Inhoud blog
  • Mr kaktus weet het.....
  • Het zwarte gat.
    Zoeken in blog

    cirkels
    mijn gedacht
    20-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mr kaktus weet het.....



    Elke dag, vol berouw, kijk ik naar mijn Thaise vrouw.
    Was ze maar net iets witter, net iets groter, zoals mijn zus die ik nooit kus.
    Elke dag zie ik ze hier, groot en slank, blond en blank. 
    Op de kalender, het tijdschrift en tv, mooie plaatjes, zonder praatjes.
    Al zijn ze in het echt ook niet zo slecht.
    Maar mijn vrouw, die lieve dame, voor haar maak ik voortaan reklame.
    T'is zoals de wijze zegt, t'gras is nooit echt groener bij de rest..... 
     
     

    Thaise vrouw, wat heb je nou geleerd?

    Ik weet inmiddels waar de kladden en de lurven zitten Alles fris, alles fleurig, meneer Kaktus is tevree. Een chick in Holland, een chick in Thailand, meneer Kaktus zegt: OK!
    erhmmm

    20-11-2007 om 12:02 geschreven door Jorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het zwarte gat.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Als ik hoor praten over een een zwart gat ben ik eerder geneigd richting zuiden, Afrika, te kijken dan omhoog naar de sterren.
    Dit is omdat wij, de mens, onze oorsprong hebben in Afrika. Een DNA-spoor gevolgd vanaf de moderne mens leid rechstreeks naar één vrouw. De nakomelingen van deze Eva veroverden de wereld. 
    Nu wil de moderne mens de ruimte veroveren.
    Een landing op de maan, bijna 40 jaar terug. Honderden kunstmanen in een baan gebracht  om de aarde en shuttles die op en af vliegen om een dorp te bouwen in SPACE.
    Voor de rest doen we nog precies het zelfde als duizenden jaren geleden, staren naar de sterren.
    Een van de bijzonderste fenomenen zijn de zwarte gaten. Een zwart gat heeft zo'n grote aantrekkingskracht dat het alles wat ook maar te dichtbij komt opslokt. Zelfs onze aarde.
    Voor mij is dit volkomen mogelijk.
    Ik geloof in cirkels. What goes around, comes around......
    Dus als ons leven is begonnen uit een zwart gat, zal het een zwart gat zijn die het bëeindigd. 

        

    19-11-2007 om 13:16 geschreven door Jorn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 19/11-25/11 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs