Inhoud blog
  • Hiep hiep hoera voor Marie !
  • Hiep hiep hoera voor Niels!
  • Hiep hiep hoera voor Alexander!
  • Hiep hiep hoera voor Amy!
  • Hiep hiep hoera voor Simon!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Een dag bij juf Laura in de klas
    peuterklas
    12-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstballen

    Dag mama, papa, omi, oma, vake, moeke, ...

     

    Vandaag heb ik weer veel geknutseld in de klas van juf Laura!

    Ik heb een mooie kerstbal versierd en dan heeft juf Laura er een foto van mij ingeplakt!

    Juf Laura heeft ons vandaag ook weer leren scheuren! 

    We zullen weer veel werkjes mee naar huis krijgen! 

    Ik heb weer ook een spelletje gespeeld om de kleuren beter te leren kennen! Dat ging al vrij goed!

     

    Dikke knuffel

    Je kapoen 

































    12-12-2017 om 16:17 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstmis

    Dag mama, papa, oma, opa, omi, vake, ...

     

    Vandaag stond er een kerstboom in de klas. 

    Ik ga deze week meer leren over Kerstmis en vandaag hebben we de kerstboom al ontdekt! 

    Morgen gaat juf Laura mij een mooi versje aanleren voor nieuwjaar! 

    Ik ga dit samen met de juf en de andere vriendjes goed oefenen, zodat wij op nieuwjaar een mooi gedichtje voor jullie kunnen opzeggen! 

     

    Dikke kus

    Je kapoen











    11-12-2017 om 17:10 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaas en zwarte piet op bezoek

    Dag mama, papa, oma, omi, vake, nonno, ...

     

    Amai wat een dag! Toen ik op school aankwam mocht ik nog niet eens binnen in de klas van juf Laura! 

    Ik moest de jas opnieuw aandoen en daarna gingen we naar buiten, want Sinterklaas en zwarte piet kwamen op bezoek! 

    Hij was samen met Hoofdpiet aangekomen in een grote auto en weet je wie er uit de caravan kwam? Piet Hyper! 

    Samen met Sinterklaas, de zwarte pieten, de vrienden en de juffen en meesters heb ik gezellig gedanst en liedjes gezongen op de speelplaats!

    Maar toen ik terug met de juf en de vrienden naar de klas ging, geloofde ik niet wat ik zag!

    Overal snoepjes en speelgoed van de Sint! Wij zijn wel duidelijk braaf geweest in de klas!

    Jammer dat Sinterklaas en de zwarte pieten zo snel weg moesten, maar wij hebben wel nog met hem kunnen praten! 

    En piet Hyper was toch wel heel gek! Toen hij langs ons zat, viel hij plots op de grond! Het was wel zijn eigen schuld, want hij bleef niet flink stilzitten! De sint was een beetje boos geworden op hem, maar wij hebben stiekem toch moeten lachen!

     

    Tot volgend jaar Sinterklaas en zwarte piet!!!

     

    Dikke kus

     



































    05-12-2017 om 17:11 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwarte pieten in de klas

    Dag mama, papa, omi, vake, tante, nonkel, ... 

     

    Juf Laura dacht dat ze vandaag nieuwe vrienden had in haar klas, want er waren kleine zwarte pieten aan het spelen in de klas. 

    Ze was haar vriendjes aan het zoeken en ze vond hen maar niet!

    Maar raad eens...

    Mijn vrienden en ik waren die zwarte pieten!!! Laughing

     













    23-11-2017 om 18:58 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Sinthuis

    Hij komt, Hij komt...


    Vandaag ben ik met mijn vrienden en juf Laura naar het Sinthuis geweest. 

    Sinterklaas was niet thuis, maar gelukkig was zwarte piet er wel!

    Hij liet ons het huis van Sinterklaas zien en het was zó mooi!

    Alleen mochten wij niet in de slaapkamer van de zwarte pieten, want die hadden hun slaapkamer niet opgeruimd! 

     

    Dikke knuffel

    Je kapoen 





































    20-11-2017 om 17:09 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er is deze nacht iemand langsgeweest!!

    Dag mama, papa, opa, nonna, nonno, moeke, omi, ...

     

    Deze nacht is er iemand bij ons in de klas geweest! Geen dief, maar Sinterklaas!!! 

    Hij heeft ons Spiekpietje toevertrouwd! Kennen jullie Spietpietje?

    Hij is de kleinste hulppiet van Sinterklaas. Hij verstopt zich op verschillende plaatsen in onze klas 

    en hij ziet ALLES! 

    Hij zal vast en zeker gezien hebben dat wij met de hele tijd flink bezig waren met de klei!

    Ik heb samen ook met de andere vrienden en de juf een zwarte piet gemaakt voor het Sinthuis!

     

    Dikke kus

    Je kapoen 







    16-11-2017 om 18:11 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste turnles
    Dag mama, papa, oma, opa, vake, omi, nonno, ...

    Vandaag is meester Sander ons komen halen voor de eerste turnles! 
    We gingen met hem naar een klas die groter was dan die van juf Laura. 
    Ik vond het SUPER! We mochten met héél veel speelgoed spelen en er was zelfs een glijbaan! 
    De eerste schoolweek is al om en maandag starten we weer met een nieuwe week!

    Dikke kus 
    Je kapoen 






















    10-11-2017 om 16:07 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo doe ik mijn jas aan!
    Dag iedereen

    Juf Ann was vandaag ziek en daardoor kregen wij nieuwe vrienden bij ons in de klas. 
    Er waren plots zoveel kinderen bij juf Laura! 
    Vandaag heb ik ook weer geprobeerd om mijn jas helemaal alleen aan te doen, goed van mij hé! 

    Dikke kus 
    Je kapoen 



















    09-11-2017 om 15:56 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tutti frutti!

    Dag lieve mama, papa, vake, moeke, omi, bomma, ...

     

    Vandaag was het woensdag en dat betekent dat wij een stuk fruit kregen van de juf. 

    Het waren mandarijnen, mmmm!! Het was zo lekker dat we alle stukken hebben opgegeten! 

    Ik heb samen met de juf ook mogen stempelen en de spetters vlogen in het rond. Rolling Eyes

    Sommige vriendjes hebben vandaag ook geprobeerd om de jas alleen aan te doen, maar spijtig genoeg lukte het niet altijd.

    Maar geen zorgen, wij leren dat nog wel!

     

    Dikke kus

    Je kapoen 















    08-11-2017 om 17:16 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwe vriend erbij!

    Dag mama, papa, moeke, bompa, omi, nonna, ...


    Vandaag heb ik een nieuwe vriend leren kennen, Easton! 

    We hebben weer leuk gespeeld in de klas en ik heb ook weer iets leuk gedaan met juf Laura!

    Ik heb met mijn vingers geverfd, zodat de zon mooi geel werd! 

    Maar goed dat ik zo een mooie oranje verfschort aankreeg van de juf, want anders waren mijn kleren ook geel!

    Juf Laura heeft natuurlijk weer veel foto's voor jullie gemaakt!

     

    Veel plezier en een dikke kus!

    Je kapoen 







































    07-11-2017 om 17:43 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste schooldag

    Dag mama, papa, oma, opa, omi, bompa, nonno, ...


    Vandaag was het een heel bijzondere dag voor mij en ook voor jullie, want ik ben vandaag voor de eerste keer naar school geweest!

    Er vloeiden heel wat tranen over mijn wangen, maar juf Laura heeft ze goed opgevangen!

    Toch heb ik vandaag al veel gedaan in de klas samen met de juf en mijn vrienden. 

    We hebben heel flink gespeeld in de klas en op de speelplaats, maar we hebben ook een mooie kroon en een bril gemaakt.

    Ik mocht zelf de dieren kiezen die ik op mijn bril wou plakken...leuk hé!!

    Maar spijtig genoeg kon juf Laura niet alle dieren op mijn bril plakken. Laughing

     

    Veel plezier met het bekijken van de foto's van mijn eerste schooldag samen met mijn vriendjes!

     

    Dikke kus

    Je kapoen































    06-11-2017 om 20:19 geschreven door Juf Laura  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs