afbeeldingen en gedichten

30-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dat is echte vriendschap..............
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Dat is echte vriendschap..............

Als je vraagt wat echte vriendschap is
Zal iedereen wat anders zeggen
Het lijkt alsof iedereen er anders over denkt
Maar dan moet je ze vragen het uit te leggen

Je kent elkaar door en door
Je weet al wat de ander zeggen zal
Het is degene die je altijd zal vangen
Na weer zo'n eindeloze val

Het is iemand die je kan vertrouwen
Tegen alles anderen is die stil
Iemand die je altijd zal helpen
Als iets niet lukken wil

Iemand die je steun biedt
Of iemand die je raad geeft
Waar je bij uit kan huilen
Ook als die het zelf zwaar heeft

Diegene zal zoveel mogelijk doen
Om te zorgen dat je vrolijk bent
Iemand die zoveel voor je betekent
Omdat je die zo goed kent

Iemand die altijd voor je klaar staat
In voor en tegenspoed
In goede en in slechte tijden
Omdat die van je houdt, niet omdat het moet

Dat is echte vriendschap
Zonder kan je niet leven
Want een vriend geeft je de moed
Het nooit op te geven.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (13 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1.000.000.000
Klik op de afbeelding om de link te volgen

1.000.000.000 sterren aan de hemel,
en elke ster is goud waard,
maar als ik er 1 zie denk ik aan jou
en jij bent veel meer waard dan goud

1.000.000.000 graankorrels in een granen veld
en bij elke graan korrel
maak ik voor jou en koekje
met heel veel liefde gemaakt
en dat zijn heel wat koekjes

1.000.000.000 bloemetjes in een bloementuin
met meer dan 50 bloemblaadjes
en bij elk bloemblaadje denk ik aan jou
en ik denk als ik al die bloemblaadjes had gemaakt
was mijn belang rijkste ingrediënt LIEFDE!!!!!

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (6 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geloof , hoop en liefde
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Geloof , hoop en liefde


Wat is geloof?
Voor niet ieder het zelfde.
Als ik door de drukke straten rij,
gaan mij gedachte naar Mozes:
"Hoe zou hij nu nog in deze gejaagde wereld kunnen leven"!
Ik denk vaak aan die tijd......

Wat is Liefde?
Iemand dure cadeaus geven,
duur maar toch zo goedkoop!
"Het kan ook anders,
aandacht voor elkaar, geven wat die ander nodig heeft".

Wat is Hoop?
Om zelf sterk in je schoenen te staan,
en niet het leven aan je voor bij te laten gaan.
Niet denken het lukt mij niet,
en dan schuilen achter verdriet"!

Wat is Geloof, Liefde en Hoop,

Om ook de anderen kant van de medaille te mogen zien,
durven mee maken'
durven, anders te zijn,
dan je familie, je buren.
Niet in een hokje laten stoppen.
Wat, is geloof, Hoop, of Liefde........

Iets om bij stil te blijven staan,
en niet aan je voor bij laten gaan,
niet zeggen: Ik heb het te druk,
het is namelijk je eigen geluk
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een traan
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Er zit een traan in mijn oog,
stiekem, niemand die hem ziet.
Niet een traan van blijdschap,
maar een traan van stil verdriet.
Die traan in mijn oog,
rolt inmiddels over mijn wang.
Ik kan hem niet meer stoppen,
hij gaat zijn eigen gang.
Er rolde een traan over mijn wang,
hij kwam op de grond terecht.
Een traan van stil verdriet,
die voor mij zoveel zegt.
Er rolde een traan,
ik heb hem niet gestoord.
omdat je met een traan,
zoveel meer zegt als een enkel woord.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (11 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verloren vriendschap
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Verloren vriendschap 

Ik zag die blik in je ogen
Die ene knul die ik vertrouwde,
Hij heeft tegen me gelogen
Je was de enige die ik geloofde
De enige die om mij gaf….
Tot die blik van jou, mijn vuur doofde
Vertrouwen is wat jij me hebt gegeven
Vertrouwen is wat jij van mij afnam
Nu heb ik een ander leven
Die ene knul ik die vertrouwde,
Hij heeft tegen me gelogen
Mijn beste vriend is wat jij was
Ik kan het nog steeds niet geloven
Jouw ware aard zie ik nu pas
Vraag naar hoe ik me voel
Als je om me geeft dan heb je spijt
En dan weet je wat ik bedoel
Mijn enige vriend, heeft tegen me gelogen
Ik ben niet boos, maar zeker ook niet blij
Ik ben teleurgesteld
Je betekende zoveel voor mij
Dat je verliefd bent vind ik fijn
Ik stond altijd voor je klaar
Dat je gelogen hebt dat doet me pijn
Je zij dat je er ook voor mij zou zijn
Ik vertrouwde je voor honderd procent
Maar…… Ik zag die blik in je ogen

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verdriet
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Verdriet dat komt steeds weer,
tranen des te meer.
hield het maar eens op, dat verdriet,
je gaat eraan kapot, het heelt niet.
Je hart scheurt in duizend stukken,
je schouders worden zwaar,
je kan er niet onder bukken.
Sta je weer hoog op de trap,
dan donder je net zo snel weer naar beneden,
en zit je weer midden in het verleden.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (10 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de sleutel van je hart
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Geef de sleutel van je hart,
zomaar niet aan iedereen.
Want ik geef je wit op zwart,
ja je hebt er maar een.

Er zijn mensen heel gemeen,
en die doen je hart veel pijn.
Daarom zeg ik alleen,
je moet op je hoede zijn.

Wees nu echter niet bevreesd,
als je dit gedicht leest.
Goede mensen zijn er hoor,
geef aan hun de sleutel door

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (29 Stemmen)
>> Reageer (0)
27-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.in de stille nacht
Klik op de afbeelding om de link te volgen

lieve jurgen

in de stille nacht zie ik allemaal sterren

 maar eentje  is de mooiste ster
als ik hem zie rolt een traan over mijn wang

want je bent zo ver weg

en soms praat ik tegen je maar je geeft geen antwoord
alles lijkt anders net alsof je me niet hoort.
  ik wil je laten weten dat ik nog steeds aan je denk
het leven moet verder maar wel verder zonder jou
had ik ooit naar jou geluisterd en was je niet zo stoer

dan hadden we iets aan je problemen kunnen doen.

het was 21 januari 2001

nu 8 jaar geleden

die dag nam je zelf een drastische beslissing

“de beste oplossing voor iedereen” dacht jij !!!

Je liet alles en iedereen achter

Zelfs toen  je 3 maand oude dochtertje

je oogappeltje lorelyne
ook zij zal je  niet  vergeten

jou foto staat aan haar bed

ze weet wie je bent
nu zit je diep in mijn hart en ik laat  je nooit meer gaan.

want de broer en zus is en blijf liefde voor altijd
ik zal en ik wil je nooit vergeten !!!!!!!!!

je zus Berlinda


0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (12 Stemmen)
>> Reageer (0)
22-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht
Klik op de afbeelding om de link te volgen gedicht
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (8 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aan mijn broer!!!!
Klik op de afbeelding om de link te volgen

aan mijn broer!!!!

J
e was nog jong,
amper 25 jaar
een leven lang te gaan
maar jij besliste over je verdere bestaan
eenzaam heb je dan, dat besluit genomen
en heb je ons van je gezelschap ontnomen
Had je maar gepraat en ons wat meer vertrouwd
warmte opgezocht, want jij had het toen koud
je hartje opgelucht, je zorgen uitgelegd
trek het je niet aan, dàt had ik je gezegd
zoveel jaren later, denk ik nog aan jou
durf ik zelf te zeggen, dat ik van je hou
je bent nog niet vergeten, nog steeds voel ik pijn
als ik aan je denk, zelfs na 7 jaar zò zal het altijd zijn
ergens ver van hier, ik weet echt niet waar
ben je nu gelukkig, ooit zie ik je daar
hou een plaatsje vrij, liefst heel dicht bij jou
ik kom wel naar je toe, wie weet misschien heel gauw
ver weg ben je nu van mij
en niemand die kan zeggen waar je bent
ik hoop maar dat het je goed gaat
en je daar heel veel lieve mensen kent
dat je wens om je grootouders terug te zien
en bij hen te zijn
voor jou mogen uitkomen
ik mis je nu soms meer dan ooit

je zus

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (20 Stemmen)
>> Reageer (0)
21-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht
Klik op de afbeelding om de link te volgen mooi gedicht
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (13 Stemmen)
>> Reageer (0)
20-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uit ervaring
Klik op de afbeelding om de link te volgen

uit ervaring om even bij na te denken

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (29 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aan iedereen een vrolijk kerstfeest en een gelukkig gezond 2009!!!!!!!!
Klik op de afbeelding om de link te volgen

aan iedereen een vrolijk kerstfeest en een gelukkig gezond 2009!!!!!!!!
mag het voor iedereen een gunstig en een gezond jaar worden
vanwege filip ; berlinda en kinderen

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstmis
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Kerstmis

Het feest van wachten
Op het Licht in de duisternis
Het feest van verwachten
Wat er nog steeds niet is

Verlangen naar de vrede
Hopen op een veilig jaar
Kerstmis brengt gevoelens
Van respect voor elkaar

Verlangen naar de tijd
Dat woorden bemoedigen
Met warmte uitgesproken
En zo het leven verrijken

Verlangen dat wordt geboren
In het hart van ieder mens
Het is kwetsbaar krachtig
Net als het Kerstfeest zelf.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerst is van ons allemaal
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Gelukkig is de kerst niet alleen van mij of jou
of van de buurvrouw.
Kerst is van ons allemaal,
dus laat we weer glimlachen aan elkaar,
zoals dat vroeger was, ipv koud en kille kijkjes
van afgelopen tijd

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (8 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een witte kerst
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Een witte kerst als in een droom
Met tientallen lichtjes in de boom
Kerstballen blinken Kerstklokken klinken
De gezelligste tijd van het jaar
Met de hele familie bij elkaar

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerst is voor iedereen
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Kerstfeest is voor iedereen,
het wordt overal gevierd.
Je trekt je mooiste kleren aan,
het huis is mooi versierd.

Cadeautjes liggen onder de boom,
en iedereen is blij.
Ik denk de hele tijd aan jou,
m'n liefje, waar ben jij?

Vier jij nu ook kerstfeest
met fijne mensen om je heen?
Of denk je nu aan thuis
en voel je je alleen?

Als dat zo is
dan hoef je niet te schromen,
wacht niet langer meer mijn lief
om naar huis te komen.

En als je thuis komt,
ach mijn kind,
dan weet ik dat
ik dit het mooiste kerstfeest vind.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Mijn boom
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Onder mijn kerstboom ligt dit jaar voor iedereen wel wat doosjes menselijke warmte zakjes vol geduld liefde en respect in mooie papiertjes gehuld Aan ieder takje hangt een wens een ieder vind er wat de een wat minder pijn de ander wat minder geweld en sommige zijn blanco daar is het de gedachte die telt Verder brand ik een kaarsje dat het een ieder goed zal gaan het kost me niets en ik kan blijven geven stukjes van mezelf ik hoop dat je er blij mee bent al is het maar voor even

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De donkere dagen
Klik op de afbeelding om de link te volgen

De tijd van kerst is weer aangebroken, door menigeen het feestmaal alweer besproken. Ja in de meeste families houdt men van deze sfeer, een boom, het stalletje het is er allemaal weer. Vroeger vond je het best wel fijn, om in die donkere dagen voor kerst te zijn. Die donkere dagen zijn nu volledig verlicht, en de nadruk meer op "bange" dagen gericht. Wat hangt er boven ons behalve een stralende ster, is het de oorlog, aanslagen of is dat nog te ver? Vele mensen zullen nu bij zich denken, kan dan niemand op deze wereld, vrede schenken. Want wie heeft er het recht om mensen te doden, en wie is er voor geweld, dat moet worden verboden. Is het juist, dat iedereen voor zichzelf moet zorgen, wat blijft er dan nog over voor de wereld van morgen? Laten we vooral in deze dagen, samen bouwen, en elkaar een beetje meer vertrouwen. Vooral voor de wereldleiders met heel veel macht, is dit een motief wat het grote geweld verzacht. Daarom laat met kerst overal de wapens stil, dit is toch nu een grote wens wat eenieder wil. Want juist met kerstmis zijn onze gedachten gelijk, moet er dan nog zoveel verschil zijn tussen arm en rijk. Geef de daklozen en de vluchtelingen een kans, dan krijgen de lichtjes met kerst een extra glans. Zo kunnen wij in donkere dagen het licht weer vinden, dat ons naar het kerstfeest brengt zonder te verblinden. Een gelukkige kerst voor al wat leeft op deze aarde, en laat overal de mensen in hun eigen waarde

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Vergeet Me Nietje,
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Ik kreeg een heel klein bloempje, de blaadjes waren blauw ‘uit vriendschap’ zei hij er nog bij, kijk dit is voor jou. Ik plantte het in mijn tuintje, deed stilletjes een wens En wist toen dat een vriendschap, heel bijzonder is voor een mens. En als iemand in mijn tuintje kijkt en dan dit bloempje ziet Vertel ik fluisterend aan hen, dit is een ‘Vergeet mij niet’. Dit kleine blauwe bloempje, zo klein zo teer,is wel zo bijzonder geeft elk mens vriendschap, groeit overal, dat lijkt toch heel wonder! Ik geef een stekje aan jou mee en doe mijn wens erbij Vergeet Me Nietjes groeien alleen uit liefde voor jou en mij. Het tere blauwe bloempje, ook al lijkt het klein Is sterk genoeg om groots te zijn.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (9 Stemmen)
>> Reageer (0)

Over mijzelf
Ik ben berlinda, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bibieke.
Ik ben een vrouw en woon in melle () en mijn beroep is interieurverzorgster - vloerhostess.
Ik ben geboren op 10/11/1967 en ben nu dus 56 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: .


Foto

ik en mijn ventje
Foto

mijn vickytje
Foto

mijn oudste zoon Lorenzo
Foto

mijn jongste zoon Diego
Archief per maand
  • 10-2012
  • 09-2010
  • 11-2009
  • 08-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 01-2008

    Foto

    Foto

    jurgen we missen je
    R.I.P!!! 21/01/2001


    Van buiten zo gewoon, 
    Van binnen een verwarring, 
    Niemand die het hoort, 
    Niemand die het ziet, 
    Het huilen zonder tranen, 
    Het stille intense verdriet..

    Foto

    Foto


    Foto

    Een interessant adres?

    Gastenboek
  • Packers and Movers in Gwalior
  • Packers and Movers in Gwalior
  • fantasy premier league
  • assignment help
  • Assignment Help Sydney Australia | #No.1 Service | Hire Now

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    soms in een heel klein hoekje vind je wat geluk,
    je dacht dat het niet meer kon,
    je dacht alles is stuk.
    in het pikkedonker is er ineens weer wat licht
    pak het beet en sta er voor open,
    anders klapt het zo weer dicht.
    de kans op geluk is toch ieder gegeven,
    je moet er naar zoeken anders heb je geen leven!!!!


    Foto

    Zoeken met Google



    vergeet nooit wat je hart je zegt.
    ook al zwijgt je mond,
    wat je voelt is echt


    Foto

    Hoofdpunten blog schorpioentje

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    7mijl_stappers
    www.bloggen.be/7mijl_s
    Foto

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs