Foto
Mijn favorieten
  • Dimitri Delombaerde
  • Joost Dewaele
  • Ludovic Vanlede
  • Hans Detavernier
  • Steven Hocedez
  • Fabrice Laga
  • Natalie Tijtgat
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    MIJN HOBBY, MIJN PASSIE, MIJN VERSLAVING...
    Een dag niet getraind is een dag niet geleefd...
    28-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oudenaarde
    Zondag 28/06/2009

    Vandaag was het weerom de halve marathon van Oudenaarde.
    Ikzelf verkoos de 5.250 kilometer mee te doen. Na een goede wedstrijd vrijdag
    en een dagje fietsen aan zee zaterdag was dit een ideale training.
    Het was drukkend warm,aan zweten geen gebrek.
    Om 14u30 werd het startschot gegeven en waren we direct weg met een klein groepke.
    Het was draaien en keren door de straten van oudenaarde,liepen door
    een park met tenslotte aankomst op de piste.
    Kwam over de meet als 5de in een tijd van 19 minuten.
    Dus samen met de vrijdag een geslaagd weekend.

    See you!

    Smetje


                                   

    28-06-2009 om 17:41 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kuurne --> Dwars door St-Pieter
    Vrijdag 26/06/2009

    Deze avond was het koers in Kuurne. Start was om 20u.
    De 2.5km, 5km en 15km liepen allen tesamen. Ik verkoos opnieuw ne korte
    dus koos voor de middelmaat, de 5 kilometer.
    Er waren 117 deelnemers bij mijn categorie en ik werd 5de. In een tijd van 17min 31sec met
    een gemiddelde van 17km/uur.
    Er is nog veel werk voor de boeg om te verbeteren.....
                                          dus boodschap is: BLIJVEN TRAINEN....

    Hieronder nog de uitslag van de eerste 5:

    1.Witdouck Kobe    16'27"    18.237
    2.Fieuw Christophe    16'41"    17.982
    3.Declercq Jesse    17'23""    17.258
    4.Schamelhout Lode    17'25"    17.225
    5.Desmet Björn    17'31"    17.127

    See you!

    Smetje








    27-06-2009 om 21:35 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    21-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOTOND CLASSIC Zulzeke-Kluisbergen
    Zaterdag 20/06/2009     3de volksloop 5km & 10km

    In een felle regenbui vertrok ik vandaag riching Zulzeke. Vorig jaar er gewonnen en twas niet ver van men deur, vandaar.
    Boven aan de molen aangekomen was er geen kat te zien. Bij de inschrijving besloot ik om ze alle 2
    mee te lopen, zowel de korte als de lange afstand. Daar kreeg ik te horen dat het parcours verandert
    was tegen vorig jaar. Wel beter bewegwijzerd zeiden ze . Maar of het beter was qua lopen???
    Bij de opwarming zag ik de veranderingen al en t'zag er in elk geval zwaarder uit. En dan nog eens
    met die serieuze regenbui, twas al modder en slijk.
    Aan de start stonden slechts een 20 tal lopers, dus twas een kleine bende.
    Het was geen wedstrijd om goe te presteren of sterke tijd neer te zetten, maar twas vooral
    uit u doppen kijken waar ge liep en hoe ge liep.
    Uiteindelijk arriveerde ik 5de.
    Een 25 minuten erna kwam ik dan aan de start voor de lange. Daar waren zo'n 40 deelnemers.
    Intussen kwam het zonneke erdoor en vertrokken we voor de 11km.
    Het was een wreed lastig parcours en als je de foto's hieronder ziet
    zul je dat zeker kunnen bevestigen...

           
              
           

                                
    De winnaar op de lange werd Frank Naert met een gemiddelde van 13,7km/u.
    Ikzelf werd 6de met een gemiddelde van 12km/u.
    Dus dat zegt genoeg over de moeilijkheidsgraad van de omloop....maar alleszins zeker een prachtige omgeving!
    Tevreden keerde ik huiswaarts met 2flessen Sloeber....
    Vandaag (zondag) een 13tal kilometers losgelopen opt gemakske. 
                                                                                             
                                                                                              
    See you!

    Smetje

    21-06-2009 om 00:00 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14de Warandejogging Lovendegem
    Vrijdagavond 12/06/2009

    Vandaag besloot ik om na men vroege shift een wedstrijd te gaan lopen in Lovendegem.
    Na eerst nog een dutje te doen van een goe uurke maakte ik men sportzak klaar en weg waren
    we richting de koers.
    Het lentezonneke scheen dus ideaal weerke.
    Toen we er aankwamen hadden we sjans met de parking, konden direct
    in ne wijk parkeren vlak aan de inschrijving.
    Er waren 3 verschillende afstanden(4.25km, 8.5km en 12.75km) maar we liepen al tesamen.
    Ik besloot om de middelste mee te doen, de 8kilometer500.
    Eens op verkenning van het parcours kreeg ik te horen dat ze nog asfalt aant gieten waren
    op het parcour zelf, dit zou volgens hen op een uurke wel droog zijn .
    Ik besloot dan maar om me wa op te warmen op het voetbalveld vlakbij de douches.
    Een héél schoon grasveld waar ik gans alleen op liep. Nadien kwam het natuurlijk uit hoe dat kwam .
    Tinneke zag ineens het volgende bordje hangen:   




    Moest mij natuurlijk weeral overkomen haha
    Omstreeks 19u30 was de start voorzien en weg waren we met een schone bende van ne man of 300.
    Ikzelf moest 2 rondekes van 4km250 lopen. Twas wreed lastige omloop met veel bochtenwerk
    dus draaien en keren en 70% van de omloop was op boswegen te doen met veel stenen en al de rest.
    Bij de eerste doortocht zat ik op een 6de stek op het ganse aantal deelnemers, voor mijn categorie
    kwam ik dus als eerste door. Samen met een plaatselijke loper bleef ik aan de leiding lopen, maar hij zat
    zodanig in mijn rug om uit de wind te kunnen lopen dat hij ook niet wou overnemen en zodoende
    was ik genoodzaakt om op kop te blijven lopen.
    Dit brak me natuurlijk zuur op want op een gegeven moment ging hij ervandoor waardoor ik moest lossen.
    Al bij al kwam ik toch verdienstelijk als 2de over de eindmeet met een enorm goeie tijd.
    Tegen een snelheid van 16km/uur in een tijd van 32minuten op een toch zeer lastig parcours.
    De form is terug aant komen.......











    See you!

    Smetje

    13-06-2009 om 21:35 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ruiselede 4.5 km
    Zaterdag 06/06/2009

    Vandaag had ik besloten om naar Ruiselede te gaan, daar werd de Molendorploop gehouden.
    Aangezien ik mij ga toeleggen op de korte koersen, besloot ik de 4.5km mee te lopen.
    Na veel akkers,boeren en koeien te passeren, kwamen we uiteindelijk na veel wegomleggingen aan int dorp.
    Minpunt was dat de kleedkamers en douches 1km verderop waren dan de start.
    Dus maar rap kleren aangetrokken in de auto.
    Om 18u15 werd de start gegeven en waren we weg met gans de bende. Het kwam er op neer
    dat we 2 ronden moesten lopen, en bij de eerste doortocht kwam ik als 12ste over de streep.
    Gelukkig kon ik er nog een paar inhalen waardoor ik toch knap 8ste eindigde.
    Maar al gauw wist ik dat het parcours en dus ook mijn tijd niet klopte.
    In plaats van 4.5 km hadden we slechts 3km500 in een tijd van 11 min 45 sec. 
    Maar kwas tevreden over mijn prestatie en das al wa telt.
    Tegen 19u vertrok dan de lange afstand van 9km waar onder andere Dimitri Delombaerde
    en Chris Van Haute meeliepen. Dimi eindigde knap 4de.
    Na afloop nog samen ene gedronken in afwachting van de tombola waar we allebei nog ne plastick zak vol kadokes kregen .
    De uitslagen waren helaas nog niet binnen, al zag ik wel die avond zelf dat ze men naam verkeerd getypt hadden.
    Jammer genoeg maakten ze van mij Björn Deslet ...het moest mij weer overkomen


    See you!


    Smetje






    08-06-2009 om 15:17 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    31-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gentbrugge
    Zaterdag 30/05/2009


    Na  mijn welverdiende vakantie in Turkije was het zover voor men eerste koerske te lopen.
    Samen met Tinneke trok ik richting Gentbrugge. Start was voorzien om 15u.
    t'Was een warme zomerdag dus het goed humeur kon al niet meer stuk. Er was veel volk, voornamelijk
    atletiekclubs aangezien de wedstrijd aan de piste was. De opwarming gebeurde dan ook op de piste zelf.
    Koers op zich vond plaats op de weg. Ik startte om de 3km tot een goed recht te brengen.
    Na een weekske all-in was het vooral es zien hoe goed de conditie uiteindelijk nog was....wat
    er nog van over schoot
    Eens het startschot gegeven was, nam ik een goede start en zo was ik met de eersten mee.
    Dit waren vooral jongeren uit de plaatselijke atletiekclub.
    Het ging er snel aan toe maar kon uiteindelijk toch goed volgen. Kvoelde me goe en kon ze bijhouden.
    Natuurlijk speelde de warme temperaturen ook mee ...maar zo heb ik het graag.

    Al bij al kwam ik als 6de over de eindstreep gerend tegen een gemiddelde van 17.8 in een tijd van 10min8sec.
    Kwas tevreden over men eerste koers na een week alles-eten-drinken

    Na afloop was er nog een tombola voorzien waar we op wachtten samen met Nico Serroen die mee
    liep voor de 12km en mooi op een 2de plaats eindigde. Proficiat ook aan hem.

    Hieronder nog paar sfeerbeelden.


    See you!

    Smetje







    31-05-2009 om 13:44 geschreven door Bjorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per maand
  • 02-2012
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009

    Inhoud blog
  • Desselgem + Bavikhove -->10km
  • 5 kerkenloop te Elsegem --> 7km
  • Update blog ...
  • Fotokes van onze Mauro, intussen 6 maanden oud...

    Foto

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben B jörn Desmet, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Smetje.
    Ik ben een man en woon in Kerkhove (Avelgem) en mijn beroep is arbeider.
    Ik ben geboren op 31/03/1977 en ben nu dus 47 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lopen, pc,vissen,....
    Sinds 20 september 2010 zijn Tinneke en ik de trotse ouders van een zoontje MAURO.
    Bij een bezoekje op mijn Blog, laat je ook iets achter toch?!
  • Proficiat !!!
  • Tinneke
  • training
  • goed begin
  • niewjaarswensen


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs