Inhoud blog
  • Dagje met de vriendinnen x
  • Mijn eerste blog :)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Elke dag een nieuw avontuur.
    Hier vertel ik wat ik elke dag mee maak
    16-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dagje met de vriendinnen x
    Hej mensen,
    Vandaag een dagje met mijn vriendinnen Ashley en thalia.
    Echt 2 top meisjes. Het was denk ik de eerste keer in7 maand dat ik zonder mijn vriendje buiten ben geweest.
    Het was wel raar maar het was heel leuk. Voor dat ik naar buiten ging met mijn vrienden is eerst andy nog gekomen, het was anders dan normaal hij wou mij aanraken maar ik wou da niet dus ik stribbelde tegen en achteraf had ik daar een slecht gevoel bij. Toen moest hij weg naar huis ik vroeg of hij buiten mocht maar dat mocht niet dus ik vroeg waarom hij had dat dan uit gelegt maar dat klopte ni helemaal dus jha ik was boos maar het is weer op gelost pfff dus mensen voor de duidelijkheid als je niets intiem wilt dien moet je dat ook niet doen xx
    Bye people

    16-02-2014 om 17:03 geschreven door Charis E.  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn eerste blog :)
    Hej mensen,
    Ik ben een tiener van 14 en  zoals alle tieners heb ik veel problemen: jongens, uiterlijk en natuurlijk tiener zijn.
    Omdat ik niet altijd mijn problemen kan vertellen aan een vriend ofzo heb ik maar een blog gemaakt hier kan ik vrij zeggen wat ik mee maak en wat ik denk . Ik ben een heel verlegen meisje en ik heb ook problemen met mijn gezondheid en uiterlijk.
    Maar ik heb het vooral moeilijk om mezelf te zijn bij mensen. Omdat ik bang ben veroordeelt te worden voor wie ik ben.
    Maar voor de rest ben ik soms gelukkig, Ik heb ook een vriendje van 16 Andy hij is echt een schat maar we hebben veel ups en downs.
    Maar we graken er door want we zijn al 7 maand en 2 weken samen 13-08-2013 (onze datum) <3


    Zo mijn eerste blog is al een feit,
    Bye people <3 ly (=love you)

    15-02-2014 om 17:01 geschreven door Charis E.  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)


    Archief per week
  • 10/02-16/02 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs