Inhoud blog
  • antwoord NVA
  • antwoord LDD
  • antwoord Vlaams Belang
  • antwoord SP A
  • Antwoord CD&V
  • antwoord Groen
  • antwoord open VLD
  • antwoord PVDA
  • De Brief (verzonden 26/03 11u15)
  • Inleiding
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Weet wie je kiest
    de vragen en antwoorden op mijn politieke vragen en bekommernissen
    26-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inleiding
    Na het zoveelste frustrerende nieuwsbericht schreef ik uit frustratie een brief de Vlaamse Politiek.

    In deze brief geef ik mijn visie op politiek en stel ik vragen die voor mij relevant zijn.

    Initieel was het plan om de antwoorden op dit schrijven te gebruiken om zelf een beeld te vormen op wie ik zou moeten gaan stemmen 25 mei.
    De mensen in mijn omgeving gaven echter aan ook geïnteresseerd te zijn in wat onze vertegenwoordigers te zeggen hebben?


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs