Inhoud blog
  • Twins @ the beach.
  • Birthday in Los Angeles.
  • Probleempje ;o!
  • TOKIO HOTEL <3
  • Vanalles wat..
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto's &zo van Bill Kaulitz & Tokio Hotel.
    voor alle Bill & TH-fans.
    Enjoy!x
    31-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bill's tongetje

    Zoals ongeveer iedereen wel weet zijn er muchos foto's van Bill & zijn tongetje . En ik vind ze geweldig dus heb ik hier al enkele foto's verzameld van Bill & zijn tongetje!
    Veel plezier!
    & Reacties en gasteboekposts zijn ALTIJD welkom! Het doet me zelf plezier als ik er 1 heb want dan heb ik extra veel zin om nog meer foto's te posten ;p. Hihi.

    XxX

    Kyria.























    31-07-2008 om 23:29 geschreven door Ky<3Bill  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (14 Stemmen)
    29-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bill's gekke koppen. PART 1!

    Wie houdt er nu niet van foto's van Bill's gekke kopjes ?! =D. Als je nog foto's hebt van grappige koppen van Bill mag je ze doorsturen via e-mail (tokioxhotelxfurximmer@hotmail.com)!
    & nu de picc's ! Enjoy & laugh your heart out .
    XxX

    Kyria.























    29-07-2008 om 19:33 geschreven door Ky<3Bill  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (34 Stemmen)
    28-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tokio Hotel @ Werchter Boutique in België

    Het optreden van Tokio Hotel in Werchter Boutique (13/07/08) was echt héééééél goed. Ze hebben twee Duitse liedjes gezongen en voor de rest alleen maar Engelse. Een dag na het optreden stond op hun officiële site (www.tokiohotel.com) een bericht van de jongens over Werchter Boutique:

    14/07/08: WERCHTER BOUTIQUE FESTIVAL: MESSAGE FROM TOKIO HOTEL!

    Hi everyone! We really had tons of fun performing on Sunday at the Werchter Boutique Festival in Belgium. It was terrific to see how many of you Tokio Hotel fans came out to watch us LIVE! Unfortunately there was an incident that soured the whole experience at the end of our performance we were not allowed to play an encore and we were forced by the officials to leave the stage! You can´t imagine how sad and angry it made us not being able to say a proper goodbye to you guys.
    We are very much looking forward to return to Belgium and to do a much longer show.
    See you guys soon and all the best to you! Bill, Tom, Gustav & Georg

    Hmm, hier enkele foto's !

    xXx Kyria



















    28-07-2008 om 21:40 geschreven door Ky<3Bill  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (22 Stemmen)
    01-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bill met plat haar

    Hier zijn al enkele foto's van Bill met plat haar. ^^ x



















    01-05-2008 om 15:34 geschreven door Ky<3Bill  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (145 Stemmen)

    Archief per week
  • 01/09-07/09 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 28/04-04/05 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben Kyria, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Ky<3Bill.
    Ik ben een vrouw en woon in Leuven (België) en mijn beroep is student ;(.
    Ik ben geboren op 26/07/1992 en ben nu dus 31 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Tokio Hotel, muziek!, dieren, feestjes, familie, bellen, gek zijn, eten!, caramel, badschuim, koekjes, vrienden, bambi p.
    Enjoy! & laat berichtjes achter in het gastenboek! ;p. Als jullie willen dat er iets speciaals op mijn site komt moge

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs