Inhoud blog
  • Muziekupdate
  • Terug van weggeweest met ups en downs
  • Mijn band is compleet!
  • Heller
  • Inleiding Blog - Welkom!
    Zoeken in blog

    BLACK VELVET
    Mijn fantasie. Mijn mening. Mijn verhaal.
    22-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muziekupdate

    Helaa

    Ik zal me vandaag even bezighouden met mijn nieuwe aanwinsten in mijn iTunes lijst, zoals ik al in mijn vorige blog aankondigde. Ik heb door de Black Veil Brides scream heel erg leren accepteren en ik ben er nu helemaal weg van. Daarom heb ik gezocht naar Blessthefall en Inhale Exhale. Allebei wel goed, maar nog iets teveel scream naar mijn smaak, natuurlijk ga ik mijn best doen om het te leren luisteren, want het is een kunst om dat te kunnen met je stem!
    Ook stuurde een vriendin me OT3P door. Toen ik het liedje ' Eat The Children ' luisterde, had ik echt schrik xD. In het begin praat ze alleen maar en het lied is heel erg eng als je 's avonds alleen op een donkere kamer met koptelefoon luistert!
    The pretty reckless zijn best ook goed hoor. Niet echt zware muziek zoals ik gewoon ben, maar wel goede rock. 'Make me wanne die' is voorlopig mijn lievelingslied van de band.

    Hier is even een lijstje van wat mijn afspeellijst bevat, de vette zijn toch bands die ik meer luister of beter vind :

    After Forever - Amy Macdonald - Apocalyptica - Avril Lavigne - Bach - Between Worlds - Black Veil Birdes - Black Violin - Blessthefall - Bullet For My Valentine - Celtic Woman - Children Of Bodom - Christina Aguilera - Cradle Of Filth - Delain - Demons & Wizards - Disturbed - Epica - Escape The Fate - Evanescence - Ezkimo - Foo Fighters - For my Pain - Hans Zimmer - HIM - Immediate Music - Indica - Inhale Exhale - Krypteria - Lafee - Leave's Eyes - Linkin Park - Lordi - Metallica - Mozart - Nanowar - Nightwish - Paramore - Queen - Regina Spektor - ReVamp - Sabaton - Safri Duo - Seether - Sepultura - Skillet - Sonata Arctica - Tarja Turunen - The 69 Eyes - The Rasmus - Turisas - Vanessa Mae - Ville Valo & The Agents - Wim Mertens - Within Temptation - Yann Tiersen - Yiruma - 3 Doors Down

    Hier nog even alle genres, voor de vette geldt weer hetlzefde :

    Klassiek - Soft Rock - Rock - Hard Rock - Gothic Rock - Christian Rock - Screamo - Metal - Love Metal - Symphonic Metal - Melodic Metal - Death Metal - Heavy Metal - Metalcore - Post-Hardcore - Gothic Metal - Power Metal - Glam Metal - Extreme Metal
     
    Zo, ik denk dat je nu wel een voerzicht hebt van wat ik luister! :D
     
    Ik kom trouwens van de zang- en pianoles. Normaal heb ik de tijd door de week om 1 van de 2 goed te doen, en dan de ander niet zo heel goed te doen. Deze keer was mijn zangles én mijn pianoles heel erg goed verlopen :D Ik was echt supeblij :D Oefening baart kust, allez, dat zeggen ze althans! ;-)
     
    xx


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Archief per week
  • 17/01-23/01 2011
  • 15/11-21/11 2010


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs