Inhoud blog
  • project fruit juice: realisatie
  • project fruit juice: technische beroepen
  • project fruit juice: verpakking van fruitsap
  • project fruit juice: bewaren van fruitsap
  • project fruit juice: bewaren van voedingsmiddelen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    techberre

    23-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.virussen en hackers

    virussen
    van waar komen virussen?
    virussen komen van schadelijke software programma's die zich nestellen in je pc (persoonlijke computer) en ervoor zorgen dat die slecht of niet werkt. De hackers zetten meestal virussen op je computer als ze je wachtwoord hebben gekraakt. En dan begint het je krijgt de ene na de andere virus op je computer ... en soms zorgt de virus ervoor dat je computer vanbinnen uit crasht. 

    programma's die je computer tegen virussen beschermt zijn
    -Bull guard
    -AVG free
    -Norton
    -...





    23-09-2013 om 10:02 geschreven door berre2e  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het negatieve en postive aan het internet

    het positieve van het internet: 
    - wikipedia is leerrijk voor alles in de lessen voor opzoekwerk op de computer want je kan de geschiedenis van de computer, de mensen die het maken en de beroepen van de mensen voor een computer.

    - een spelletjes site: is tof om op de spelletjes van de site te spelen.

    - kapaza, ebay en zalando is goedkoop: je kan het goedkoop bestellen

    het negatieve van het internet:
    -oncontroleerbaar: de leeftijden van jongeren op facebook: persoonlijk vindt ik dat oké maar tegelijk niet voor mij mag je er pas op als je 10jaar bent en daaronder mag je er niet op. ik ben op facebook van 13jaar.

    -pesten en terrorisme: is zeer slecht want voor pesten op internet kan niet door de politie gezien worden. Terrorisme dat is dan weer met hackers op het internet van de staat enz. het is niet te controleren

    - in verband met geld: het internet met de banken is soms wel slecht want als je online je geld dat je moet overzetten of je geld storten op je bankrekening is zeer riskant.

    zo dit was mijn 2de bericht.





    23-09-2013 om 09:45 geschreven door berre2e  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn eerste bericht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo iedereen

    dit is mijn allereerste berichtje dat ik op deze blog zet

    de blog zal gaan over de lessen techniek. we hebben een toffe leerkracht voor techniek.
    we moeten met tekst en beeld werken. ik zal nog achter dit berichtje nog vier andere erop zetten.

    ik voetbal zelf in veurne en mijn lievelingsploegen zijn psv, psg, barcelona en club brugge
    club brugge zal altijd mijn voorkeur krijgen op de andere.

    mijn naam is berre en tot het volgende bericht

    Bijlagen:
    welkom.jpg (10.7 KB)   

    23-09-2013 om 09:12 geschreven door berre2e  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 02/06-08/06 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs