Thomas' Jogblog
Hallo, ik ben Thomas, een 19-jarige student die sinds november regelmatig loopt voor de conditie en het plezier!
Over mijzelf
Ik ben Thomas
Ik ben een man en woon in Bever (België) en mijn beroep is Student.
Ik ben geboren op 02/06/1989 en ben nu dus 34 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lopen, Chiro.
Inhoud blog
  • Eerste test van mijn nieuwe Adidassen
  • New Shoes
  • The Beginning
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Zoeken in blog

    07-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Beginning
    Welkom!

    Ik zal me eerst eens voorstellen.
    Mijn naam is Thomas, ik ben 19 jaar oud en woon in het klein dorpje Bever.

    Nadat ik het voorbije jaar geen sport beoefende, merkte ik dat mijn conditie op het laagste peil ooit stond. Dus besloot ik een paar weken geleden te beginnen met lopen. Met als doel 5 kilometer vlot te kunnen lopen en later trainen op grotere afstanden.

    Op een dag ben ik dan maar begonnen, ik trok mijn sportschoenen aan en ik was vertrokken. Toen ik na 5 kilometer thuis aankwam kon ik nog amper op mijn benen staan. De volgende ochtend bestierf ik het van de spierpijn.:cry: Ik besloot dat dat de laatste keer was dat ik was gaan lopen.

    En nu, een maand later, had ik opnieuw de moed om te beginnen.:-)
    In de week zit ik op kot in Gent en fiets ik naar de watersportbaan. De volledige toer rond de watersportbaan is exact 5 km en is bijna volledig omringd door een finse piste.
    En in het weekend spreek ik samen met een 3 vrienden (Raphael, Tanguy en Jean-François) af om tesamen te gaan joggen. Het leuke aan in een groepje lopen is dat je elkaar motiveert en het lopen zo nog leuker wordt. Met als doel samen oefenen en beter worden.


    In deze blog zal ik zo vaak als mogelijk mijn vorderingen en ervaringen weergeven.

    Veel leesplezier!

    Thomas.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per maand
  • 11-2008
    E-mail mij

    U kan mij altijd mailen via onderstaande knop.

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs