agenda

Belangrijke data in mijn agenda

Inhoud blog
  • met voetballen onder de middag en met vallen!!
  • Big news and Bad news
  • 1 april
  • hoi allemaal
  • Proficiat!
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Hoofdpunten blog meesterjurgenfanclub
    Laatste commentaren
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • bffblogske
  • meester jurgen fanclub
  • ons blogske
    bffblogske
    rodels over/van school
    01-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.met voetballen onder de middag en met vallen!!

    Hay,
    hier ben ik weer. Er is onder de middag iemand gestruikeld. Rune heeft sien vast gepakt en sien is over jarne gestruikeld en belandde op haar hoofd (jammer genoeg). Rune heeft dat wel niet express gedaan en kon er niks aan doen dat sien over jarne struikelde. Sien schaamde haar een beetje omdat ze pyn had en moest wenen. Er is een heel gedoe daarrond geweest maar alles kan ik nooit te weten komen dus dit was het dan!! DOEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    grt De Gekke Meiden!!!
    xoxo
    PS:: VOOR SIEN= da is nie erg als ge weent en ik zou u echt nie willen kwetsen of beledigen en de andere ook nie der mag geweent worden en zeker als er een goede reden is. veel beterschap met de koppijn!!!



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per dag
  • 01-04-2010
  • 30-03-2010

    Archief per week
  • 29/03-04/04 2010


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Categorieën

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • mooi blog
  • saai blog
  • Welkom, en veel plezier met je nieuwe blog
  • noem mij vanaf nu:
  • hoi

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in ons gastenboek


    Inhoud blog
  • met voetballen onder de middag en met vallen!!
  • Big news and Bad news
  • 1 april
  • hoi allemaal
  • Proficiat!

    Welkom op ons bffblogske!!!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    isaatje70
    www.bloggen.be/isaatje

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs