Bigccoach
Inhoud blog
  • Aanrader: een jaarplan tot succes
  • Durf dromen !!!!!
  • De start van onze eigen blog
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Groep Big C
    De bedoeling is om informatie op een makkelijke mannier te versturen, zodat je van alles op de hoogte blijft. Natuurlijk kan je ook commentaar kwijt, en kunnen jullie vragen stellen. Dat maakt het mogelijk om je verder te coachen. Via deze weg blijf je op de hoogta van : - aankomende evenementen - akties die we met de groep ondernemen - opleidingen die je kan volgen - ... Ik reken op veel commentaar, en een beetje medewerking. Zo zullen we samen een succesvol team opbouwen. Groeten, Bert
    15-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aanrader: een jaarplan tot succes
    Twee jaar geleden was ik een beetje de pedalen kwijt, ik voelde me gevangen in mijn situatie.
    Het leek of ik geen stap verder kwam, dat ik het maximum bereikt had.

    Toen leerde ik 'One-Year Success Plan' van Jim Rohn kennen!

    Herken jij jezelf ook in de situatie hierboven? Dan heb ik goed nieuws!
    Het jaarplan helpt echt. Ik heb mijn leven terug op de rails en maak weer plannen voor de toekomst.
    Sinds de jaaropleiding is mijn inkomen met 20% gestegen, enkel door slimmer en met een planning te werken.

    Die mogelijkheid is er ook voor jou.
    Intresse? Lees verder...

    15-11-2008, 00:00 Geschreven door bert & inge phlippo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Durf dromen !!!!!
    Als je gelooft dat je iets kan, zal je het bereiken.  Dat wordt veel gezegd.
    Droom je van een andere job of een carrièreverandering dan is het van uitermate belang dat je
    je positieve denken inschakelt en de negatieve ideeën uitschakelt.  Deze laatste belemmeren je gedachten en
    negatieve gedachten blijven in je geheugen hangen en deze werken je tegen. Zoals veel gezegd wordt "mensen onthouden het negatieve en vergeten het positieve"

    Door bewust te worden van je negatieve ideeën en je te focussen op een positief toekomstbeeld ga je hiervan de vruchten plukken.
    Het is de kunst om de ideeën die je tegenwerken te (h)erkennen om ze om te zetten in positieve gedachten.

    Enkele voorbeelden van negatieve ideeën die je kunnen tegenwerken :

    ° Ik ben te oud om nog te veranderen van carrière 
  • Die job wil ik graag, maar ik ben er niet bekwaam voor.
    ° Dat wil ik graag doen, maar ik heb daar te capaciteiten niet voor, ik heb daar niet voor gestudeerd.
    ° Ik weet het niet, ik kan niet beslissen, wantwat ik beslis loopt steeds verkeerd af

    Gelijkaardige ideeën zoals hier vermeld, zijn meestal het gevolg van een ervaring die iemand heeft gehad en voor je hetzelf beseft
    worden je acties daardoor beïnvloed en uiteraard oo het resultaat.

    Maar , dit kan je veranderen en oefening baart kunst!!!

    Hoe doe je dit nu?
    Zet je negatieve gedachten om in woorden en kies bewust om dit veranderen in iets positiefs
    Formuleer deze postieve overtuiging als een zekerheid
    Zoek iets uit je verleden als bewijs van deze overtuiging

    Vb: Die job wil ik wel, maar ik heb daar de capaciteiten niet voor.
    ---> Toen we zonder PR verantwoordelijke zaten, heb ik die taak tijdelijk overgenomen en dit was toen zeer goed verlopen.

    Durf ook te dromen.  Dit is iets waar de meesten echt bang van zijn.  En zeker als je hen vraagt om ook over grootse dingen te dromen en deze te
    verwoorden.
    Hierdoor ga je je gedachten nog verder bewust sturen.  Dit kan je doen door je toekomstvisie op te schrijven, maar nog beter.....
    Zoek afbeeldingen, foto's, prentjes van datgene waarover je droomt en maak er een collage van, een dromenbord.  Hierdoor visualiseer je je
    gedachten en dit helpt je om in actie te komen.
    Schrijf daarbij ook op hoever je wil staan of wat je wilt bereikt hebben binnen 1 jaar, 5 jaar of 10 jaar.  Belangrijk hierbij is dat je steeds in tegenwoordige tijd alles neerschrijft of zegt.  Doe alsof je het al bent.

    Bekijk elke dag je dromenbord en herlees elke dag je visies dan zal je zien dat dat dit je helpt om op de juiste momenten de juiste acties te nemen waardoor je je doelen zult bereiken.

    Inge




  • 03-11-2008, 21:39 Geschreven door Inge

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    14-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De start van onze eigen blog

    Hallo allemaal,

    Ik liep er reeds een tijdje mee rond. Het idee om een blog op te starten van ons eigen team liet me de laatste dagen ook niet meer los.

    De bedoeling is om informatie op een makkelijke mannier te versturen, zodat je van alles op de hoogte blijft.
    Natuurlijk kan je ook commentaar kwijt, en kunnen jullie vragen stellen. Dat maakt het mogelijk om je verder te coachen.

    Via deze weg blijf je op de hoogta van :
    - aankomende evenementen
    - akties die we met de groep ondernemen
    - opleidingen die je kan volgen
    - ...

    Ik reken op veel commentaar, en een beetje medewerking.
    Zo zullen we samen een succesvol team opbouwen.

    Groeten,
    Bert

    14-03-2008, 14:27 Geschreven door bert & inge phlippo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Archief per week
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 10/03-16/03 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Interessante links
  • Herbalife
  • Print by demand
  • Onze product site
  • Onze recruiting site
  • Onze product blog
  • Onze MLM blog

  • Startpagina !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs