Bierflesjes

05-01-2009
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Begelflesje Bink -> Kerkom
Klik op de afbeelding om de link te volgen








































Eén van mijn eerste flesjes in mijn verzameling. We schrijven 1993 .

18-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Penge Bier
Klik op de afbeelding om de link te volgen









































Tijdens mijn bezoekje aan Turnhout in september, kwam ik per toeval terecht in café de Penge.
Interessant bierkafee met uitstekende bier kaart.

Hun huisbier : Penge Bier , blond, 6,5 % vol., brouwerij Van Den Bossche -> St-Lievens-Esse

17-01-2001
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen




Email mij

Heb je meer informatie over één van deze flesjes, laat het me gerust weten !


Archief per maand
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 01-2001


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs