Inhoud blog
  • bmi tabel
  • tips om HET geheim te houden...
  • 20 tips= 100 kcals
  • gezondheidsboost!!!
  • kcals verbranden!!!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    hoeveel kg wil jij afvallen?
    1-3 kg
    4-6 kg
    7-9 kg
    10-12 kg
    13-15 kg
    meer!!!
    Bekijk resultaat

    thinspo en tips!
    Want de zomer komt eraan!
    13-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de trappenloop!!!
    hey iedereen

    er is weer hoop want dit is een sport die je in elk huis met TRAPPEN kunt beoefenen!!!!!

    Een persoon van 68 kilo verbruikt ongeveer 10 Kcal. met 1 minuut traplopen.
    dus doe je gewoon 10 : 68 = 0,14. ik weeg nu laten we zeggen 57 kg en ik ga een 15 min traplopen...
    dan doe je 0,14 x 15 x 57 = 119,7 kcals!!! een half uur 239,4 en een uur 478,8!
    maar ja ik denk nu niet dat iemand een uur trap gaat lopen, haha ;)

    ik hoop dat je hier iets aan hebt. ik ga zelf elke dag een kwartiertje traplopen: 
    mijn goede voornemens voor deze week en de weken daarop!
    dan heb ik toch al de éne koek verbrand...

    x lena

               
                                    

    13-05-2012 om 21:04 geschreven door lena  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.candice swanepoel thinspo!

    hey iedereen,

    ik heb weer nieuwe thinspo voor jullie! en deze keer van CANDICE SWANEPOEL







    Candice Swanepoel (4)

    Candice Swanepoel (6)











     zo ik hoop dat je hierdoor nog meer geinspireert bent!

     x lena

    13-05-2012 om 21:00 geschreven door lena  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verschrikkelijk!
    hallo iedereen,

    van ochtend ging goed, het ging vanmiddag goed maar toen ik thuiskwam heb ik de kasten geplunderd!
    hoe kon ik dat toch doen... wat ben ik toch een ongeloofelijke sukkelige dikzak!
    gisteren ging het ook al slecht. er is gewoon veel te veel verleiding, zucht.
    en het ergste van al is dat ik met mama mee ben geweest naar de winkel en daar chocolade en koek heb gekocht!
    ik kan dat modellenlijf wel op mijn buik schrijven. en deze zomer zal ik weer, zoals elk jaar, rondlopen als een varken in een bikini!
    hier even een overzicht van de laatste  dagen

    dinsdag:               57.3
    woensdag:           56.6
    donderdag:          56.2
    vrijdag:                56.7!!!

    x lena

    ik kan mezelf hiermee vergelijken!

    11-05-2012 om 21:58 geschreven door lena  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tips: afvallen en geheimhouden!


    hey iedereen, ik heb een paar tips voor jullie! ENJOOOY!!!

    Koude douches helpen je om kcals te verbranden, koud water helpt je haar ook om meer vitamines uit je champoo te halen, en het verbetert
    het volume van je haar.

    Water is je beste vriend. Het geeft je een vol gevoel en het zorgt er voor dat je huis er gezond blijft uit zien.

    Poets je tanden NIET onmiddelijk na het overgeven. Je wrijft het maagzuur verder tussen je tanden, waardoor je tandglazuur oplost! Tandglazuur dat is weggepoetst komt nooit meer terug! Dus je tanden zullen veel sneller rotten en gevoelig worden!
    maar ik zou niet aanbevelen om alles uit te kotsen en laxeermiddelen te gebruiken. val liever op een natuurlijke manier af!

    Als je eet, eet dan enkel gezonde dingen zoals fruit en groenten.

    Draag veel laagjes kleding, het houd je warm, en als je veel bent afgevallen in korte tijd valt het niet zo erg op.

    Als je gaat overgeven zorg er dan voor dat er geluid is. Een radio, lopend water, doe het bvb onder de douche,..

    Als je donshaartjes krijgt, Scheer ze af. Dit is vooral voor "verder" gevorderde ana's

    Verzorg je nagels. Lak ze of neem een manicure, laat bvb gelnagels zetten zo zal het niet opvallen dat ze broos zijn geworden.

    Gebruik Shampoo met extra volume zodanig dat het niet opvalt als je haar dunner wordt.

    Zorg er voor dat niemand je Thinspiration, eetdagboek,... vind.

    Maak de geschiedenis van de pc leeg als je op pro-ana-sites bent geweest.

    Caffeine verminderd de honger en geeft je meer energie. Dus drink veel koffie, suikervrije frisdranken en dergelijken!

    Suikervrije kauwgom, koffie, lightdranken ,...drink of kauw constant, het verminderd je hongergevoel en je eetbuien worden onderdrukt.

    Warme dranken geven je een vol gevoel, en warmen je op in de winter.

    Koude dranken laten je meer kcals verbranden omdat je lichaam op temperatuur wil blijven.

    Eet na het sporten, dan zullen de kcals uit je voeding veel sneller verbranden! Als je na het sporten negatieve kcals eet
    (ongeveer 1 uur erna) verbardn je TWEE KEER ZOVEEL kcals met eten dan voor het sporten! Want vergeet niet: eten verbrandt ook kcals!

    11-05-2012 om 00:00 geschreven door lena  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.taylor momsen!
     hey iedereen

     taylor momsen is mijn grote (t)inspiratie. ze heeft mooie, lange benen en is super mager!
     kheb daarom wat thispo van haar op mijn blog gezet.

     gewicht: 47 kg
     lengte: 1.73m
     leeftijd: 19 jaar (1993)
     bmi: 15.7 (erstig ondergewicht)
     
     WAAAW, WAT EEN VOORBEELD!!!









    nog een weetje: taylor is model voor madonnas kledinglijn
                             material girl!


    x lena










    09-05-2012 om 13:07 geschreven door lena  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woensdag
    hello,

    tis vandaag woensdag dus dat wil zeggen dat ik vanmiddag alleen thuis ben. JOEPIE!
    dan kan mama me er niet op betrappen dat ik op dieet ben. vandaag zal wel goed gaan denk ik. vanavond zit ik weer op mijn pc
    dus ik zal nog iets insturen. ik ga nu wel moeten stoppen want ik moet nog eten en leren aan mijn biologie.
    dan moet ik ook naar school. ach ja, de dag zal wel snel voorbij gaan want het is maar een halve dag.
    de week zal ook weer als een sneltrein voorbij gaan. want voor je het weet is de zomervakantie er!

    x lena

    09-05-2012 om 07:46 geschreven door lena  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste bericht :)
    hey iedereen, welkom op mijn nieuwe blog. ik hoop dat jullie veel steun uit mijn blog kunnen putten :)
    Dit is mijn eerste blog dus ik vind dit héél spannend. kzal ook zo veel mogelijk proberen te schrijven.

    x lena
     

    08-05-2012 om 21:33 geschreven door lena  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)

    Archief per week
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs