Inhoud blog
  • Poppen te koop.
  • Helemaal zelluf!
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Beremooi

    08-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Poppen te koop.
    Nog een grote passie van mij zijn poppen.

    Als kind al speelde ik er graag mee. Mijn moeder had een oom die een speelgoedfabriek had.De UNICA- fabriek.

    Daardoor had ik als kind heel veel poppen.

    Helaas heb ik er maar een paar meer over uit mijn kindertijd en nu ben ik opnieuw aan het kopen geslagen.

    Omdat mijn hobby inmiddels een beetje uit de hand aan het lopen is, doe ik met spijt in het hart een paar poppen uit mijn verzameling.

    Deze pop is een famosa-pop. Ze heeft een opening in de rug voor de batterijen en het kruipmechanisme werkt nog.

    Ze heeft mooie pastelkleurige kleertjes aan.

    Uiteraard is ze getekend.

    Voor 10 euro mag ze weg. Klein prijsje voor een erg mooie pop.

    Voor meer inlichtingen mag je me mailen.

    Ik heb nog andere poppen en poppengerief te koop.

    Kijk maar in andere blogjes.






    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 03/10-09/10 2011
  • 22/03-28/03 2010
  • 02/11-08/11 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs