Inhoud blog
  • Een monster
  • Zo lang geleden
  • nieuwe bewoners
  • oeps
  • Stap voor stap komen we er wel
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Dagboek van Bix, Geb en Mir

    03-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stap voor stap komen we er wel
    Wat een heerlijk weer vandaag. De hele dag heb ik in mijn mand op de vensterbank gelegen. Zalig!!

    Bix en Gebbie hebben buiten gelegen. Binnenkort zal ik ook wel mee mogen. Vandaag kwam mijn personeel terug van het werk en heeft ze mij opnieuw op het terras laten rondlopen. Dat ging nu al heel goed.
    Een heel kwartier ben ik buiten geweest. Bix en Gebbie zijn ook op het terras gebleven om mij in het oog te houden. Telkens als ik te dicht bij de doorgang naar de rest van het platte dak ging zorgden zij ervoor dat ik op het terras bleef.
    Door de vermoeiende dag liggen we nu al samen op het bed te slapen en dat terwijl het nog niet donker is.

    Er is mij verteld dat ik morgen de hele dag binnen moet blijven. Mijn blikopener gaat weg van 's morgens tot 's avonds. Dan kan ik natuurlijk niet naar buiten. Maar ik ben tevreden op mijn kamertje en ik ben er zeker van dat we 's avonds alle 3 extra aandacht zullen krijgen.


    Kusjes
    Mirltje




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 20/04-26/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs