Inhoud blog
  • Iep!
  • There we go again ;d
  • VEEL.TE.LANG.GELEDEN! ;o
  • Hii!
  • Colbie Caillat <3
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Bloem blogt!

    23-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomer...
    Hey allemaal,

    Ja, het is dus zomer ;s
    Hier, waar ik woon ;p , onweerde het net zelfs --'

    Zoals jullie al in mijn eerste bericht konden lezen, ben ik verliefd,
    op een jongen die bijna aan de andere kant van de wereld woont!
    Nee, oké, da's mss een beetje overdreven, maar echt dichtbij is het ook niet.
    Hij is gewoon superlief & mega aantrekkelijk (:
    Nu ja, zo gaat het met liefde hé, hij vindt mij wel een coole zei hij tegen een vriendin [yesss] ('a)

    Maar goed, ik ben er eens mee door hé!
    Dikke kus,
    Bloem

    23-08-2011 om 13:41 geschreven door xBloem


    22-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bloem!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bloem!

    Hey allemaal & welkom op 'Bloemblogt'!

    Ik ben bloem! Dat is natuurlijk niet mijn echt naam, maar mijn nickname hé ;p . Ik ben een meisje van 14 dat houdt van shoppen, sport, chocolade & haar vriendinnen ;D
    In deze blog vertel ik jullie wat ik zo al doe in mijn dagelijks leven, geef ik jullie tips, en kunnen jullie met mij praten over alles wat jullie willen (ik wil later graag psychologe worden, dus als jullie over iets willen praten, aarzel niet en contacteer mij (; ).

    Zo dit was het een beetje voor mijn eerste blog (:
    Ik laat hier nog een klein paspoortje achter,
    dan weten jullie toch een beetje meer over mij hé ;p

    Dikke kus, Bloem X

    Paspoortje ;D

    Naam: Bloem! (sorry, maar ik geef mijn echte naam niet prijs, ik wil deze blog anoniem schrijven om negatieve reacties te voorkomen (; bedankt voor jullie begrip)
    Hobby's: Sport, shoppen, film kijken & sleepovers (jaaa, ik ben een ECHT meisje-meisje ;p )
    Lievelingsdier: Aap!
    Liefdesstatus: Hopeloos verliefd ;$
    Beste vriendin: 'k heb er zo veel (: maar mijn aller beste vriendin haar naam begint met een 'M' ... 
    Studierichting: Latijn ;s

    Als jullie nog iets willen weten, laat het dan gerust weten hé (:

    22-08-2011 om 00:00 geschreven door xBloem




    Archief per week
  • 05/12-11/12 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 22/08-28/08 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs