...

...
Foto
Inhoud blog
  • I still miss you ... you stay for always in my heart
  • vandaag, 3 jaar geleden, hebben we je moeten laten gaan
  • you are my star
  • zo zal het zijn
  • men vriend
  • onze beste wensen voor 2009
  • vandaag, 2 jaar geleden, heb je ons verlaten ...
  • 19-11-2008: Falco brengt ons een bezoekske in't café (foto's)
  • een heel mooi tekstje
  • al 23 maand ben ik je kwijt
    Archief per maand
  • 02-2010
  • 12-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 12-2007
  • 10-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
    mail mij

    wil je me een mailtje sturen; klik hieronder:

    Gastenboekje
  • Zomaar, een mooi woordje
  • sterkte
  • maandaggroetjes
  • prettig weekend
  • mis je

    klik hieronder om iets te schrijven in mijn gastenboekje

    neem hier ook es een kijkje
  • onze BO, een Bordeauxdog
  • mijne persoonlijke website
  • kopen of verkopen, 1 adres en dat is op YEZZZ!!!!!
  • deze blog, ons BIBITA
  • mijn café: De Schieve in Diegem City
  • Hoofdpunten blog bordeauxdog
  • tis de waarheid!
  • 28-2-2010: Bo en Fee op wandel met Bo van Kimberly en Philip (foto's)
  • 27-2-2010: Bo en Fee op dressage en ook Raki (foto's)
  • 26-2-2010: Bo en Fee pakken de zetel in (foto's)
  • 25-2-2010: Bo op het veld en in't cafe (foto's)
  • 19-2-2010: Bo en Fee slapers (foto's)
  • 18-2-2010: Fee in't café (foto's)
  • 10-2-2010: Bo en Fee 's nachts (foto's)
  • 6-2-2010: Bo en Fee wandelingske (heel schoon foto's)
  • 30-1-2010: Bo en Fee op dressage in sneeuw (foto's)
    Hoofdpunten blog cafe_de_schieve
  • 1 juli 2010 ben ik gestopt met mijn café
  • 14-3-2010: Luc Sarah André en Marc (foto's)
  • 20-3-2010: Paëlla in De Schieve ... inschrijven voor 18 maart !!!!!
  • 30-1-2010: Parfum-Party / demonstratie ... een paar foto's ...
  • 21-2-2010: zondagavondje in *De Schieve*
  • 18-2-2010: de 3 musketiers: Géry, Luc en Bric (foto's)
  • 30-1-2010: Parfum-Party / demonstratie ... komen jullie ook ...
  • 2-1-2010: paar mooie foto's getrokken in't cafe
  • 8-1-2010: een paar gekke foto's
  • 26-6-2009: grappige foto's
  • de schieve vind je ook op facebook!
  • 24-12-2009: kerstmisavond in't café (foto's)
  • 11-12-2009: buffet van onze spaarkas (foto's)
  • 29 augustus 2009: Bordeauxdogwandeling + BBQ + cocktails + MOJITO
  • 12-6-2009: Frans en Conny hunne verjaardag in't café (foto's)
    Laatste commentaren
  • kippevel (annick)
        op tekstje van ons BIBITA op mijne website
  • Zoeken in blog

    Blog als favoriet !
    http://www.webtoolonline.nl/linksysteem.php?actie=inhits&k_id=571&nummer=1&id=363
    aandenken aan ons BIBITA, overleden op 16 december
    gedichten/versjes/verhaaltjes ter ere van ons BIBITA. VERGETEN DOEN WE JE NIET. ze is gestorven op 16 december 2006 om 21u.
    ons BIBITA was een lief meiske, veel te vroeg van ons weggegaan op amper 4 jaar en 3 maanden! van 11 april 2005 tot en met 16 december 2006 heeft ze bij ons mogen vertoeven. ik mis je enorm.
    15-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.je pedigree
    hoi BIBITA

    ik heb je pedigree weer in mijn bezit.
    een tijd geleden heb ik deze moeten afgeven om de pedigree van Falco in orde te brengen. doordat we heel veel problemen gehad hebben de voorbije maanden, waaronder je ons ondertussen hebt moeten verlaten, had ik de papieren van Falco niet in orde kunnen brengen. ik ben heel content dat die van St-Hubertus begrip hadden zodat uiteindelijk dat Falco zijne pedigree ook in orde gekomen is. we hebben er lang mogen op wachten en vooral Falco zijn baasjes.
    ik had ze gisteren verwittigd dat de pedigree toegekomen was en daarstraks zijn Falco en zen baasjes naar't café gekomen om deze af te halen. Falco is weer veranderd tegenover de leste kie dak hem gezien had. nu trekt hij weer meer op jou. toen hij geboren was, trok hij meer op zen vader, Antimo. ik heb er een paar foto's van getrokken maar ik moet ze nog inladen om hier op den blog te zetten.
    het doet me goed om Falco te zien, soms krijg ik het wel even moelijk omdat ik dan vooral moet denken hoe ik tussen jullie heb geslapen, dag en nacht naast jullie gezeten heb en zekerst toen jij Falco te hard en te lang in je muilke gehouden had. dat waren heel bange momenten. maar ik denk dan ook aan de hele toffe momenten toen ik bij jullie lag of zat. we hadden een heel goeie band met mekander. en deze band mis ik nog altijd.
    BIBITAke ik mis je

    15-03-2007 om 23:39 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pannekoekskes
    hoi BIBITA,
    heelgisteren heb ik bijna den hele dag pannekoekskes gebakken. weet je nog toen ik ze bakte, je week niet van mijn zijde omdat je wist dat je regelmatig een stukske kreeg. je at dat zo graag. aan BO kan ik nog niet teveel hiervan geven, ze is nog een bekke te jong en kan er nog niet goed tegen. ze lag regelmatig bij mij in de keuken of aan men voeten toen ik bakte maar ze wist ook dat ze der geen kreeg van mij! als ze ouder is en haar maag en haar darmen kunnen ertegen dan krijgt ze van mij ook haar pannekoekskes zoals jij ze kreeg.
    ik aanvaard het dat je der ni meer in levende lijve der bent, in gedachte blijf je bij mij en soms(veel) heb ik het nog heel moeilijk ook al laat ik het niet aan andere tonen.
    BIBITA, ik mis je nog altijd.

    08-03-2007 om 13:44 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ikke
    hoi BIBITA,
    het gaat al wa beter met mij. als het me weer es teveel word, bekijk ik je blog en daar put ik kracht uit om weer verder te doen. ik ga binnenkort weer foto's toe voegen op deze blog van jou. als ik met je foto's bezig ben, krijg ik het nog wel moeilijk omdat al de goeie en moeilijke herinneringen weer boven kome. daarom kan ik ze allemaal niet in ene keer opzetten en doe ik het met bekkes.
    voor de rest probeer ik zo goed mogelijk met BO bezig te houden zodat zij ook alles kan aanleren wat ik aan jou geleerd heb.
    groetjes,
    ikke

    07-02-2007 om 00:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIBITA, ik heb nieuws voor jou
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    vandennacht heb ik de eigenaars tegengekomen van FALCO toen ik mijn café gesloten had.
    hij maakt het heel goed en groeit goed.
    ik wou je dit even laten weten.
    en met onze BO gaat het ook goed.
    de foto die ik hier bij doe, is getrokken in't café op 31 december 2006 toen ze met FALCO gekomen zijn.
    hier zie je hoe groot hij al is.
    doeidoei

    02-02-2007 om 17:16 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    30-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tis moeilijk
    regelmatig heb ik het enorm lastig. vooral als ik alleen ben of sommige liedjes beluister, dan komen de tranen op en kan ik ze niet tegenhouden. het zijn al zware dagen en nachten geweest. ik geraak er moeilijk van over.
    telkens vraag ik me af waarom ik dit ook nog moet verwerken na alle tegenslagen die ik gehad heb.... .
    waarom heb ik je zo vroeg moeten afgeven...
    waarom kan ik niet een beetje geluk blijven hebben...
    waarom werd je ziek...
    je was zo graag bij mij...
    je ging zo graag mee naar den dressage...
    elke nacht, nadat ik thuis kwam, wou je nog altijd es gaan wandelen...
    je ging zo graag met mij mee met de auto...
    je ging zo graag mee naar't café voor dat dat afgebrand was...
    je liet alles door mij doen...
    je waart zo lief...
    je bleef zo graag bij mij...
    je speelde zo graag met mij...
    je vechte zo graag met mij... (voor't spelen)
    je keek zo bedroefd als je niet mee kon...
    vol blijdschap sprong je op mij nadat ik weer kwam...
    je liet je goed verzorgen door mij...
    je waart mijn toeverlaat...
    ik heb je weer leren wandelen...
    BIBITA, ik kan het niet verwerken dat ik je heb moeten afgeven...
    soms, eigenlijk veel, staar ik wezenloos voor me uit en denk aan de momenten die ik met jou heb mogen beleven...
    ik heb al heel veel tranen gelaten maar spijtig genoeg haal ik jou er niet mee terug...
    de meeste mensen begrijpe me niet dat ik nog altijd ween om jou. ik kan er niet aandoen. ik mis je enorm...
    ik vraag me telkens af ofdat we dit hadden kunnen voorkomen, maar ja, dit zullen we nooit meer te weten komen...
    mijn hart bloed nog steeds...
    IK MIS JE...
    ik mis de wandelingen met jou...
    ik mis de dressage met jou...
    ik mis je geblaf, ook al deed je dat heel weinig...
    ik mis je pootje...
    ik mis heel je lichaam...
    ik mis je lomp gedoe...
    ik mis je gesnurk...
    ik mis eigenlijk alles aan jou...
    had BO jou maar gekend...
    alles wat ik met jou deed, probeer ik nu met BO te doen. ze leert vlug bij maar ze kan je niet vervangen. ze vangt wel een deel van mijn verdriet op.
    BIBITA, ik blijf altijd aan jou denken...
    groetjes,
    je baasje

    30-01-2007 om 23:32 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gezocht
    hoi,
    ik roep jullie hulp in:
    ik zoek gifplaatjes, animaties, bewegend of niet, tekeningen over Bordeauxdog en Mastino Napolitano.
    ik zou deze willen gebruiken voor menne website en men blogs.
    of heeft er iemand een programma waarmee ik zelf van men eigen foto's bewegende plaatjes kan maken, hopelijk kan ik het ergens gratis afladen van internet.
    laat me maar iets weten via mail, gastenboek of reacties.
    groetjes,
    carine

    27-01-2007 om 21:58 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 november 2005, zomaar
    Cool Slideshows
    in't café getrokke

    26-01-2007 om 14:11 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 november 2005, op onze oprit
    Cool Slideshows
    soms sta ik toch zo mooi op nen foto

    26-01-2007 om 14:03 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17 september 2005
    Cool Slideshows
    veel foto's met men hoedje getrokken in 't café van men baasje

    26-01-2007 om 13:37 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 september 2005
    Cool Slideshows
    dit zijn ook mooie foto's

    26-01-2007 om 13:23 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 juli 2005, aan de deur
    Cool Slideshows
    zomaar

    26-01-2007 om 13:15 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 juni 2005, op ons terras
    Cool Slideshows
    ikke en ons terras

    26-01-2007 om 13:09 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 juni 2005
    Cool Slideshows
    BIBITA I LOVE YOU

    26-01-2007 om 13:01 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 mei 2005, op den dressage
    Cool Slideshows
    de eerste keren is mijn dochter naar den dressage gegaan met ons BIBITA. naderhand heb ik het overgepakt omdat het niet zo goed lukte met men dochter. daarna ging het veel beter met ons BIBITA. als de dressage gedaan was, kon ons BIBITA ni rap genoeg bij mij zijn, ons Sasha kon haar dan nog moeilijk houden.

    26-01-2007 om 12:50 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 mei 2005, ik en men klein mandje
    Cool Slideshows


    soms ging ik in mijn klein mandje liggen en andere keren in mijn grote mand. die kleine mand was niet heel klein zenne maar toch kleinder dan mijn andere mand... asja

    26-01-2007 om 12:39 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 mei 2005, een bekke me men bazinneke spele...
    Cool Slideshows
    hier ziede me spelen me men bazin en voor de rest lig ik weer rustig te rusten...

    26-01-2007 om 12:21 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30 april 2005, paar foto's op den oprit
    Cool Slideshows
    een paar foto's op onze oprit getrokken

    26-01-2007 om 12:05 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28 april 2005, foto's getrokken in de veranda...
    Cool Slideshows
    de eerste foto vind ik nen hele mooie. op den duur werd ze het beu dat ik foto's aan't trekken was.
    (klik op de foto om de andere te zien)

    25-01-2007 om 23:11 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.al de foto's die ik getrokken heb van haar
    hoi allemaal,
    ik ga al de foto's die ik getrokken heb van ons BIBITA hier weergeven op deze blog. alles zal per data gesorteerd worden. ik kan ze niet allemaal in ene keer opzetten omdat ik er heel veel van haar getrokken heb. dus ... kom regelmatig maar es kijken...

    25-01-2007 om 22:38 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 april 2005, 1 van deez foto's heb ik basis genomen voor mijn buttons op menne website.
    ga kijken op menne website: http://users.telenet.be/cartje . dan zie je wat ik gemaakt heb als button van menne site.

    25-01-2007 om 19:35 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs