Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Gastenboek
  • ik heb je toegevoegd aan de link
  • sportieve groetjes

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    iverson, carter,.. kortom topbasketers
    basket en kitte-buggyrijden
    dunkie DUNK
    09-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    09-05-2007 om 18:05 geschreven door funkie monkey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    09-05-2007 om 18:02 geschreven door funkie monkey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    09-05-2007 om 18:00 geschreven door funkie monkey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    09-05-2007 om 18:00 geschreven door funkie monkey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallokido iedereen, ik heet lukas en ik hou ontzettend veel van basket spelen. Op mijn site vind je vele foto's van Vince Carter, Iverson,...
    Normaal vlieger ik of kitte-buggyrij op het strand van Koksijde maar doordat ik nu in het gips zit gaat dat toch niet zo goed! Ik zit in een toffe school waar al mijn beste vrienden ook zitten zoals Ruben, Laurens, Julien, Nicolas, Maxim en nog vele anderen. Hopelelijk vinden jullie dit een leuke site. Laat me iets weten per e-mail.

    09-05-2007 om 00:00 geschreven door funkie monkey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen !!!mijn broertje!!!

    09-05-2007 om 00:00 geschreven door funkie monkey  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Laatste commentaren

    Welkom op mijn blog!




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs