...

...
Foto
Inhoud blog
  • I still miss you ... you stay for always in my heart
  • vandaag, 3 jaar geleden, hebben we je moeten laten gaan
  • you are my star
  • zo zal het zijn
  • men vriend
  • onze beste wensen voor 2009
  • vandaag, 2 jaar geleden, heb je ons verlaten ...
  • 19-11-2008: Falco brengt ons een bezoekske in't café (foto's)
  • een heel mooi tekstje
  • al 23 maand ben ik je kwijt
    Archief per maand
  • 02-2010
  • 12-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 12-2007
  • 10-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
    mail mij

    wil je me een mailtje sturen; klik hieronder:

    Gastenboekje
  • Zomaar, een mooi woordje
  • sterkte
  • maandaggroetjes
  • prettig weekend
  • mis je

    klik hieronder om iets te schrijven in mijn gastenboekje

    neem hier ook es een kijkje
  • onze BO, een Bordeauxdog
  • mijne persoonlijke website
  • kopen of verkopen, 1 adres en dat is op YEZZZ!!!!!
  • deze blog, ons BIBITA
  • mijn café: De Schieve in Diegem City
  • Hoofdpunten blog bordeauxdog
  • tis de waarheid!
  • 28-2-2010: Bo en Fee op wandel met Bo van Kimberly en Philip (foto's)
  • 27-2-2010: Bo en Fee op dressage en ook Raki (foto's)
  • 26-2-2010: Bo en Fee pakken de zetel in (foto's)
  • 25-2-2010: Bo op het veld en in't cafe (foto's)
  • 19-2-2010: Bo en Fee slapers (foto's)
  • 18-2-2010: Fee in't café (foto's)
  • 10-2-2010: Bo en Fee 's nachts (foto's)
  • 6-2-2010: Bo en Fee wandelingske (heel schoon foto's)
  • 30-1-2010: Bo en Fee op dressage in sneeuw (foto's)
    Hoofdpunten blog cafe_de_schieve
  • 1 juli 2010 ben ik gestopt met mijn café
  • 14-3-2010: Luc Sarah André en Marc (foto's)
  • 20-3-2010: Paëlla in De Schieve ... inschrijven voor 18 maart !!!!!
  • 30-1-2010: Parfum-Party / demonstratie ... een paar foto's ...
  • 21-2-2010: zondagavondje in *De Schieve*
  • 18-2-2010: de 3 musketiers: Géry, Luc en Bric (foto's)
  • 30-1-2010: Parfum-Party / demonstratie ... komen jullie ook ...
  • 2-1-2010: paar mooie foto's getrokken in't cafe
  • 8-1-2010: een paar gekke foto's
  • 26-6-2009: grappige foto's
  • de schieve vind je ook op facebook!
  • 24-12-2009: kerstmisavond in't café (foto's)
  • 11-12-2009: buffet van onze spaarkas (foto's)
  • 29 augustus 2009: Bordeauxdogwandeling + BBQ + cocktails + MOJITO
  • 12-6-2009: Frans en Conny hunne verjaardag in't café (foto's)
    Laatste commentaren
  • kippevel (annick)
        op tekstje van ons BIBITA op mijne website
  • Zoeken in blog

    Blog als favoriet !
    http://www.webtoolonline.nl/linksysteem.php?actie=inhits&k_id=571&nummer=1&id=363
    aandenken aan ons BIBITA, overleden op 16 december
    gedichten/versjes/verhaaltjes ter ere van ons BIBITA. VERGETEN DOEN WE JE NIET. ze is gestorven op 16 december 2006 om 21u.
    ons BIBITA was een lief meiske, veel te vroeg van ons weggegaan op amper 4 jaar en 3 maanden! van 11 april 2005 tot en met 16 december 2006 heeft ze bij ons mogen vertoeven. ik mis je enorm.
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag, 3 jaar geleden, hebben we je moeten laten gaan

    wat je diep treft
    doet eeuwig pijn
    't mag nu zo lang geleden zijn
    wat je diep treft
    vergeet je niet

    Bibike
    ik mis je nog altijd
    vandaag is het weeral 3 jaar geleden
    dat we je hebben laten gaan
    je had je strijd gestreden

    we blijven aan je denken
    men hart bloed nog steeds
    en men tranen kan ik niet bedwingen

    Bibita
    I love you forever
    I will always miss you
    I don't forget you
    my bibisch

    16-12-2009 om 16:24 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.you are my star

    Bibita
      you are my star

    I close my eyes
    And imagine you're here
    Did it all seem so hopeless
    Given the chance
    I would ask
    Forgive me
    I didn't do a thing to make you stay
    I didn't say a word to make you stay
    If I would have known
    Could I have tried to make it easier
    But I didn't do a thing
    Or say a word
    One word

    And I don't know why you're gone, now you're gone
    No beautiful goodbye
    You will never leave my mind
    And it turns out to be so much different than our dreams
    Now you're, you're a star in heaven

    My thoughts unsaid
    Stuck in my head
    And it all feels so useless
    Never forget to give all I have
    Forgive me
    I couldn't do a thing to make you stay
    And I couldn't say a word to make you stay
    If I could have known
    Could I have tried to make it easier
    But I couldn't do a thing
    Or say a word
    One word

    And I don't know why you're gone, now you're gone
    No beautiful goodbye
    You will never leave my mind
    And it turns out to be so much different than our dreams
    Now you're, yeah you're a star in heaven

    Still I don't know why you're gone, now you're gone
    No beautiful goodbye
    You will never leave my mind
    And it turns out to be so much different than our dreams
    Now you're, you're a star in heaven
    You're a star in heaven now
    You're a star in heaven
    Yeah you're my star


    I love you forever

    15-12-2009 om 00:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zo zal het zijn

    Doof nu het licht en sluit je ogen
    En vergeet de strijd
    Jouw leven hier is omgevlogen
    Maar je liefde blijft
    Maar waar jij gaat zijn zon en maan gelijk
    De kleinste bloem is daar als de hoogste eik
    En alle koningen en kinderen zijn daar gelijk
    En alle koningen en kinderen zijn daar gelijk

    Laat nu die laatste droom maar komen
    En wees niet meer bang
    Jouw nacht van vrede is gekomen
    Na een leven lang
    En waar jij gaat daar is geen haat of pijn
    Het heetste vuur wordt dat als van een kaars zo klein
    Zoals de zon schijnt na de regen
    Zo zal het zijn
    En waar jij gaat daar is geen haat of pijn
    Het heetste vuur wordt dat als van een kaars zo klein
    Zoals de zon schijnt na de regen
    Zo zal het zijn
    Zoals de zon schijnt na de regen
    Zo zal het zijn

    Hmmmmm hmmhm hmhmhmhmhm hmhmhm

    En waar jij gaat daar zullen vriend en vijand samen gaan
    Wat stof is zal tot stof vergaan
    En elke storm komt weer tot rust daar
    Zo zal het gaan
    En waar jij gaat laat ik mijn hart en ziel met jou meegaan
    Jouw taak op aarde is voldaan
    Zoals je was in alle liefde
    Zo zal je gaan
    Hmhmhmhmhm zo zal je gaan
    Zo zal je gaan
    Zo zal je gaan

    15-12-2009 om 00:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.men vriend

    We hadden samen zoveel plannen vriend
    De oogst was mooi, voor jou en mij, m'n vriend
    Al ben je nu niet meer bij mij
    Voor altijd ben je aan m'n zij
    We konden lachen maar ook huilen vriend
    Jij deed voor mij wat ik niet kon, m'n vriend
    Ik heb het fijn met jou gehad
    Je hebt een plaats hier in m'n hart
    Jij wordt nooit vergeten vriend
    Ja bedankt, het was te kort, dat vergeet ik niet
    Iedereen hield van jou, dat stilt mijn verdriet
    Je bent nu enkel nog herinnering
    Zo is het leven, maar het had toch zin
    Het is te gek om waar te zijn
    Jouw vriendschap overheerst mijn pijn
    Ik ben m'n grootste fan nu kwijtgeraakt
    Wat ik nu ben, ja dat heb jij gemaakt
    Nu is het echt koud zonder jou
    Maar weet dat ik veel van je hou
    Jij wordt nooit vergeten vriend
    Ja bedankt, het was te kort, dat vergeet ik niet
    Iedereen hield van jou, dat stilt mijn verdriet
    Ja bedankt, het was te kort, dat vergeet ik niet
    Iedereen hield van jou, dat stilt mijn verdriet
    Ja bedankt
    Ja bedankt, het was te kort, dat vergeet ik niet
    Iedereen hield van jou, dat stilt mijn verdriet
    Ja bedankt, het was te kort, dat vergeet ik niet
    Iedereen hield van jou, dat stilt mijn verdriet
    Ja bedankt
    Ja bedankt
    ja bedankt

    14-12-2009 om 00:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs