot het bijna de status van een middeleeuwse stad had bereikt.
De vorst juichte deze verandering toe, maar tevreden was hij niet. Vastbesloten nam hij zich voor, zijn macht te versterken en door een krachtig beleid het aanzien en de betekenis van Coventry dermate te bevorderen, dat het zelfs een stad als Londen naar de kroon zou steken.
Zo gedacht, zo gedaan. Energiek begon hij de opbouw van het hele land en van Coventry in het bijzonder, ter hand te nemen. Zijn inspanning was zeker te prijzen geweest, als er niet één groot bezwaar aan had gekleefd. Voor zijn plannen had de vorst namelijk heel veel geld nodig. Maar omdat de bodem van zijn schatkist te zien was, moest hij op een andere manier aan het geld zien te komen. En wat was voor hem eenvoudiger, dan zijn onderdanen zulke hoge belastingen op te leggen, dat de arme mensen ten einde raad waren. Al gauw wist men in het hele land te vertellen, dat de koning iedereen het vel over de oren haalde en wee degene, die aan 's konings belastinginners niet de verschuldigde som kon betalen!
De vorst bekommerde zich niet om het gepraat van de mensen, of hij deed alsof hij van niets wist. Hij wilde ook niet zien, dat zijn mooie en jonge vrouw, Lady Godiva, zwaar gebukt ging onder de klachten en moeilijkheden van de mensen. En omdat het evenmin in hem opkwam, zijn beslissing ongedaan te maken, werd het mooie gezicht van de Lady al grauw ontsierd door fijne rimpeltjes, die van vele doorwaakte nachten getuigden. Hoe onverschilliger de vorst werd voor de mening van zijn onderdanen, des te meer wijdde hij zijn aandacht aan zijn vrouw, die hij boven alles liefhad. Op een dag vroeg hij haar naar de oorzaak van haar zwaarmoedigheid. Nadenkend antwoordde ze: "De mensen lijden. Wat heeft een grote stad voor nut, als degenen die er in moeten leven, zich eerst half dood moeten werken om de belastingen voor de bouw op te brengen. In de naam van God," smeekte de Lady, "verlos die arme mensen van de belastingdruk. Ik weet, dat anderen al tevergeefs een beroep op je hebben gedaan en daarom smeek ik je, mijn verzoek niet af te wijzen."
De vorst wilde zijn gemalin met een kluitje in het riet sturen, maar omdat hij tranen in haar ogen zag, ging hij bij haar zitten, streelde haar lange blonde haar en probeerde haar de hoge belastingen te verklaren: "De mensen klagen misschien wel, maar doen ze dat niet altijd? En wat betekent eigenlijk hun kleinzielig geklaag tegenover een groot en mooi Coventry, dat ons eens een roemrijke toekomst zal brengen. Kun je dat dan niet begrijpen? Kort en goed, ik heb geld net zo hard nodig, als jij het nodig hebt voor je kostbare kleren en sieraden, die je schoonheid pas goed tot haar volle recht laat komen." "Hoe moet ik dat opvatten," vroeg de Lady. "Zonder kleding..." "Zonder kleding en sieraden is jouw schoonheid niets waard!" beweerde de vorst, die zijn vrouw niet eens liet uitspreken. "De mensen buiten ons vorstendom zullen je zonder je kostbare gewaden nauwelijks als een edelvrouwe herkennen. En om precies dezelfde reden moet ik ook die hoge belastingen invoeren. Begrijp je het nu beter, lieve vrouw?"
De Lady haalde haar schouders op. Ze stond daar en dacht na. De nacht was al gevallen en de maan scheen boven het land. Ze zei: "Het wil dus zeggen dat als ik morgen poedelnaakt door de straten zou gaan, je vergelijking ongegrond zou zijn en je de burgers de belasting zou moeten schelden." "Ja, voor mijn part," bromde de koning en wilde het vertrek al verlaten om de bouwplannen te gaan beoordelen. De Lady versperde hem echter de weg en zei met een ernstig gezicht: "Ik houd je aan je woord, heer. Morgen al zal ik naakt door Coventry's straten schrijden, van het ene eind van de stad naar het andere. En jij zult hiervoor de belasting moeten kwijtschelden! Ik zal je tonen, dat ik meer respect heb voor werkende handen, dan voor alle ijdelheid. En misschien zal ik je hiermee ook kunnen bewijzen, dat niets werkelijke schoonheid kan schaden, dus ook geen naaktheid!"
Na deze woorden verwijderde de Lady zich en de koning, hevig geschrokken, greep ontzet naar zijn hoofd. Tevergeefs liep hij haar achterna, tevergeefs smeekte hij haar, de beslissing te herroepen, omdat hij zo'n ongelukkige vergelijking had gekozen. De mooie Lady hield voet bij stuk. En dus bleef de vorst niets anders over, dan bekend te laten maken wat zijn vrouw de volgende dag van plan was. En zo gebeurde het ook. Toen de volgende dag klokken het middaguur luidden, reed de beeldschone Lady naakt op een schimmel door de straten van de stad. Alleen haar lange blonde haar bedekte haar sneeuwwit lichaam. Zonder schaamte reed ze op de schimmel, want ze was zich ervan bewust, dat geen levende ziel naar haar zou kijken. De mensen bleven achter de gesloten ramen en deuren in huis, want ieder van hen wist, waarom de Lady dit offer bracht.
Eenzaam draafde de schimmel door Coventry en eenzaam draafde hij weer terug, tot er, bij het licht getrappel van de paardenhoeven, in het laatste huis zachtjes een raam openging. Hier woonde bakker Tom, die zijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen. Hij boog zich licht voorover, om de mooie Lady Godiva te zien. Maar toen hij de rijdster goed wilde bekijken, ging er een rilling door hem heen, de wereld verbleekte en in hetzelfde ogenblik werd hij blind. Niemand had dus Lady Godiva op de schimmel gezien, ook niet bakker Tom. En de vorst? Hij ontsloeg de mensen van de belastingdruk, en hoewel hij ervan overtuigd was, dat Coventry nooit zo groot en belangrijk als Londen zou worden, behoorde het nog tijdens de Middeleeuwen tot de vier aanzienlijkste en beroemdste steden van het hele land.
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:bloot
Tags:bloot,sage,verhaal, info-tainment, lady godiva
08-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloot

Blote billetjes in het gras

Blote billetjes in het gras is snijbonenstamppot met witte bonen. De blote billetjes, dat zijn de witte bonen en de groene snijbonen is natuurlijk het gras.
 

Jeugdsentiment: Zelf snijbonen door de molen halen

Snijbonen kun je makkelijk gesneden kopen al is zelf door zo’n snijmolen halen wel zo leuk. Dat was vroeger een klusje wat ik mocht doen thuis. Ik weet dat ik het geweldig vond. We hadden zo’n apparaat die aan het aanrecht geschroefd kon worden. Er zat een handvat aan en die moest je dan ronddraaien. Aan de bovenkant zaten gaten en daar konden de snijbonen in. Aan de achterkant kwamen ze er keurig gesneden weer uit, behalve als je zo’n enthousiaste kleuter haar gang liet gaan. Het molentje moest zo snel mogelijk draaien en de snijbonen werden er met een rotgang doorheen gejaagd. De snijbonen werden dagen later nog achter het fornuis teruggevonden. Toch mocht ik het elke weer doen, mijn favoriete klusje in de keuken, ik heb een moeder met engelengeduld. Om een lang verhaal kort te maken: je kunt snijbonen zelf snijden of je koopt ze kant-en-klaar in een zak.
Omdat stamppotten zo lekker zijn om in te vriezen doen we deze keer een recept voor 6 personen, de overige porties doe je in een bakje en die zet je in de vriezer voor die dagen dat je geen zin of tijd hebt om te koken.
 

Ingrediënten voor blote billetjes in het gras

  • ·    1,5 kilo aardappelen (kruimige)
  • ·         100 gram spekblokjes
  • ·         600 gram snijbonen
  • ·         1 flinke pot witte bonen
  • ·         Ongeveer 250 ml. Melk
  • ·         Beetje boter
  • ·         Peper en zout (versgemalen natuurlijk)
     

 

    

Bereiding Blote billetjes in het gras

  • ·         De aardappel schillen en in een pan met een beetje zout gaar koken in 20 a 25 minuten. Dit is de eerste pan: pan 1.
  • ·         In pan 2 koken we de snijbonen gaar in ruim water (ongeveer 10 a 15 minuten)
  • ·         In pan 3 verwarmen we de witte bonen
  • ·         In pan 4 (koekenpan) bakken we de spekjes uit
  • ·         De melk kort in de magnetron verwarmen
  • ·         Nu gaan we de aardappelpuree maken in pan 1: giet de aardappels af en met een stamper ga je de aardappels te lijf. Doe de boter (1 eetlepel) en de melk erbij om er een mooie smeuïge puree van te maken
  • ·         De snijbonen en de witte bonen afgieten en samen met de uitgebakken spekjes door de puree roeren
  • ·         Klaar ! Veel mensen vinden dat een stamppot niet compleet is zonder lekkere rookworst. Ik kan ze geen ongelijk geven. Rookworst smaakt heerlijk bij deze stamppot. Je kunt de rookworst op de aardappels leggen tijdens het koken, je hebt toch al zoveel pannen in gebruik bij dit recept.
 
Mocht u nu niet zo van stampotten houden, dan kunnen de door elkaar gemengde bonen ook  met gekookte aardappels geserveerd worden.
 
 
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
Categorie:bloot
Tags:bloot, recept
07-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloot
Vadaag geeft

Tineke Schouten

zich bloot in

'de Nudistenbar'

 
*******************************
Er zijn in Augustus van dit jaar heel wat bloglezers afgehaakt, in de week na mijn vaders overlijden. Helaas zijn deze nog niet terug gekomen. Niet iedere lezer reageert bij de reacties, een enkeling stuurt een mail. (die ik meestal wat laat lees....) Maaaaarrr........
Voor diegenen die interesse hebben in de blog-statitieken:
 
Er zijn heel wat blogs aangemaakt bij Bloggen.be, de provider waar ik mij hoofdblog heb. (naast wordpress en punt.nl)
 
Zoals u hier kunt zien had daar ik op 18 april van dit jaar 434 bezoekers en 555 pagevieuws.
Goed voor een plaatsje in de top 100 van de bloglijst destijds!
  
De bezoekers van mijn blog komen uit vele landen!
Maar ook op de blog bij Wordpress heb ik nog aardig wat bijzoekers: tussen de 20 en 30 per dag.
Het is alleen zo dat alle bezoekers niet reageren, daarom valt het niet op.
 
 
 
 
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:bloot
Tags:bloot, cabaret, humor, lachen, televisie,
06-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloot
Vanwege het teruglopen van het aantal bezoekers van deze blog, van ruim 500 pagevieuws tot nog geen 50 bezoekers per dag (op de statistieken van Bloggen.be), zocht ik naar een idee om meer mensen hierheen te krijgen. Eén van de Internep-neven kwam op het lumineuze idee om er dan maar wat meer "bloot" op te plaatsen. Het schijnt mensen te trekken..... (Ik ben benieuwd!) Deze week verschijnt deze blog dus in uitgeklede vorm. Lijkt me best spannend wat dat gaat worden!
 
In het nudistenkamp vragen vriendinnen waarom Marietje, die anders zo graag in haar blote bibs in de zon zit, nu al weken niet buitenkomt. “Wel,” zegt ze, “jullie weten toch dat ik ga trouwen.” “En dan?” vragen haar vriendinnen. Marietje: “Ik wil graag in het wit trouwen.”
Er komt een gezin van een vader, moeder en een zoontje voor het eerst in een nudisten kamp. Vader gaat een wandelingetje maken. Na een tijdje lopen er een paar mannen langs en vraagt het jongetje aan zijn moeder: “Mamma waarom hebben sommige mannen grote piemels en sommige kleine?” Moeder: “Mannen met grote piemels zijn slim en met kleine zijn dom.” Weer later komen er een paar vrouwen langs en vraagt het jongetje: “Mamma waarom hebben sommige vrouwen grote borsten en sommige kleine?” Moeder: “Vrouwen met grote borsten zijn rijk en met kleine zijn arm.” Jongetje: “Oke ik ga pappa zoeken. Na een tijdje komt het jongetje terug en zijn moeder vraagt:”Wat is pappa aan het doen?” Waarom het jongetje zegt: “Nou, pappa is met een hele rijke vrouw aan het praten en hij word steeds slimmer!”
 
Een man wordt lid van een uiterst exclusieve nudisten club. De eerste dag in het kamp ontkleedt hij zich en begint nog wat onwennig rond te wandelen. De eerste persoon die hij tegenkomt is een uiterst mooie rondborstige blondine en de man krijgt onmiddellijk een erectie.
De vrouw merkt zijn erectie op, komt op hem af en zegt: “Meneer, u hebt mij geroepen?” De man antwoordt: ‘Nee, absoluut niet, wat bedoel je?’ Zij zegt: ‘Oh, u moet nieuw zijn hier. Ik zal het je uitleggen. Het is één van de regels hier dat als je een erectie krijgt, dit veronderstelt dat je mij geroepen hebt.’ Glimlachend neemt ze hem mee naar de zijkant van het zwembad, legt zich neer op haar handdoek, trekt hem bij zich en laat hem zijn lusten botvieren op haar.
De man zet zijn verkenningstocht verder en komt aan een sauna. Wanneer hij gaat zitten, moet hij plots een wind laten en binnen een paar minuten komt er een enorme grote, nogal gore, harige man naar voren. “U had mij geroepen? ‘, vraagt deze. “Neen, wat bedoel je’, zegt de nieuwkomer. “Oh, je zult nieuw zijn hier zegt de man. “Het is hier één van de regels dat als je een scheet laat, dat  veronderstelt dat je mij hebt geroepen.’ Hij neemt de man vast, draait hem rond en begint al zijn lusten bot te vieren op de man.
De nieuwkomer waggelt uiteindelijk terug naar het kantoor van het nudisten kamp, waar hij begroet wordt door een glimlachende, naakte receptioniste. “Kan ik u helpen, mijnheer?’ vraagt ze beleefd. De man roept: “Hier is mijn lidkaart, hier is mijn sleutel en hou mijn 500 Euro lidmaatschap bijdrage maar. ‘Ik vertrek meteen.’ ‘Maar mijnheer, antwoordt ze,‘U bent hier nog maar een paar uren en u hebt nog niet eens al onze faciliteiten bekeken.’ ‘ Luister,’ zegt de man hierop: ‘Ik ben 65 jaar, ik krijg nog ongeveer één keer per maand een erectie, maar ik moet wel minstens 15 keer per dag een scheet laten!!!
 
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
Categorie:bloot
Tags:bloot, cartoon, humor, moppen,
05-10-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag
 
 
Als gospel voor vandaag
Halleluja
van
Lennard Cohen
 Strip van Opa van 23 september 2014  
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
Categorie:Zondag: Koor en samenzang
Tags:zondag,koor-en samenzang,gospel, muziek, stripverhaal

Hallo blogbezoeker,

Welkom op mijn blog. Deze blog start heel traag op. Dit komt door het vele bewegende beeldmatriaal dat  er in de loop der jaren op verzameld is.

Voor hen die het geduld hebben om te wachten veel blogplezier op deze blog. En voor hen die niet willen wachten tot de blog zich geladen heeft: Bedankt voor je kortstondige bezoekje!


WELKOM OP DEZE BLOG VOL POLDERPRET, UIT HET PLATTELANDSLEVEN GEGREPEN!
ook leuk om te bezoeken
  • de zelfkazer
  • Cum Laude Kaas
  • Boerderijzuivel
  • Boerderijzuivel facebook
  • Boerderijzuivel Twitter

  • Blog als favoriet !


    Inhoud blog
  • Verhuisd
  • reacties op blogs.....
  • vlaggen
  • Duitsland
  • Duitsland
  • Duitsland
  • Duitsland
  • pasen
  • pasen
  • pasen
  • afval
  • afval
  • afval
  • afval
  • afval
  • afval
  • afval
  • afval
  • wakker worden
  • wakker worden

    Graag gelezen bij Bloggen.be
  • Cartoonblog
  • Mosterd en azijn
  • Welkom bij José
  • Friendship Betty (Rebecca)
  • Blogje van Nikki
  • Oldtimer-Boer
  • J@n
  • Corfianza
  • Marmootje
  • Leo (.be)

    Graag gelezen bij Blogger.com
  • Marjolein -Carpe diem
  • Blunderboek
  • Helena - Huize Hens
  • Leuk en informatief
  • Rietje-Griekse Godin
  • Kay - Cintas de amor
  • Joke - Dat Zal Wel
  • J@n
  • Lambiorix
  • Iris vanden Casteelle

    Graag gelezen bij Wordpress
  • Rietepietz
  • J@N
  • Dat zal wel- Joke
  • Suske Blogt
  • Tagrijn
  • Billy
  • Lees me -Joke
  • Binnekieken bij...
  • Inge

    Graag gelezen overige blogs
  • Logbankje
  • Redstar
  • Renesmurf
  • Lies
  • Rebelse Huisvrouw
  • belgiandogsfamily
  • Gisela

  • muzikale favorite blogs
  • de nedertaler
  • twelve points - douze points - songfestival
  • jukeboxhits

    Categorieën
  • 1 april (1)
  • A.G.F. (17)
  • afval en vuilnis (9)
  • alcohol (16)
  • allerheiligen (3)
  • apenstreken (6)
  • Australië (8)
  • baarden en snorren (6)
  • baby's e.d. (6)
  • bad en douche (6)
  • baksels en taart (5)
  • ballon (5)
  • bananen (6)
  • België (11)
  • beren (6)
  • bier (10)
  • Biljart (6)
  • Blauw (9)
  • bloemen en planten (5)
  • Blond (21)
  • bloot (7)
  • boeken (20)
  • boekhouding (6)
  • Boer Zoekt....... (12)
  • boten (6)
  • Bouwen (19)
  • brandweer (23)
  • Brazilië (6)
  • breien (3)
  • buren (6)
  • cabaret & conferances (2)
  • carnaval (29)
  • China (6)
  • chocolade (6)
  • clowns (6)
  • computer&weblogs (17)
  • criminaliteit (12)
  • dansen (9)
  • Diabetes/suiker (6)
  • Dieeten (6)
  • dieren (12)
  • Donderdagse dieren (1)
  • Donderdagse dingen (0)
  • dood en overlijden (13)
  • douane (6)
  • Duitsland (7)
  • Duiven (6)
  • EHBO (6)
  • Eiland (12)
  • elfstedentocht (6)
  • Engeland (14)
  • Eten & Drinken (21)
  • Feestdagen (77)
  • Feestweek (8)
  • Fietsen (24)
  • foto's (6)
  • Frankrijk (6)
  • friet (6)
  • gay (6)
  • geheugen (7)
  • geit (6)
  • geld (6)
  • gevecht en tweestrijd (0)
  • Gewoon...zomaar (9)
  • glas (4)
  • golf (6)
  • goochelen (12)
  • gras (6)
  • Griekenland (6)
  • halloween (5)
  • Help!! (6)
  • Hemel (5)
  • hond (6)
  • hoog water (5)
  • hotel (6)
  • huwelijk (17)
  • ijsjes (6)
  • Indianen (6)
  • insekten (6)
  • Italië (5)
  • Japan (6)
  • jarig (21)
  • jungle (6)
  • justitie (6)
  • K.W.F. (12)
  • kaarsen (6)
  • kaarten (7)
  • kaas (32)
  • kabouters (7)
  • kapper (6)
  • katholiek (6)
  • katten (12)
  • kermis (12)
  • Kerst (51)
  • keuken (6)
  • Kids corner (5)
  • kikkers (6)
  • Kippen (12)
  • Kleding en mode (9)
  • koeien (6)
  • koffie (18)
  • konijn (6)
  • Koningklijk (35)
  • krokodil (5)
  • kunst (6)
  • landen (1)
  • leger (13)
  • Liefde&Valentijn (20)
  • maanden en seizoenen (34)
  • mantelzorg (6)
  • medisch (43)
  • menselijk lichaam (5)
  • mexico (6)
  • Mijnbouw&Delfstoffen (6)
  • molens (6)
  • moppen (6)
  • motorfiets (8)
  • mr.Bean (12)
  • natuur (11)
  • Olifant (6)
  • Olympia (12)
  • ondergoed en lingerie (6)
  • Onze beste kameraad (2)
  • Oogst (7)
  • Oor (6)
  • opstaan (5)
  • oud&nieuw (45)
  • ouderen (9)
  • paarden (12)
  • pannenkoek (4)
  • paradijs (6)
  • park (7)
  • Pasen (39)
  • Paus en Vaticaan (5)
  • persoonlijk (31)
  • piano (6)
  • Pinokkio (6)
  • platteland (15)
  • politie (12)
  • politiek (16)
  • poppenkast (9)
  • post (15)
  • radio (6)
  • reclame (6)
  • recreatie (1)
  • Regenboog (3)
  • rijbewijs (6)
  • roken (6)
  • schaatsen (13)
  • schapen (6)
  • school (35)
  • schoonmaak (8)
  • sesamstraat (6)
  • Sinterklaas (71)
  • slakken (6)
  • slapen (9)
  • smurfen (6)
  • snacks (12)
  • snoep (6)
  • soep (5)
  • spanje (7)
  • sport (15)
  • sprokkels (8)
  • sprookjes (13)
  • strand (6)
  • streektaal en dialect (5)
  • stroom (6)
  • tandarts (12)
  • tattoo (6)
  • telefoon (13)
  • tennis (13)
  • thee (8)
  • tijd (5)
  • toilet (18)
  • Tour de France (17)
  • tractor (6)
  • Trein (6)
  • U.S.A. (6)
  • UFO (7)
  • USSR (6)
  • vakantie (35)
  • varkens (6)
  • verkeer (10)
  • Vervoer&verkeer (30)
  • VIP's (2)
  • vissen (6)
  • vlaggen (1)
  • vlees (0)
  • vliegen (23)
  • vlinders (8)
  • voetbal (26)
  • Vreemde vogels (4)
  • vrijgezellig (4)
  • W.O.2. (9)
  • wandelen (24)
  • Weer (21)
  • wijn (6)
  • winkel (9)
  • winter (6)
  • Youkebox (8)
  • ZIEN!!! (8)
  • zoen (6)
  • Zondag: Koor en samenzang (311)
  • Zuid-Afrika (18)
  • zwart/wit (3)
  • zwemmen (12)

  • Archief per maand
  • 03-2020
  • 05-2019
  • 04-2019
  • 03-2019
  • 07-2018
  • 06-2018
  • 05-2018
  • 04-2018
  • 03-2018
  • 02-2018
  • 01-2018
  • 12-2017
  • 11-2017
  • 10-2017
  • 09-2017
  • 08-2017
  • 07-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs