De anderen
en ik
Inhoud blog
  • Proficiat!
  • een dag met de anderen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    07-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een dag met de anderen

    Ik sta op en steek mijn laptop aan. Koffie zetten komt pas in mijn hoofd op nadat ik mijn 4 mailboxen op elektronische post gecontroleerd heb. Koffie zetten, scheren, douchen. Terwijl mijn mok dampende koffie afkoelt even Facebook checken. Tanden poetsen, schoenen, Mp3 in de oren en we kunnen gaan. Klaar voor een nieuwe dag. De overvolle tram brengt mij naar Gent Sint Pieters. De trein richting Brussel van 7.24 u zit zoals altijd weer goed vol met West-Vlamingen die in Brussel werken. Ik stap op en probeer een plaatsje te vinden in 2de klas. Zoals meestal op donderdag morgen is het ijdele hoop. Dat wordt weer staan tot Brussel Zuid. Brussel Centraal, 6 minuten later dan gepland loopt de trein het station binnen. De mieren zetten zich in beweging, klaar om hun dagtaak te verrichten.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-05-2009, 23:25 geschreven door bever kammen  
    Archief per week
  • 04/05-10/05 2009
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs