...

...
Foto
Inhoud blog
  • I still miss you ... you stay for always in my heart
  • vandaag, 3 jaar geleden, hebben we je moeten laten gaan
  • you are my star
  • zo zal het zijn
  • men vriend
  • onze beste wensen voor 2009
  • vandaag, 2 jaar geleden, heb je ons verlaten ...
  • 19-11-2008: Falco brengt ons een bezoekske in't café (foto's)
  • een heel mooi tekstje
  • al 23 maand ben ik je kwijt
    Archief per maand
  • 02-2010
  • 12-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 12-2007
  • 10-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
    mail mij

    wil je me een mailtje sturen; klik hieronder:

    Gastenboekje
  • Zomaar, een mooi woordje
  • sterkte
  • maandaggroetjes
  • prettig weekend
  • mis je

    klik hieronder om iets te schrijven in mijn gastenboekje

    neem hier ook es een kijkje
  • onze BO, een Bordeauxdog
  • mijne persoonlijke website
  • kopen of verkopen, 1 adres en dat is op YEZZZ!!!!!
  • deze blog, ons BIBITA
  • mijn café: De Schieve in Diegem City
  • Hoofdpunten blog bordeauxdog
  • tis de waarheid!
  • 28-2-2010: Bo en Fee op wandel met Bo van Kimberly en Philip (foto's)
  • 27-2-2010: Bo en Fee op dressage en ook Raki (foto's)
  • 26-2-2010: Bo en Fee pakken de zetel in (foto's)
  • 25-2-2010: Bo op het veld en in't cafe (foto's)
  • 19-2-2010: Bo en Fee slapers (foto's)
  • 18-2-2010: Fee in't café (foto's)
  • 10-2-2010: Bo en Fee 's nachts (foto's)
  • 6-2-2010: Bo en Fee wandelingske (heel schoon foto's)
  • 30-1-2010: Bo en Fee op dressage in sneeuw (foto's)
    Hoofdpunten blog cafe_de_schieve
  • 1 juli 2010 ben ik gestopt met mijn café
  • 14-3-2010: Luc Sarah André en Marc (foto's)
  • 20-3-2010: Paëlla in De Schieve ... inschrijven voor 18 maart !!!!!
  • 30-1-2010: Parfum-Party / demonstratie ... een paar foto's ...
  • 21-2-2010: zondagavondje in *De Schieve*
  • 18-2-2010: de 3 musketiers: Géry, Luc en Bric (foto's)
  • 30-1-2010: Parfum-Party / demonstratie ... komen jullie ook ...
  • 2-1-2010: paar mooie foto's getrokken in't cafe
  • 8-1-2010: een paar gekke foto's
  • 26-6-2009: grappige foto's
  • de schieve vind je ook op facebook!
  • 24-12-2009: kerstmisavond in't café (foto's)
  • 11-12-2009: buffet van onze spaarkas (foto's)
  • 29 augustus 2009: Bordeauxdogwandeling + BBQ + cocktails + MOJITO
  • 12-6-2009: Frans en Conny hunne verjaardag in't café (foto's)
    Laatste commentaren
  • kippevel (annick)
        op tekstje van ons BIBITA op mijne website
  • Zoeken in blog

    Blog als favoriet !
    http://www.webtoolonline.nl/linksysteem.php?actie=inhits&k_id=571&nummer=1&id=363
    aandenken aan ons BIBITA, overleden op 16 december
    gedichten/versjes/verhaaltjes ter ere van ons BIBITA. VERGETEN DOEN WE JE NIET. ze is gestorven op 16 december 2006 om 21u.
    ons BIBITA was een lief meiske, veel te vroeg van ons weggegaan op amper 4 jaar en 3 maanden! van 11 april 2005 tot en met 16 december 2006 heeft ze bij ons mogen vertoeven. ik mis je enorm.
    03-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19-11-2008: Falco brengt ons een bezoekske in't café (foto's)

    19 november 2008

    Falco brengt ons een bezoekske

    Bibita,
    we zijn trots op jou
    Falco is een mooi bazeke geworden


    onze Bo was minder content toen Falco binnen kwam



    en deze is dus Falco





    kom es kijken naar de foto's van onze Bo:

    http://picasaweb.google.com/tpupke

    03-12-2008 om 05:57 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een heel mooi tekstje

    Look into her eyes,
    You'll see she has a soul.
    Such wisdom is conveyed,
    More than most dogs know.

    Look into her eyes,
    You'll see a warm heart there.
    The nature of an angel
    With lots of love to share.

    Look into her eyes,
    You'll see a longing for fun.
    Nohing more does she cherish
    Than taking a spirited run.

    She looks into my eyes.
    I see devotion and trust
    In the eyes of my best friend.
    The dog I love so much

    Bo en Bibita

    (bedankt Caroline vanop netlog)

    24-11-2008 om 16:23 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.al 23 maand ben ik je kwijt

    jaja


    het is nu al 23 maand dat ik je kwijt ben
    en nog altijd MIS ik je



    waarom waarom waarom
    die woorden
    zijn moeilijk te begrijpen

    16-11-2008 om 00:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    16-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bibita, onze Falco heeft ons een bezoekske gebracht op zenne 2de verjaardag

    hoi Bibita,
    Max is met Falco lagsgeweest
    op zenne 2de verjaardag.
    hieronder vind je een filmke van onze Falco.
    het doet me telkens plzier
    om hem te zien.
    spijtig dat ik jou niet meer kan zien ...
    want ik mis je nog steeds
    groetjes,
    je bazinneke

    16-06-2008 om 00:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    01-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik en jij

    ik mis je nog steeds
    mijn BIBITAke
    groejes,
    je bazinekke
    voor altijd

    01-05-2008 om 01:11 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    18-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ads van google

    ads van google:

    ...

    ...

    18-04-2008 om 13:48 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 maanden al dat we je niet meer zien

    morgen
    ben je al 
    16 maanden
    weg van ons
    ...
    je blijft
    in mijn gedachten

    15-04-2008 om 00:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    03-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ons Bibita online op de fotomuur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    kom een kijkje nemen op
    http://www.face-on.com/ 
    ga rond op de muur en
    stop bij "animals"
    hier vind je ons
    BIBITA samen met Falco, haar zoontje.

    03-03-2008 om 16:28 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    11-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.onvoorwaardelijke liefde
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    OP zoek naar ONVOORWAARDELIJKE liefde?
    deel je huis met een pluizig, gevederde of knuffelige vriend.
    al je LIEFDE geef je zo aan een huisdier.
    onthou dat zij er altijd zullen zijn,
    in tegenstelling tot sommige viervoeters
    die moeite hebben om zich aan jou te binden!

    (deez tekstje is waarheid!)

    11-02-2008 om 15:40 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    11-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deze tijd, verleden jaar, was een heel moeilijke voor ons allebei

    weet je nog
    hoe je vocht
    om toch maar
    te overleven
    ...
    ik zie nog altijd
    ons hier liggen
    naast elkaar
    op een deken
    ...
    de chauvage op volle bak
    en den open haard op volle bak
    ...
    iedereen die binnenkwam
    had het veel te warm
    ...
    maar wijzelf niet
    ...
    ik mis je nog steeds
    het blijft zeer doen
    dat ik je niet meer bij mij heb
    je bazinneke
    carine

    11-12-2007 om 17:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    13-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tot de volgende keer

    tot de volgende keer
    ik kom je wel weer tegen
    tot de volgende keer
    ik herken je overal
    tot de volgende keer
    we hebben samen hier gezeten
    dat is wat ik nooit vergeten zal  !!!!!!!!!!!

    please
    kom
    terug
    bij
    mij

    13-10-2007 om 01:47 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ben je niet vergete zenne

    hoi bibita,
    ben je belange niet vergeten zenne
    binnen 3 dagen
    ben je 10 maanden geleden
    van ons weggegaan
    ik mis je zo

    13-10-2007 om 01:44 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I miss you

    eventjes weer eens een bekke moeilijk hebbe

    02-08-2007 om 22:12 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Falco

    hoi BIBITA
    ik heb juist naar de baaskes van Falco een berichtje gestuurd
    heb hun gevraagd om nog es met Falco af te komen
    voor da we vertrekke op congé

    dus 1 van deez dagen gaan ze passeren in't café
    hij lijkt enorm op jou, vooral zenne kop
    (ben benieuwd ofda hij ondertussen nog veranderd is)
    I love you

    27-07-2007 om 16:50 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op vakantie

    de 5de augustus vertrekken we op vakantie.
    vorig jaar wouden we dat ook met jou doen
    maar spijtig genoeg is het ons niet gelukt.
    eerst diene brand in ons cafeetje
    daarna je bevalling en de nodige problemen
    daardoor konden we niet gaan.
    normaal gingen we toen ook in augustus gaan
    tijdens die periode moesten we zien dat we weer
    zo vlug mogelijk het café open kregen
    en toen moesten we er niet aan peinzen
    om er op uit te trekken.
    maar
    ...
    eendert waar ik ga
    ...
    jij gaat met me mee!
    om weg te gaan

    25-07-2007 om 22:05 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.babbelke over jou

    gisteren, op den dressage,
    hebben we nog over jou gebabbeld.
    (sommige zeggen dat ik nog teveel over jou bezig ben!)
    den dressage is nu wel iets vermoeiender met BO zenne!
    ze leert goe bij.
    toen wij nog gingen
    deden we het kalmer aan
    want anders wou je der na een 10 minuten
    al af gaan van den terrain!
    jij deed een aantal oefeningen heel goed mee
    maar als je er genoeg van had
    keek je richting kantine
    enzo wist ik dat je genoeg gewerkt had!
    elke dinsdag en zaterdag stond je klaar om te vertrekken
    ook al was het maar om een half uurtje
    te werken en daarna rustig in de kantine te kunnen blijven.
    Bo vangt veel op
    maar ik mis je nog altijd!
    doeidoei
    tot binnenkort

    25-07-2007 om 21:54 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deez week, verleden jaar

    verleden jaar, den donderdag
    was Falco binnengegaan bij den DA
    om geopereerd te worden aan zen pisserke.
    na een 3tal uurkes ben ik hem terug gaan halen
    (een uurke later dan voorzien)
    der was een complicatie
    met hem open te leggen zag den DA
    dat hij een aangeboren vergroeing had in den onderbuik
    dus met deze operatie is dat opgelost
    al bij al was deez weer een geluk bij een ongeluk
    moest ons Bibita hem toen niet zo vastgepakt hebben
    konden we niet weten dat hij een vergroeing had in de buik
    moest dat niet ontdekt geweest zijn
    waren dit problemen voor later
    ondertussen is onze Falco ne grote jongen geworden,
    ondanks al de operaties die hij ondergegaan is.
    nadat hij naar zijn nieuwe baaskes is gegaan
    heeft hij nog 2 operaties ondergaan
    op een 2 à 3 weken tijd
    heeft hij een maagkanteling en darmen in de knoop gehad.
    hij heeft dit allemaal overleefd
    tis ne sterke gast zenne
    ...
    en Bibita
    onze Falco is me niet vergeten
    hij herkent me nog altijd
    de tijden die we ge3en meegemaakt hebben
    vergeten we niet 
    tot binnenkort

    18-07-2007 om 15:11 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik mis je

    ik mis je
    en
    ik blijf je missen
    ...
    mijn droom
    blijft een droom
    ...
    wat zou het tof wezen
    moest jij en Bo naast mekaar
    bij mij hier aan men zij liggen
    ...
    spijtig
    ...
    die droom komt nooit meer uit
    ...

    18-07-2007 om 00:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.en deez

    rond deze tijd, verleden jaar
    weer een moeilijke periode
    je was heel zenuwachtig en had onze Falco veel te hard vast in je grote muil
    ik probeerde je te kalmeren maar de andere begrepen het niet en bleven maar roepen
    je had Falco zo hard vast, dat hij begon te bloeden
    dus nog meer paniek
    uiteindelijk lieten ze me alleen met jou en zo kon ik je eindelijk kalmeren
    je gaf Falco in men handen en ging direct achter mij in de zetel liggen
    direct gebeld naar den DA, veel konden we niet doen
    ik moest zien dat ik het bloed kon stelpen van Falco
    geen gemakkelijke opdracht want er zat nog bijna (geen) stolling in zijn bloed.
    Falco heb ik niet meer losgelaten,
    je bleef naar mij kijken en zag dat ik hem goed verzorgde.
    in de vroeg morgend is het me gelukt om het bloed te stelpen.
    de morgend na het voorval was den DA geweest
    hij kon ons niet met zekerheid zeggen ofdat Falco het ging overleven.
    hij had stalen genomen van de bijtwondes en opgestuurd naar het labo
    het waren bange dagen vooraleer we meer wisten van de resultaten van het labo.
    uiteindelijk kregen we de resultaten
    het voornaamste was dat er geen infecties aanwezig waren in't bloed
    het gedeelte aan den bovenkant, konden we niks tegen doen (nu nog is dit een verharde huid)
    aan de onderkant, ter hoogte van zijn pisserke, moest Falco geopereerd worden.
    deze operatie kon maar pas uitgevoerd worden als Falco een 5 weken oud was
    anders was de kans nog groter dat hij tijdens de operatie erin zou blijven
    en dat wou ik ni riskeren.
    van toen af sliep ik letterlijk en figuurlijk tussen mijn honden
    we konden niet meer riskeren dat ons BIBITA Falco zou vastnemen
     en terug die wondes zouden opengaan.
    ons Bibita maakte er geen probleem van.
    ik zorgde ervoor dat Falco genoeg dronk
    maar ook het moedergevoel van ons Bibita niet verloor.
    sommige personen moesten ni te dicht bij ons komen
    oftewel was ons Bibita alert oftewel onze Falco
    het enigste die de minste slaap had, da warekik!
    oftewel was Falco wakker oftewel ons Bibita
    ondanks alle problemen, hebben we het samen overleefd
    BIBITA
    ik vergeet je niet

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    24-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weet je nog

    rond deze tijd, verleden jaar
    was het ook warm
    rond deze tijd, verleden jaar
    was je al een week bevallen
    eentje heeft het overleefd van je nestje
    het zwarteke, spijtig genoeg, hebben we maar een week in leven kunnen houden:
    op een koppel uurtjes was hij achteruit gegaan
    s'nachts is hij, op mijne buik, in zijne slaap heengegaan.
    we hebben er alles voor gedaan maar het mocht niet meer baten.
    zo bleef jij alleen over met onze Falco, het bruintje.
    het waren harde uren om dit ook nog te verwerken.
    hopelijk heb je nu, ergens, het zwarteke tegengekomen...

     

    24-06-2007 om 00:00 geschreven door cartje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs