afbeeldingen en gedichten

08-10-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Echte vriendschap

Vriendschap is zwijgen, niets zeggen,
maar een arm om de schouder leggen.
Vriendschap is in iemand leven,
vreugde en verdriet mee beleven.
Vriendschap is niets vragen,
maar gewoon helpen en dragen.

Vriendschap is even gauw bellen,
om de laatste nieuwtjes te vertellen.
Vriendschap is praten, invertrouwen,
wetend dat de ANDER DE MOND KAN HOUDEN!!

Vriendschap is durven te tonen,
welke gevoelens er in je wonen.
Vriendschap zit in kleine dingen,
die je tot wedervriendschap dwingen.

Aan goede vriendschap komt geen end,
waar ter wereld je ook bent.
En heb je echte vriendschap gevonden,
leg dan een pleister op vele wonden.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (20 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spreekt voor zich
Klik op de afbeelding om de link te volgen
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Sterker

De periode van verdriet
Heeft nut gehad in me leven
Iets wat je nu pas ziet

Het heeft me sterker gemaakt
Dan ik ooit ben geweest
Juist omdat het me zo heeft geraakt

Het hopeloze en de uitzichtloosheid
Deden me verstikken
Maar het is verleden tijd

Voor iedereen die in een periode staat
Van tegenslag en pijn
Weet dat het eens beter gaat

Ook al kun je het nu niet geloven
Zoals ik dat ook niet deed
Weet eens kom je dit te boven

En dat hierdoor ook jij
Sterker word dan ooit
Net als bij mij

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (15 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

De zin van het leven

De zin van het leven
Je kan zoeken
Zonder vinden

Voor ieder gezocht
Voor ieder anders
Maar wel bestaand

De zoektocht
Naar ieders leven
Waar het antwoord
Niet gevonden wil worden

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (10 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen dit spreekt voor zich
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (16 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gewoon prachtig
Klik op de afbeelding om de link te volgen
    • De vriendschap van een hond,
      is vriendschap voor het leven.
      Voor een ander niet te zien,
      hoeveel liefde een hond kan geven.
      Want ben je eens verdrietig,
      dan kijkt hij je aan.
      Alsof hij zeggen wil,
      ik zal altijd naast je staan.
      Zo'n vriendschap is een wonder,
      en bijzonder om te beleven.
      Zo'n vriendschap kan niemand,
      zelfs geen mens kan zoiets geven.
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (73 Stemmen)
>> Reageer (0)

Over mijzelf
Ik ben berlinda, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bibieke.
Ik ben een vrouw en woon in melle () en mijn beroep is interieurverzorgster - vloerhostess.
Ik ben geboren op 10/11/1967 en ben nu dus 56 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: .


Foto

ik en mijn ventje
Foto

mijn vickytje
Foto

mijn oudste zoon Lorenzo
Foto

mijn jongste zoon Diego
Archief per maand
  • 10-2012
  • 09-2010
  • 11-2009
  • 08-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 01-2008

    Foto

    Foto

    jurgen we missen je
    R.I.P!!! 21/01/2001


    Van buiten zo gewoon, 
    Van binnen een verwarring, 
    Niemand die het hoort, 
    Niemand die het ziet, 
    Het huilen zonder tranen, 
    Het stille intense verdriet..

    Foto

    Foto


    Foto

    Een interessant adres?

    Gastenboek
  • Packers and Movers in Gwalior
  • Packers and Movers in Gwalior
  • fantasy premier league
  • assignment help
  • Assignment Help Sydney Australia | #No.1 Service | Hire Now

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    soms in een heel klein hoekje vind je wat geluk,
    je dacht dat het niet meer kon,
    je dacht alles is stuk.
    in het pikkedonker is er ineens weer wat licht
    pak het beet en sta er voor open,
    anders klapt het zo weer dicht.
    de kans op geluk is toch ieder gegeven,
    je moet er naar zoeken anders heb je geen leven!!!!


    Foto

    Zoeken met Google



    vergeet nooit wat je hart je zegt.
    ook al zwijgt je mond,
    wat je voelt is echt


    Foto

    Hoofdpunten blog schorpioentje

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rick1957
    www.bloggen.be/rick195
    Foto

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs