Inhoud blog
  • Een monster
  • Zo lang geleden
  • nieuwe bewoners
  • oeps
  • Stap voor stap komen we er wel
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Dagboek van Bix, Geb en Mir

    11-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe bewoners
    Jaja ik heb ze gisteren met mijn eigen ogen gezien. Mijn blikopener zegt dat ze Tic en Tac heten en ze zeggen tok. Het zijn 2 jonge kippen. Ze zijn wel te groot om vangen. Dus geen verse kip voor mij. Ik wacht wel tot die thuis uit de koelkast wordt gehaald.

    Gisteren is Mirl ook voor het eerst in de weide geweest. Ze was wel bang, zeker als ze in het midden van de weide stond. Als ze aan de zijkant liep, dicht tegen de beplanting voelde ze haar beter. Vandaag wordt het nog mooi weer en dan mag Mirl op het terras spelen.

    Nu het warmer is ben ik mijn haren aan het verliezen. Het is juist alsof mijn wintervacht er in 1 keer vanaf komt. Mijn personeel heeft mij gisteren avond gekamd en wat een haren er vanaf kwamen, niet normaal.
    Zo het is de hoogste tijd om mij buiten te laten uitwaaien.


    Poot
    Bix
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oeps
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Is het al zo lang geleden dat ik iets verteld heb.
    Wel ik heb wel wat te zeggen. Het is mooi weer geweest en ik heb het varken uitgehangen. Zo dat was het.



    Hihi grapje hoor.
    De laatste dagen heb ik heel veel buiten gespeeld. En wat een geluk dat we naar buiten konden. Er was een vervangpoetsvrouw gekomen, wel een lieve, maar een vreemde is en blijft een vreemde. Ze heeft onze speelbladeren op het terras ook bijeen gedaan. Ze schrok wel toen ze ontdekte dat de bladeren gebruikt worden als geheime verstopplaats voor de dode muizen.

    Tussen Mirl en mij gaat het ook eindelijk beter. Als ze te wild op te opdringerig is kan ik nog boos worden, maar eigenlijk is ze gewoon een lieverdtje. Ik heb haar ook geholpen op het terras, ze is zo bang van alles. Dus laat ik haar zien dat het niet zo erg is. Ondertussen kijkt Bix uit dat ze aan de juiste kant van het hek blijft. Om zomaar de rest van de wereld te verkennen is ze nog niet klaar. Dat komt nog wel.

    Deze week werd ik geroepen om te eten, het was nog mooi weer en helemaal niet koud, dus wou ik nog eventjes blijven. Als een echte kat hoor ik het bevel, maar zal ik er later wel op reageren. Dan ken je mij personeel nog niet. Blijkbaar waren Bix en Mirl al aan het zeuren om blikvoer, maar we krijgen alleen blik als we alle 3 thuis zijn. Om de vrede te bewaren heb ik er uiteindelijk aan toegegeven.

    Kopjes
    Gebbie
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 20/04-26/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs