Inhoud blog
  • alweer een tijd geleden
  • lang geleden
  • rusteloos
  • zondag
  • zaterdag...
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    mijn leven
    met een persoonlijkheidsstoornis
    04-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alweer een tijd geleden
    en alweer zoooooveeeel gebeurt ik heb toch echt het gevoel dat mijn leven een rollercoaster is,
    heb het nogal gezegd de dingen die ik meemaak op een paar weken maken anderen in jaren niet mee ...
    Kan soms heel leuk zijn maar ook heel erg vervelend !vorige week is uiteindelijk heel erg anders uitgedraaid dan ik had gepland
    in men hoofd Ik heb een beetje een dipje gehad met als gevolg dat ik de hele week bijna slapend heb doorgebracht
    beetje de eenzaat uitgehangen heel vreemd opeens mensenschuw en niet buiten willen mijn telefoon niet opnemen ...
    Gelukkig is dat weer over heb ik een moodswing in de positieve richting en voel ik me nu weer één brok energie!!!
    Ben alweer afspraakjes aan het plannen want wil er een beetje werk van maken de schade van vorige week inhalen he !!
    Nu het weer goedgaat !! goed niet genoeg tijd om nog veel langer te schrijven want binnen 20 minuutjes heb ik een afspraakje !!
    tot snel xxx

    04-10-2010 om 14:08 geschreven door Axelle  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs