Inhoud blog
  • De eerste dagen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Bram blogt
    vanuit de wereldstad Berlijn
    18-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste dagen
    Hello

    Hier zal ik de komende weken mijn bevindingen neerschrijven betreffende mijn stage. Deze volg ik bij het bedrijf Corocord, gelegen aan de Eichborndamm in Berlijn. De stage vangt aan 16 maart en zal 12 weken duren.

    De eerste dagen zijn heel rustig verlopen. Ik werd maandag vriendelijk ontvangen door de immer sympathieke mevrouw Maria Molina.
    Ik kreeg eerst een rondleiding door het bedrijf waarbij ik voorgesteld werd aan de andere werknemers. Die ploeg bestaat uit ongeveer 15 mensen. De chef van het bedrijf is de heer Frank Torsten, ook een heel joviale man.

    Om te beginnen kreeg ik een niet zo leuk werkje, namelijk 100 documentatiemapjes samenvoegen voor de vertegenwoordigersbijeenkomst donderdag. Maar dit zonder problemen gedaan en zo een eigenlijk wel nuttig werk verricht. Het werd ook geapprecieerd.
    Mevrouw Molina vertelde me vandaag wel dat ik geen schrik moest hebben dat het 3 maand van deze werkjes zou zijn, dus was ik gerustgesteld. Beter nog, ze vertelde me dat ik morgen de bijeenkomst moet bijwonen om zo vertrouwd te raken met het bedrijf en enkele problemen ook te ondervinden. De dag erna zouden we dan eens samenzitten om te overleggen over hoe zij het zouden willen aanpakken, maar ook over ik dat zou doen. Een echte wisselwerking dus waar beide partijen voordeel uit halen.
    Dit zou dus mijn project worden gedurende de komende 3 maand. Echt iets op maat voor mij en de opleiding die ik gekregen heb. We hopen op het beste.

    Groeten uit Berlijn!
    Bram

    18-03-2009 om 15:02 geschreven door BramVDB  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)


    Archief per week
  • 16/03-22/03 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs