Image Hosted by ImageShack.us
Wat denk je van
deze foto van mij
Graag reaktie in
mijn gastenboek
Bedankt.
Bieken
.
Mijn moeken haar
grootste hobby is
spaans leren. Ze zit
in het 2de jaar van
het volwassenonderwijs.
Leer jij ook spaans ?
Je zou haar een groot
plezier doen met haar
iets te laten weten.

Zoeken in blog

Image Hosted by ImageShack.us
Algemene Informatie
De Maltezer is een
heel lief
klein hondje met heel
lang wit haar hij wordt tussen
de 20 en 25 centimeter
hoog en
weegt tussen de drie en maximaal
6 kilo. De Maltezer komt
oorspronkelijk
van het eiland Melita in de Adriatische Zee. De Maltezer was en is
bij velen
een populair
ras.Ook bij
beroemdheden.
Marlyn Monroe,
Prinses Caroline
van Monaco, Gary Cooper,
Elizabeth Taylor
en nog vele andere
beroemdheden hebben of hadden
een Maltezer. De Maltezer is speelt
echter ook
graag met kinderen. Tegenover vreemden
kan hij erg
wantrouwig zijn
maar als hij
degene eenmaal kent is
hij vaak erg enthousiast wanneer hij hem weer ziet. Hij houdt erg
van aandachten
zit ook graag op schoot. Maar ook is hij graag
buiten en
kan heel erg speels zijn. De vacht van de
Maltezer kan
wel tot 30 centimeter
lang groeien en moetgoed
verzorgd worden,
dagelijks kammen en
borstelenis echt
een vereiste. Maar je kan hem ook
naar een
trimsalon brengen
en hem om de 6 weken
laten knippen. Kortom een Maltezer
is voor velen een
ideaal huisdier
Zoeken met Google


Image Hosted by ImageShack.us
Foto
Image Hosted by ImageShack.us
Foto
Image Hosted by ImageShack.us
Foto
Image Hosted by ImageShack.us
de vooruitgang
 van
de Maltezer


1dag oud
Foto
1 week oud
Foto
2 weken oud
Foto
3 weken oud
Foto
4 weken oud
Foto
5 weken oud
Foto
6 weken oud
Foto
7 weken oud
Foto
8 weken oud
Foto
10 weken oud
Foto
12 weken oud
Foto
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
     Image Hosted by ImageShack.us

         Image Hosted by ImageShack.us

         Image Hosted by ImageShack.us
         Image Hosted by ImageShack.us
         Image Hosted by ImageShack.us
         Image Hosted by ImageShack.us
         Image Hosted by ImageShack.us
         Image Hosted by ImageShack.us
         Image Hosted by ImageShack.us
         Image Hosted by ImageShack.us
         Image Hosted by ImageShack.us
Willekeurig Bloggen.be Blogs
tuinaanleg_van_osselaer
www.bloggen.be/tuinaan
Hoofdpunten blog frankie_fotos_bewerkt
  • ardeche 2009
  • oude foto
  • Naamkaartjes voor je viervoeters
  • Gita en Luna
  • Foto's gemmakt voor Eric uit Gooik
  • Happy Valentine ( Gita, Luna )
  • Happy Valentine
  • Gita en Luna
  • Kerst kaartje gemaakt voor Miriam uit Nederland. en is dan ook al voor volgend jaar
  • Kerstkaartje gemaakt voor Chambre d'hotes Domaine du chien
  • Gita en Luna
  • Out of bounds ( de vrije vertaling "buiten de randen/kaders")
  • Kerstkaartje gemaakt voor mia
  • kerstballen gemaakt voor de kerstwebsite van teatske uit Nederland
  • Kaartje voor hondenschool raad en Daad voor website
  • kerstkaarten gemaakt voor patricia uit Nederland
  • het is nog vroeg maar toch al een paar kerstkaarten gemaakt
  • Foto gemaakt voor Jesica
  • een voorsmaakje voor Halloween
  • fijne herfst gewenst
  • Luna in de ardennen chambre d'hotes Domaine Du Chien
  • reisfoto bewerkt Laval De Cére Frankrijk
  • Prettige zomer gewenst
  • Gita en Luna
  • Luna haar eerste fhotoshoot
  • Gita haar eerste photoshoot in flanders expo
  • Romance psp x
  • onze honden Gita en Luna
  • oude foto
  • "out of bound"
  • Gran Canaria 2007
  • Still life
  • stille nacht
  • Eddy Murphy
  • romantic
  • PSP X
  • Romance psp x
  • gemaakt in psp x
  • PSP X bewegend
  • PSP X
  • psp x
  • Zalig pasen van Frankie Ann en Luna
  • Het stadion
  • de Fruit dieren
  • enkele foto's bewerkt van mijn broer zijn dochter Sharon
  • Disney World
  • Een uitstapje naar zee
  • het vliegende tapijt
  • Out of bounds ( buiten kader en randen)
  • Out of bounds
    Hoofdpunten blog ons_luna
  • Luna aan zee
  • Luna is op 1oktober 2jaar geworden
  • Luna in de ardennen chambre d'hotes Domaine Du Chien
  • photoshoot Luna bijn Tom en Co
  • Happy halloween
  • clubkampioenschap raad en daad
  • Luna is vandaag 1 jaar geworden
  • Luna
  • ons Luna
  • Luna
  • Luna
  • Luna op de hondenschool in raad en daad
  • Luna in Damme
  • Luna is voor de eerste keer naar de kapper geweest
  • Zalig pasen van Frankie Ann en Luna
  • Luna
  • Luna haar eerste fietsroute
  • Luna haar eerste sneeuwervaring
  • De beste vriend
  • Luna in een gevecht met de kip
  • Luna is nu 15 weken oud
  • spreukje
  • Luna op de kerstmarkt in Antwerpen op 25 december 2006
  • Luna haar eerste grote wandeling op 24 december
  • Luna was dan ook moe naar haar eerste wasbeurt
  • Luna haar eerste wasbeurt
  • Prettige feesten
  • spelende luna
  • Luna is niet altijd moe
  • In haar nieuwe thuis
  • 1 week oud ook Luna is hie bij
  • 2 weken oud
  • 4 weken oud
  • Hier zijn ze ongeveer 6 weken oud
  • Hier is Luna geboren op 1 oktober 2006
  • Samen in de tuin
    bieken

    Ik ben een lief maltezertje dat de naam Bieken gekregen heeft. Ik zag het levenslicht op 7 juni 1995. Toen ik geboren werd woog ik 170 g. 8 weken later kreeg ik een warm nest bij mijn vaken en moeken waar ik nog altijd zeer gelukkig ben en enorm verwend wordt. Mijn favoriete bezigheden zijn slapen, eten en meerijden met de auto. Wandelen is niet echt mijn ding, dit zal wel iets met de leeftijd te maken hebben zeker ? Er zijn echter ook minder gelukkige momenten in mijn leventje geweest. Toen ik 6 was deed men de akelige ontdekking dat ik een tumor had aan de melkklieren. Spoedig volgde een operatie. Een minder leuke ervaring ! Tot hier toe schijnt alles toch goed afgelopen te zijn.
    Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
    08-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..


    De Regenboogbrug

    Aan de andere kant van de hemel is een plek die de Regenboogbrug genoemd wordt
    Als er een dier dood gaat waar heel veel van gehouden werd door iemand hier op aarde,
    dan gaat dit dier naar de Regenboogbrug

    Er is daar voldoende eten, water en zonneschijn, onze vriendjes
    hebben het daar lekker warm en hebben het goed daar

    Al de dieren die oud en ziek waren worden weer gezond en sterk,
    zij die pijn hadden en verminkt waren worden weer helemaal gezond en sterk,
    net zoals we ze herinneren in onze dromen over de voorbijgegane tijd

    Ze rennen en spelen allemaal samen, maar de dag zal komen
    waarop er 1 stopt en in de verte kijkt Zijn heldere ogen kijken aandachtig,
    zijn verlangen vliegt bijna over het groene gras, zijn pootjes gaan sneller en sneller en sneller

    Hij heeft jou gezien en als hij jou in de armen vliegt en jullie
    elkaar innig knuffelen zijn jullie weer voor altijd samen

    Tranen van geluk vallen op je gezicht en je handen strelen het geliefde hoofdje,
    dan kijk je weer in de vertrouwde ogen van jouw huisdier, die zolang
    uit je leven is geweest maar nooit uit je hart is geweest...

    08-01-2006 om 15:54 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
                                                  TWEELINGEN

                                                  21 mei -  20 juni

    Het sterrenbeeld van onze hond Bieken

    De Tweelingen-hond is een heel vrolijke en gezellige hond en daardoor ook een beetje een allemans vriendje. Hij is dan meestal ook niet zo goed geschikt als een betrouwbare waakhond, maar hij is wel erg vrolijk en ondernemend. Maar hij kan er absoluut niet tegen om de hele dag alleen te worden gelaten. Bent U toch veel weg, zou het raadzaam zijn er nog een tweede hond bij te nemen. De tweeling-hond vindt het heel prettig Uw stem te horen en luistert echt naar U. Omdat de Tweeling-hond zo nieuwschierig is wil hij dolgraag met U mee op stap. Hij is gek op boot- of caravanvakanties, maar ook in de auto geniet hij met volle teugen, want hij is ontzettend blij met alle nieuwe dingen die hij ziet. Eigenlijk is hij net als een klein kind, dat de wereld pas gaat ontdekken. Hij is in voor alles wat hij nog niet kent.

    08-01-2006 om 15:44 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
    Klik op de afbeelding om de link te volgen .

    08-01-2006 om 14:15 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..

    Het gebed van de hond

    Ho mijn meester, Kies mij als vriend,
    en ik zal van al je vrienden de trouwste zijn.
    Geef mij een thuis, en ik zal de beste bewaker zijn.
    Geef mij een naam, en ik wil nooit nog een andere.
    Geef mij een bevel, en ik zal je gehoorzamen.
    Geef mij voedsel, en je zult nooit ontgoocheld zijn.
    Geef mij een liefkozing, en ik zal gelukkig zijn.
    Geef mij uw affectie, en ik zal je mijn leven geven.

    05-01-2006 om 00:00 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
    Je bent zo lief zo eindeloos goed je bent de kleurstof in mijn bloed
    jou blik is dieper dan de zee je loopt in al mijn dromen mee
    jou trouw is van de beste soort ik weet dat jij mij toebehoort
    als ik je aanraak word ik stil is of ik dan niets anders wil
    Als mijn geestkracht soms gaat kwijnen wil ik door jou de zon zien schijnen
    je bent zo ongeëvenaard je maakt mijn leven levenswaard
    jou zieltje is aan mij verwant t verschil zit aan de buitenkant
    door jou voel ik me weer gezond jij bent mijn vriend
    mijn lieve hond.

    05-01-2006 om 00:00 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Image Hosted by ImageShack.us Vriendschap.
    De vriendschap van een hond is vriendschap voor het leven voor een ander niet te zien hoeveel een hond kan geven want ben je eens verdrietig dan kijkt hij je aan alsof hij zeggen wil ik zal altijd naast je staan en als je dan weer vrolijk bent dan slaat hij met zijn staart en blaft alsof hij zeggen wil dat hebben we weer geklaard zo`n vriendschap is een wonder een wonder om te beleven zo`n vriendschap kan geen mens geen mens kan zoiets geven

    25-12-2005 om 15:57 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
    Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us.

    25-12-2005 om 12:48 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
    Image Hosted by ImageShack.us. Aangepast aan de tijd van het jaar.
                     Met deze zie je dan ook wat mijn
                     favoriet radiostation is
     
    Image Hosted by ImageShack.us

    22-12-2005 om 20:33 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
    Image Hosted by ImageShack.usOnze hond bieken als kerstman

    22-12-2005 om 19:08 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Jammer dat ik niet kan spreken
    net als de mens
    Spreken als de mensen is mij grootste wens
    Dan zal ik je vertellen
    vertellen dat ik om je geef
    Ik spreek wel maar met mijn staart
    Die kwispelt vrolijk in het rond
    Oh had ik maar een menselijke mond
    Maar jij begrijpt me
    Jij bent mijn baas
    En een baas begrijpt zijn hond
    Hij ziet aan zijn staart dat hij vrolijk is
    En dat die zijn baasje als die weer thuiskomt heeft gemist

    13-12-2005 om 12:47 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Als ik me weer eens eenzaam voel  
    dan deel je dit met mij  
    Je kruipt behaaglijk op m’n schoot  
    je staat me zorgzaam bij  
    M’n tranen vallen soms  
    op jou zachte hondenvel  
    Stilletjes laat jij me weten  
    samen redden we het wel.

    13-12-2005 om 00:00 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Vriendschap.

    De vriendschap van een hond, is vriendschap voor het leven.

    Voor een ander niet te zien, hoeveel een hond kan geven.

    Want ben je eens verdrietig, dan kijkt hij je aan.

    Alsof hij zeggen wil, ik zal altijd naast je staan.

    En als je dan weer vrolijk bent, dan slaat hij met zijn staart.

    En blaft alsof hij zeggen wil, dat hebben we weer geklaard.

    Zo'n vriendschap is een wonder, een wonder om te beleven.

    Zo'n vriendschap kan geen mens, geen mens kan zoiets geven!!!

    12-12-2005 om 00:00 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    12-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    12-11-2005 om 13:21 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vriendschap

    De vriendschap van een hond
    is vriendschap voor het leven
    voor een ander niet te zien
    hoeveel een hond kan geven

    want ben je eens verdrietig
    dan kijkt hij je aan
    alsof hij zeggen wil
    ik zal altijd naast je staan

    en als je dan weer vrolijk bent
    dan slaat hij met zijn staart
    en blaft alsof hij zeggen wil
    dat hebben we weer geklaard

    zo`n vriendschap is een wonder
    een wonder om te beleven
    zo`n vriendschap kan geen mens
    geen mens kan zoiets geven

    12-11-2005 om 13:15 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    12-11-2005 om 13:11 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    12-11-2005 om 13:11 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het gebed van de hond

    Ho mijn meester,
    Kies mij als vriend,
    en ik zal van al je vrienden de trouwste zijn.
    Geef mij een thuis,
    en ik zal de beste bewaker zijn.
    Geef mij een naam,
    en ik wil nooit nog een andere.
    Geef mij een bevel,
    en ik zal je gehoorzamen.
    Geef mij voedsel,
    en je zult nooit ontgoocheld zijn.
    Geef mij een liefkozing,
    en ik zal gelukkig zijn.
    Geef mij uw affectie,
    en ik zal je mijn leven geven.

    12-11-2005 om 00:00 geschreven door ann  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)



    Ook hebben wij een
    Plan-kindje dat woont
    in de Dominicaanse
    Republiek. Het is een
    meisje van 7 jaar, met
    de naam Maria.
    Interesse voor een
    Plan-kindje druk op
    onderstaande foto.
    Tof initiatief !!
    Ik wil graag Plan Ouder worden




    Ons plankindje Maria

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us
    Archief per dag
  • 03-12-2006
  • 02-11-2006
  • 30-05-2006
  • 29-05-2006
  • 24-05-2006
  • 07-04-2006
  • 02-03-2006
  • 14-02-2006
  • 26-01-2006
  • 12-01-2006
  • 08-01-2006
  • 05-01-2006
  • 25-12-2005
  • 22-12-2005
  • 13-12-2005
  • 12-12-2005
  • 12-11-2005



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Gastenboek
  • hoi
  • hallo.spijtig van jullie bieke.ik heb ook een schat verloren,het doet pijn.lieve groetjes brigitta
  • Hallo, goede avond.
  • prettige zondag
  • Hallo

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek alvast bedankt. een dikke knuffel Bieken


    Laatste commentaren
  • gewoon (rsca fan)
        op .
  • Mooi ..... (micheline)
        op bieken is terug thuis
  • Het grote verdriet !!! (micheline)
        op ons bieken is er niet meer
  • Veel sterkte ! ! (Miryam)
        op ons bieken is er niet meer
  • oprechte deelneming (Freddy en Patty)
        op ons bieken is er niet meer
  • Verdriet (Jackie)
        op ons bieken is er niet meer
  • veel sterkte (ekenit)
        op ons bieken is er niet meer
  • droevig bericht (Marc en Rita)
        op ons bieken is er niet meer
  • sterkte (Nelly)
        op ons bieken is er niet meer
  • Veel sterkte. (Utta)
        op ons bieken is er niet meer
  • Ik leef met jullie mee (rebel without a cause)
        op ons bieken is er niet meer
  • hoi blogmaatje... (johan1958)
        op ons bieken is er niet meer
  • Deelneming (Viva)
        op ons bieken is er niet meer
  • Veel sterkte ! (love)
        op ons bieken is er niet meer
  • spijtig (yvette uit kuurne)
        op ons bieken is er niet meer
  • hey blogmaatje ik heb mijn hondje Simba vorige mand ook moeten afgeven (Felix)
        op ons bieken is er niet meer
  • shanti4you (shanti4you)
        op
  • Blog als favoriet !

    Foto

    Welkom op de site van bieken ik hoop in de toekomst nog vele foto's hier aan toe te voegen
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us

    Foto

    Image Hosted by ImageShack.us

    Foto

    Foto

    Image Hosted by ImageShack.us
    leeftijd mens en maltezer

    Maltezer Mens
    3 maand 5 jaar
    6 maand 10 jaar
    1 jaar 15 jaar
    2 jaar 24 jaar
    3 jaar 28 jaar
    4 jaar 32 jaar
    5 jaar 36 jaar
    6 jaar 40 jaar
    7 jaar 44 jaar
    8 jaar 48 jaar
    10 jaar 56 jaar
    12 jaar 64 jaar
    14 jaar 72 jaar
    18 jaar 91 jaar

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Image Hosted by ImageShack.us  Image Hosted by ImageShack.us
    Image Hosted by ImageShack.us
    Hoofdpunten blog gran_canaria
  • De rotsen in zee in San Augustin
  • Duits restaurant.
  • Het golfterrein van Maspalomas
  • planten en bloemen in het zuiden
  • De mooie bloemen en planten op het eiland
  • reservaat ( Maspalomas )
  • het zuden van Gran Canaria
  • Maspalomas ( Gran Canaria )
  • Shopping center San Agustin
  • vuurtoren in Maspalomas
  • de jeepsafari
  • het weer in Las Palmas
  • Jeep Safari
  • Het strand van Gùi Gùi
  • Kamelensafari
  • Exursie Las Palmas
  • Casa Romantica
  • het laatste nieuws
  • De bergen van Gran Canaria
  • maspalomas
  • feestdagen,verkeer,Gran Canaria
  • canarische eilanden
  • de bewoners
  • Eiland tour
  • Exursie Costa canaria
  • maspalomas
  • palmalitos park
  • Las Palmas
  • Mogàn, Las Palmas, Tirajana
  • de stranden
  • Fataga
  • hotel gloria palace
  • Puerto Rico
  • Gran Canaria Puerto de Mogan
  • Gran Canaria Playa del Inglés
  • canarische eilanden
  • vakantie op Gran Ganaria
  • Gran Canaria: Hotel Gloria Palace
  • Gran Canaria: San Agustin
  • Gran Canaria: Playa del Ingles,San Agustin,San fernando
  • wat info over het eiland




    Hoofdpunten blog frankie_moppen_en_plaatjes
  • Dit is de dochter van MR BEAN !!!!!!
  • Het nieuwe onze vader
  • Klaasje een boerenzoontje
  • Zalig pasen van Frankie Ann en Luna
  • 13 fantastische uitspraken die je gewoon moet lezen
  • Aan mijn liefste meisje
  • Te hard gereden
  • Het leven van een man
  • onze grafsteen
  • Tip voor de vrouwen
  • Ooit afgevraagd hoe SORRY er uit ziet ?
  • effects
  • Echt waar !!!!
  • Playstation2
  • Kort maar goed
  • Goesting
  • Korter mopke kan niet
  • als je mail verkeerd aankomt
  • beroepen met toekomst
  • Borstelfabriek
  • Kies er maar al eentje uit voor later
  • spreuken
  • Miss Halloween
  • Chips
  • absurd
  • ze is er niet meer
  • Halloween voor de honden
  • Mijn Chef
  • gebruikte condooms
  • 2 mooie katjes
  • in het cafe
  • enkele mopjes
  • de Nieuwe gevangenis in Dendermonde
  • een nieuw blog gestart !!!!!!
  • landschap
  • de gevangenis
  • beweken van foto's
  • beloofd
  • In Dendermonde
  • alcoholische dranken
  • in de gevagenis en op het werk
  • God


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs