Inhoud blog
  • einde van de reis
  • Iguazufalls langs Brazilie
  • Yes , we can
  • de tropen
  • tussnstand
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    NEWSFLASH ----------LIVE FROM SOUTH AMERICA
    Zoeken met Google


    verhalen uit Zuid - Amerika

    26-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeekoeien
    Hello mijn lieve vrienden van over de grote plas .


    Zoals gezegd ben ik gisteren op verkenning geweest in Punta del Este , en het is inderdaad het St Tropez van Zuid Amerika !

    Echt zo een baai met allemaal van die residentie torens met ronkende namen , chique restaurants en clubs en natuurlijk een prachtige jachthaven .
    Nu begrijp ik al wa beter , waarom ik er geen hotelleke kan betalen ! Ik dus op stap met mijn camera ( hier kan dat nog eens ).
    Ben ik rustig langs de haven aan't wandelen , ge kent da wel steiger na steiger aan't genieten van die drijvende kapitaaltjes . En geloof me , er lagen een hoop schoon villa's uit Schilde te dobberen ! Ineens ligt daar aan mijn voeten zo nen dikke zeekoe te zonnen ! Hoe Wow is da ??
    Da ligt daar op 3m van mij wa te geeuwen , En we hebben da allemaal al is gezien op tv of in den dierentuin op afstand , maar van zo dicht is da verdomme iets groot en zwaar zene !
    Na de nodige fotoke's wa verder aan't genieten en wa wegdromen , ge kent da wel van als ik de lotto moest winnen enz....!
    Nen steiger verder liggen er zo 4 naast elkaar in't zonneke te genieten ! Nu heb ik al dolfijnen op 50m gezien en nu dit . Ik denk niet dat ik da op St Anneke ook ga zien . En met wa geluk in de richting dat ik nog ga en met wat ik heb gelezen , kom ik nog wel wat tegen .
    Het enige waar ik wel van ben geschrokken is de overnachtingen , die zijn overal duur . Ik slaap nu ook op een kamertje van 4op4 dus het moet gene grote chi-chi zijn voor mij ( is toch maar om te slapen ). Maar als je dan ziet hoe goedkoop het eten en de taxi's zijn is dat toch een beetje verwonderlijk . Normaal wordt dat in Argentinie , volgens mijn bronnen allemaal wa goedkoper , en het is te hopen , want dat neemt toch nen grote hap uit mijn budget !!!!
    In ieder geval is Uruguay helemaal anders dan Brazilie . Het is veel europeser en gisteren was het wat bewolkt en nen gr of 24 en die liepen hier allemaal met nen fleece of ne frak aan ! Sommige zelfs met ne sjaal ikke voelde me wa onozel met mijn korte broek en t-shirt zonder mouwkes .
    Maar gene paniek , ondertussen is het al terug 3ogr en volop zon ! Ik zeg dat niet altijd om jullie te pesten , maar het kan hier heel wisselvallig zijn en geweldig tekeer gaan ( zie maar Sao Paolo , na ons vertrek stond het daar terug blank ! . ) .Buiten een paar bewolkte en regenachtige dagen heb ik daar al wa geluk mee gehad .

    Allez ge kunt weer ff voort met mij te vervloeken of uit te lachen , da moogt ge nu zelf kiezen !!!!!!!!!!!
    Blog ze en tot de volgende .
    Oh ja , nog nen tip : Voor de gene die mijn sexy voice is willen horen . Ge kunt naar Skype gaan en dan kost dat bellen zo goed als niks !
    Mijn maatje de Gunther , belt elke week en die verbindingen zijn goed . En het is wel eens plezant om wa vlaams te horen .
    Denkt wel aan de uurverschillen he ! Me niet uit mijne zuurverdiende nachtrust halen zene
    Ciao xxx

    26-02-2010 om 00:00 geschreven door bennianajones  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor de kids
    Hallo mijn schatjes . Hoe gaat het met jullie ?
    En hoe ist met mijn prinseske ? Alles goe ? En het oefenen voor H S Musical ! Gaat dat al goed op den tumbling ?
    En hoe ist op school ? Moet ge niet te veel straf schrijven ?

    Dag mijn voetballerke , alles goed ? Kunt ge al terug wa shotten nu de sneeuw weg is ? En hoe gaat het bij u op school ?
    Moet ge niet te veel in den hoek staan met ezelsoren op uwe kop ? hi-hi !!!

    En hoe ist met de mama van de schatjes ? Kunt ge het nog wat volhouden , met die 2 kriepjers !!!!!!!!
    Zijt ge al naar de cinema geweest ? En was em goe ? xxxx

    Eigenaardig , ik zit hier nu een paar honderd km verder , in het zelfde klimaat , aan hetzelfde strand en toch is het ander weer .
    In Brazilie was het zelfs bij slecht weer nog rond de 30gr en s'nachts bleef dat zo rond de 28gr !
    Hier is het amper 25gr ( ja-ja ik weet het wel , bij jullie ni ) en s'nachts koelt het hier af tot 10gr ! Brrrrr , ik krijg al kou als ik het schrijf
    Hier internet cafe's genoeg . Morgen ga ik heel den dag op verkenning en hou ik jullie op de hoogte . Ciao

    Groetjes aan allen en blog ze .

    24-02-2010 om 19:56 geschreven door bennianajones  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uruguay
    He-He , hier zijn we nog eens !!!
    Ja Ja Vanuit een nieuw land , eindelijk in Uruguay :

    Het heeft even geduurd voor ik jullie nog eens kan bereiken m aar het is gelukt .
    Die laatste week nog heel goe gehad , maar da internet : Man man man miserie miserie : Mss volgende keer toch maar nen laptop mee pakken ?
    Oei ik voel al aardige blikken in mijn richting !!!
    Wel we zijn dus van Porto Alegre naar Rio Grande gereden , zowat het laatste grote stadje voor de grens .
    daar bleek de stad zelf nog zo een 20km van het strand te liggen . ikke voor het strand gekozen en dat bleek een heel vakantiedorp te zijn ???
    hotels , vakantiehuisjes , van die winkeltjes met zwembandjes te koop enz....! Leuk en mooi .
    Echt een goed hotel gevonden met uitzicht op zee en toffe uitbaters . Het was een familiehotel en de dochter sprak goed engels ( das altijd meegenomen ). Toen die mensen naar de stad moesten voor hun zaken , hebben ze mij meegenomen en alles verteld waar ik best kan zijn voor fotokes en om te eten . Er was ook nog een eiland iets verder en voor 3reais ( belachelijk ) was je op 20min met de boot daar . Daar hadden ze me een goed adres gegeven van een visrestaurant !Die mensen hebben voor mij mee het beste ticket gezocht naar uruguay , ze hebben geld gewisseld tegen dollars .. !Allez de laatste dag mocht ik tot s'avonds op de kamer blijven , om dat ik pas een bus had om middernacht . S'avonds wil ik nen taxi pakken , maar da mocht ni zene !!! Zij mij afgezet tot op de bus . Da is wa ik bedoel met plaatselijke mensen leren kennen , echt tof en ik hoop nog van da .
    Nu zit ik dus hier en kan nog ni veel zeggen wegens net aangekomen . Ik zit in Punta del Este , dis te zeggen 9 km verder , want daar kan ik het niet betalen . Ik heb daar 10 hotellekes afgedaan en echt ni de knapste zene , maar gemiddeld 120dollar voor een kamererke is wa veel , vind ge ni ???
    Dat blijkt het St-Tropez van heel Zuid Amerika te zijn , heel de elite , fotomodellem , acteurs enz.. is daar aanwezig . Ik ga proberen zo veel mogelijk te trekken .
    Groetjes aan allen en zal zovlug mogelijk verder vertellen ...xxxxxxxx

    24-02-2010 om 15:58 geschreven door bennianajones  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 26/04-02/05 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 26/04-02/05 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs