Inhoud blog
  • Big Time Rush: Terug in de USA!
  • Tour Data!!!
  • Big Time Rush 500,000 followers on Twitter!!!
  • Carlos Ziek!!
  • Big Time MOVIE!!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Big Time Blog!
    Alles over het doen en laten van BTR!
    05-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Btr in Germanyy!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hello Rushersss!!!

    Big Time Rush was van 29-01-2012 tot 30-01-2012 in.... DUITSLAND!!!
    Heeeel dicht bij Belgie, ik wou dat ik ze had opgezocht!!

    Maar dankzij een contactpersoon via twitter @jasminmaslow die in Duitsland woont, kon ik toch enkele foto's bemachtigen!!!

    dus hier enkele foto's van de jongens!!!
    greeeettzz
    Rush96

    Bijlagen:
    james in germany (39 KB)   
    kendall in germany (39.7 KB)   
    kendall logan germany (45.7 KB)   

    05-02-2012 om 17:07 geschreven door Rush96  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo Rusherssss!
    Hallo iedereen! Deze blog gaat over Big Time Rush, een band die ik twee maanden geleden heb leren kennen via een vriendin. Ik vind het een supergoeie band en ik hou al een tijdje via facebook en twitter hun acties in de gaten en dat wil ik ook met jullie delen! vandaar deze blog. later volgen er meer berichten en foto's maar momenteel doe ik het mobiel dus dan is het lastiger! hoe dan ook, stay tunedC u next time

    greettzz
    Rush96...

    04-02-2012 om 17:26 geschreven door Rush96  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)


    Archief per week
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs