Inhoud blog
  • Muziekupdate
  • Terug van weggeweest met ups en downs
  • Mijn band is compleet!
  • Heller
  • Inleiding Blog - Welkom!
    Zoeken in blog

    BLACK VELVET
    Mijn fantasie. Mijn mening. Mijn verhaal.
    17-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn band is compleet!

    Hallooo

    Mijn woensdag zit erop en met 2 uur studie vandaag was het niet al te zwaar ;-). Bij Nederlands werd de les stilaan een discussie, echt lachen :D. En ik heb heel goed nieuws! Voor mij althans... Ik wil namelijk al heel lang een band hebben, met mezelf als pianiste of zangeres, en vandaag werd die droom werkelijkeid! Ik heb een drummer gevonden in mijn vorige school, die op zijn beurt een gitarist vond. Mijn vriendin gaat basgitaar leren én kan grunten. Dit is te mooi voor woorden! Ik kijk zo erg uit naar de eerste samenkomst in de kerstvakantie :D. Net op Youtube had ik " You Would Have Loved This " van Tarja Turunen ( voormalige zangeres van Nightwish ) gevonden, waar ze zelf piano speelt. Ik moest bijna wenen! Pure emotie zit er in dat lied... Tarja is de reden waarom ik ben beginnen zingen. Natuurlijk kan ik nooit zo goed worden als zij, maar stel je voor dat ik ze ooit kan zien live! In oktober was ze hier in België, maar doo rmijn operatie aan mijn rug ben ik daar nog niet aan toe. Maar ik ga zeker en vast naar Graspop Metal Meeting in juni! The link below is " You Would Have Loved This ". Echt een aanrader!

    Tot blogs!

    http://www.youtube.com/watch?v=cW7iwxTBjk8



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Archief per week
  • 17/01-23/01 2011
  • 15/11-21/11 2010


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs