afbeeldingen en gedichten

20-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uit ervaring
Klik op de afbeelding om de link te volgen

uit ervaring om even bij na te denken

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (29 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aan iedereen een vrolijk kerstfeest en een gelukkig gezond 2009!!!!!!!!
Klik op de afbeelding om de link te volgen

aan iedereen een vrolijk kerstfeest en een gelukkig gezond 2009!!!!!!!!
mag het voor iedereen een gunstig en een gezond jaar worden
vanwege filip ; berlinda en kinderen

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstmis
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Kerstmis

Het feest van wachten
Op het Licht in de duisternis
Het feest van verwachten
Wat er nog steeds niet is

Verlangen naar de vrede
Hopen op een veilig jaar
Kerstmis brengt gevoelens
Van respect voor elkaar

Verlangen naar de tijd
Dat woorden bemoedigen
Met warmte uitgesproken
En zo het leven verrijken

Verlangen dat wordt geboren
In het hart van ieder mens
Het is kwetsbaar krachtig
Net als het Kerstfeest zelf.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerst is van ons allemaal
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Gelukkig is de kerst niet alleen van mij of jou
of van de buurvrouw.
Kerst is van ons allemaal,
dus laat we weer glimlachen aan elkaar,
zoals dat vroeger was, ipv koud en kille kijkjes
van afgelopen tijd

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (8 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een witte kerst
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Een witte kerst als in een droom
Met tientallen lichtjes in de boom
Kerstballen blinken Kerstklokken klinken
De gezelligste tijd van het jaar
Met de hele familie bij elkaar

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerst is voor iedereen
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Kerstfeest is voor iedereen,
het wordt overal gevierd.
Je trekt je mooiste kleren aan,
het huis is mooi versierd.

Cadeautjes liggen onder de boom,
en iedereen is blij.
Ik denk de hele tijd aan jou,
m'n liefje, waar ben jij?

Vier jij nu ook kerstfeest
met fijne mensen om je heen?
Of denk je nu aan thuis
en voel je je alleen?

Als dat zo is
dan hoef je niet te schromen,
wacht niet langer meer mijn lief
om naar huis te komen.

En als je thuis komt,
ach mijn kind,
dan weet ik dat
ik dit het mooiste kerstfeest vind.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Mijn boom
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Onder mijn kerstboom ligt dit jaar voor iedereen wel wat doosjes menselijke warmte zakjes vol geduld liefde en respect in mooie papiertjes gehuld Aan ieder takje hangt een wens een ieder vind er wat de een wat minder pijn de ander wat minder geweld en sommige zijn blanco daar is het de gedachte die telt Verder brand ik een kaarsje dat het een ieder goed zal gaan het kost me niets en ik kan blijven geven stukjes van mezelf ik hoop dat je er blij mee bent al is het maar voor even

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De donkere dagen
Klik op de afbeelding om de link te volgen

De tijd van kerst is weer aangebroken, door menigeen het feestmaal alweer besproken. Ja in de meeste families houdt men van deze sfeer, een boom, het stalletje het is er allemaal weer. Vroeger vond je het best wel fijn, om in die donkere dagen voor kerst te zijn. Die donkere dagen zijn nu volledig verlicht, en de nadruk meer op "bange" dagen gericht. Wat hangt er boven ons behalve een stralende ster, is het de oorlog, aanslagen of is dat nog te ver? Vele mensen zullen nu bij zich denken, kan dan niemand op deze wereld, vrede schenken. Want wie heeft er het recht om mensen te doden, en wie is er voor geweld, dat moet worden verboden. Is het juist, dat iedereen voor zichzelf moet zorgen, wat blijft er dan nog over voor de wereld van morgen? Laten we vooral in deze dagen, samen bouwen, en elkaar een beetje meer vertrouwen. Vooral voor de wereldleiders met heel veel macht, is dit een motief wat het grote geweld verzacht. Daarom laat met kerst overal de wapens stil, dit is toch nu een grote wens wat eenieder wil. Want juist met kerstmis zijn onze gedachten gelijk, moet er dan nog zoveel verschil zijn tussen arm en rijk. Geef de daklozen en de vluchtelingen een kans, dan krijgen de lichtjes met kerst een extra glans. Zo kunnen wij in donkere dagen het licht weer vinden, dat ons naar het kerstfeest brengt zonder te verblinden. Een gelukkige kerst voor al wat leeft op deze aarde, en laat overal de mensen in hun eigen waarde

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Vergeet Me Nietje,
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Ik kreeg een heel klein bloempje, de blaadjes waren blauw ‘uit vriendschap’ zei hij er nog bij, kijk dit is voor jou. Ik plantte het in mijn tuintje, deed stilletjes een wens En wist toen dat een vriendschap, heel bijzonder is voor een mens. En als iemand in mijn tuintje kijkt en dan dit bloempje ziet Vertel ik fluisterend aan hen, dit is een ‘Vergeet mij niet’. Dit kleine blauwe bloempje, zo klein zo teer,is wel zo bijzonder geeft elk mens vriendschap, groeit overal, dat lijkt toch heel wonder! Ik geef een stekje aan jou mee en doe mijn wens erbij Vergeet Me Nietjes groeien alleen uit liefde voor jou en mij. Het tere blauwe bloempje, ook al lijkt het klein Is sterk genoeg om groots te zijn.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (9 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knuffel

Leg je rechterhand op je linkerschouder en je linkerhand op je rechterschouder en druk nu stevig, dit is een stevige knuffel

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De vriendschap van een hond
Klik op de afbeelding om de link te volgen

De vriendschap van een hond, is vriendschap voor het leven, voor een ander niet te zien, hoeveel een hond kan geven. Want ben je eens verdrietig, dan kijkt hij je aan, alsof hij zeggen wil, ik zal altijd naast je staan. En als je weer vrolijk bent, dan slaat hij met zijn staart, en blaft hij, alsof hij zeggen wil, dat hebben we weer geklaard. Zo'n vriendschap is een wonder, een wonder om te beleven, zo'n vriendschap kan geen mens, geen mens, kan zoiets geven.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (21 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verdriet dat komt steeds weer
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Verdriet dat komt steeds weer, tranen des te meer. hield het maar eens op, dat verdriet, je gaat eraan kapot, het heelt niet. Je hart scheurt in duizend stukken, je schouders worden zwaar, je kan er niet onder bukken. Sta je weer hoog op de trap, dan donder je net zo snel weer naar beneden, en zit je weer midden in het verleden.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (25 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Teleurstelling in vriendschap
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Soms gaat het in je leven niet zoals je wilt, word het verlangen naar iets niet gestilt. Je vraagt je af, wat deed ik verkeerd, heb ik of die ander iets niet geleerd. Jij kwam in mijn leven en ik wilde jou zoveel vriendschap geven. Mijn vriendschap voor jou was mij zoveel waard, maar dat heb jij wel helemaal bedaard. Keer op keer staken jouw handelingen door mijn ziel, het deed zoveel pijn hoe jij mij geestelijk aanviel. Nooit heb ik er iets van gezegd of meegedaan, altijd geef ik begrip en ben ik met je begaan. Maar de teleurstelling doet wel pijn, en dat is voor mij het alarmsein. Ik wil die pijn en teleurstelling niet meer voelen, ik weet nu wel hoe ze het allemaal bedoelen. Iedereen heeft zijn eigen verhaal, het is de waarheid die ik achterhaal. Nu ik het overzicht heb en weet hoe het zit, is alles ineens niet meer zo zwart-wit. Ik laat jou voor wie je bent, en wacht op het goede handelingsmoment. Ik hoop dat jij het dit leven nog gaat inzien, want dit is niet wat ik verdien.

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (21 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een clowntje

Er zit een clowntje in mijn hart, héél klein maar héél appart, het kan dansen, lachen en zingen. Heb je verdriet en moet je wenen mag je het altijd van me lenen !!!

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (24 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nadenkertje
Klik op de afbeelding om de link te volgen

nadenkertje!!!!!!!!!!!
je hebt vrienden, die je kleineren, je hebt vrienden, die je waarderen. die vrienden, verdedigen je, die vrienden, geven om je. ik heb twee soorten vrienden, vrienden die om me geven, vrienden die me kleineren. maar die vrienden ga ik negeren, dankzij hen, heb ik mijn echte vrienden leren kennen

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (25 Stemmen)
>> Reageer (0)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een vriend
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Een vriend is iemand die er voor je is in je leven Die je blij maakt en alles er voor wil geven Iemand die je nooit in de steek zult laten Een vriend die je nooit meer zult gaan haten De persoon waarbij nooit iets te veel is En als ik je even niet zie je ontzettend mis Jij de gene die ik nooit meet zal laten gaan Wij zullen altijd naast elkaar staan Nooit kan iemand onze vriendschap breken En dat is het tekenen Dat wij beste vrienden zijn Samen leven wij zonder pijn Altijd vrolijken we elkaar weer op Daarom voelen wij ons samen super top Nooit meer kunnen wij zonder elkaar Want onze vriendschap is zeer kostbaar

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (27 Stemmen)
>> Reageer (0)
19-12-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriendschap is zo heel bijzonder
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Vriendschap is zo heel bijzonder, vriendschap daar versta ik onder. Samen praten, samen luisteren, samen lachen, samen fluisteren. Elkaar steunen bij verdriet, met een bos "vergeet mij niet". Opgaan in elkaars geluk, dat is vriendschap aan één stuk

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (75 Stemmen)
>> Reageer (1)
21-01-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lieve Broer,
Klik op de afbeelding om de link te volgen

21 januari 2008
Het is vandaag 7 jaar geleden dat je mij hebt verlaten.
ik kan het nog altijd niet geloven
Ik wil zo graag wennen aan dit verdriet,

aan het gedachte dat je mij verliet.
Ik zou zo graag je nog eens knuffelen

en zeggen dat ik van je hou.
Ik zou zo graag weer lekker naast je zitten

en lachen wanneer je mama plaagt.
Ik zou zo graag nog van je willen horen

dat je het zal halen in het leven
ik zou zo graag nog zondags met je een filmpje kijken
Ik wil zo graag wennen aan het verlies van mijn kleine broer

maar het lukt me niet...
Ik krijg het kwellend gevoel niet weg,

ik mis je zo erg broertje.
was dit maar niet gebeurd,

dan kon ik je vandaag vertellen hoe klote ik me voel.
Wie moet mij nu troosten,

het doet zo’n pijn,
Ik hou van je broer,voor altijd,


Waarom moest je nu al gaan je was nog zo jong?
Waarom mocht je niet langer in mijn leven staan?
Nog zoveel die ik je wil vragen,nog zoveel dat ik je wil zeggen
Zeg me alsjeblieft, ik smeek je , hoe ik dit pijn moet verdragen?
zeg me wat ik moet doen met deze leegte?
Wat moet ik doen om deze pijn te verzachten?

 

liefs je zus

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (64 Stemmen)
>> Reageer (0)
20-01-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom
Klik op de afbeelding om de link te volgen welkom op mijn website
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (139 Stemmen)
>> Reageer (1)

Over mijzelf
Ik ben berlinda, en gebruik soms ook wel de schuilnaam bibieke.
Ik ben een vrouw en woon in melle () en mijn beroep is interieurverzorgster - vloerhostess.
Ik ben geboren op 10/11/1967 en ben nu dus 56 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: .


Foto

ik en mijn ventje
Foto

mijn vickytje
Foto

mijn oudste zoon Lorenzo
Foto

mijn jongste zoon Diego
Archief per maand
  • 10-2012
  • 09-2010
  • 11-2009
  • 08-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 01-2008

    Foto

    Foto

    jurgen we missen je
    R.I.P!!! 21/01/2001


    Van buiten zo gewoon, 
    Van binnen een verwarring, 
    Niemand die het hoort, 
    Niemand die het ziet, 
    Het huilen zonder tranen, 
    Het stille intense verdriet..

    Foto

    Foto


    Foto

    Een interessant adres?

    Gastenboek
  • Packers and Movers in Gwalior
  • Packers and Movers in Gwalior
  • fantasy premier league
  • assignment help
  • Assignment Help Sydney Australia | #No.1 Service | Hire Now

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    soms in een heel klein hoekje vind je wat geluk,
    je dacht dat het niet meer kon,
    je dacht alles is stuk.
    in het pikkedonker is er ineens weer wat licht
    pak het beet en sta er voor open,
    anders klapt het zo weer dicht.
    de kans op geluk is toch ieder gegeven,
    je moet er naar zoeken anders heb je geen leven!!!!


    Foto

    Zoeken met Google



    vergeet nooit wat je hart je zegt.
    ook al zwijgt je mond,
    wat je voelt is echt


    Foto

    Hoofdpunten blog schorpioentje

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    trainermarnix
    www.bloggen.be/trainer
    Foto

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs