Volgende Wedstrijd: geen echte planning... Eerst zien dat we terug kunnen trainen...
Inhoud blog
  • Beste wensen!
  • 4 maart 2012: Volksloop Putte-Grasheide
  • 8feb tem 14feb
  • 1feb - 7 feb
  • 25jan - 31jan
    Zoeken in blog

    Foto
    Björn Pennings: Trainingen - Wedstrijden - Foto's

    20-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spierscheur 18jan - 24jan
    Afgelopen weekend was het de bedoeling dat ik in Sint-Huibrechts-Lille zou gaan lopen. Door het barre weer werd echter deze jogging verplaatst.
    Om me toch wat competitie-gevoel te geven besloot ik dan maar om de veldloop in Alken mee te doen. Het parcours lag er serieus zwaar bij door de overvloedige modder.
    Na nog geen 1500 meter voelde ik een serieuse "knapper" vanachter in mijn rechter onderbeen. Doorlopen was geen optie door de pijn.

    Blijkbaar heb ik dus een spierscheur opgelopen :( Niets aan te doen... Zucht.

    Bijgevolg zit ik ondertussen 5 dagen volledig zonder sport. Vermits ik amper op een normale manier kan wandelen, zit er niet veel meer in dan met lede ogen aan te zien hoe m'n trainingen om zeep geholpen worden.
    Vanaf vandaag (woensdag) ga ik toch beginnen met voorzichtig een beetje te gaan zwemmen.

    Hopelijk sta ik niet te lang letterlijk aan de kant...

    Zucht


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    20-01-2010
    Spoedig herstel

    Vervelende blessure, hopelijk kan je snel je looptrainingen terug hervatten.

    20-01-2010 om 18:59 geschreven door bartompa


    blessure
    da's natuurlijk weer balen,hé,Bjorn,ik ken er ondertussen alles van
    hopelijk kun je met het zwemmen de conditie toch een beetje onderhouden,en hopelijk komen we mekaar in het zomerseizoen wel ergens tegen,wat betekent dat we dan allebei hersteld zijn,
    groetjes
    de bakker

    20-01-2010 om 18:34 geschreven door marc lenaerts




    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs