Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Benjamin, en gebruik soms ook wel de schuilnaam DeBenster.
    Ik ben een man en woon in Ltown (NL) en mijn beroep is huismus.
    Ik ben geboren op 30/05/1986 en ben nu dus 37 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: computers en mijn familie.
    Ik ben Benjamin 21 jaar en ben gelukig getrouwd met mijn vrouw Wendy. Uit dit huwlijk zijn 2 kinderen ontstaan Christia
    welkom mensen bedankt voor jullie komst nu leun achter over en geniet
    write it over here
  • Hallo

    Ik zou het cool vinden als jullie hier wat willen intikken als jullie het naar jullie zin hebben gehad

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    de Benster

    fnhmhgmutmtum
    31-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Welkom op DeBenster Blog!!

    Dit Blog gaat over mij en het leven om mij heen
     ik zelf denk dat mijn leven boeiend genoeg is om met andere mensen te delen.

    Ik ben Benjamin 21 jaar en heb een aardig rot leven achter de rug.
    Maar sinds 3 jaar is mijn leven onderste boven gedraaid toen ik Wendy tegen kwam ik werd uiteraard verliefd op haar en al snel kreeg wen haar ijgen huis in lelystad.
    Zij beviel op korte tijd van Christian.

    Dat was een fijne tijd ik ging bij haar wonen en alles ging oke dus wij zaten aan nog een kindje te denken en toen ploep kwam giovanni Roberto tevoorscijn.
     
    Krap 2 jaar later stappten Wendy en ik in het huuwlijks bootje en dat was op 22-01-2008.

     dit was dus een happy stukje ik heb daarnaast ook het nodige meegemaakt maar dat komt later.
    Ik heb ook huisdieren en mijn super bullmastiff hahahah ik zal zoveel mogelijk fotos plaatsen om jullie een iedee te geven van wie ik ben.


    ik Wens jullie veel plijzier tips en reacties zijn altijd welkom.

    31-03-2008 om 11:19 geschreven door Benster  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 31/03-06/04 2008

    Gastenboek

    Hoi als je het leuk vond en het nuttig vind om iets achter te laten lijkt ons dat leuk en zal ik zo spoedig mogelijk terug reageren DOEG laterzzzz!!!


    Blog als favoriet !





    Rondvraag / Poll
    wat vinden de mensen van geert wilders
    een tering hond
    een uitgelubberde mafkees
    een helle nette aardige meneer
    of een nutteloos figuur
    of de man die oorlog uitlokt
    hij verprutst de economie van NL
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs