Inhoud blog
  • Aiko
  • chauffage
  • Sfeerbeelden verwendag
  • Fotooke :-)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Je lieve collega's
    Je kan ons van hieruit ook nog in de gaten houden!
    03-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Dag Els,


    Leuk dat je donderdag of maandag even langskomt. We missen u hoor :-P:oops:

    Vorige week zijn we op cursus office 2007 geweest. Zo'n les zeg, verschrikkelijk!!! Het was de broer van Chris Duchauchoit en 't was echt ne grappigen om les te geven. Hij gaf ons uitleg over de knopjes, maar we mochten er niet op klikken!!! :lol::lol: Het was constant van "niet doen éh!" en " Nie aankomen eh!"  Maar allé, al bij al, we hebben toch toffe dingen geleerd!

    Nu donderdag is het cursus catalografie in Gent, dus we zijn der weer vanonder :-P. Hopelijk steken we er iets van op!

    Ondertussen kunnen de kindjes in de bib aftellen naar de Sint, ik heb mijn poppen en boot enzo opnieuw van zolder gehaald.... Ik ben er trots op :-o:-D



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    06-11-2008
    Efkes profiteren...
    Dag allemaal,

    Kaatje slaapt, dus eventjes profiteren...
    We zijn vandaag naar de bib geweest maar... jullie waren bijna allemaal op cursus. Maar met Martine en Dirk waren we ook superblij natuurlijk! Op maandag de 17de zal het er waarschijnlijk niet van komen want we moeten om 14u met Kaatje naar de kinderarts, ze krijgt haar eerste spuitje. Ik zie wel wanneer ik nog eens passeer.
    Over Kaatje hebben we vandaag goed nieuws gekregen:ze moet niet geopereerd worden! Het niertje moet wel verder opgevolgd worden, een nieuwe echo in februari. We zijn zo verschrikkelijk opgelucht! Nu kan ik precies echt voor 100% genieten!! En het is zo een schat, echt waar. Ik had wel nooit gedacht dat zo'n kleintje zoveel tijd zou in beslag nemen... Op het einde van een dag heb ik niet veel anders gedaan dan eten gegeven, verpamperd, een badje gegeven, gekookt, en opgeruimd. Het is best wel intensief. Je bent verwittigd, Veerle;-)

    De bib was weer super versierd vandaag! Het speelhoekje voor de kindjes is ook leuk. Ik heb wel mijn twijfels of de bezoekers nu de weg naar de volwassen strips gaan vinden... Misschien boven iets ophangen dat de strips beneden staan en beneden ook pijltjes hangen ofzo. Da's leuk om te zien dat er altijd wel iets veranderd is. De mensen waarderen dat. Ik heb in elk geval al horen stoefen over de bib!!

    Ik ben blij dat ik toch nog iets van mij heb laten horen. Ik moet elke keer hetzelfde zeggen:sorry dat ik jullie wat verwaarloos maar niemand kan het winnen van mijn klein Kaatje Ik weet nog niet of ik in januari terug kom... Grapje

    Veel liefs,
    Els

    06-11-2008 om 21:03 geschreven door Els




    Archief per week
  • 01/12-07/12 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs