Belle's blog
Inhoud blog
  • Mijn reisverslag naar Frankrijk
  • Mijn reisverslag naar Frankrijk
  • Mijn reisverslag naar Frankrijk

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Gastenboek
  • Hey Belleke!
  • Dag Belleke
  • welkom dierenvriend, en veel plezier met je nieuwe blog
  • belleke
  • dag belleke

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    Het leven van Belle
    02-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn reisverslag naar Frankrijk

    27-07-2010

    Vandaag was het een bezoekje aan een leuk kabbelend riviertje. Heb me daar een beetje uitgeleefd in ondiep water. Kreeg na het spelen wel een beetje koud dus hebben ze me maar in een handdoek gewikkeld.





    02-08-2010, 14:45 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn reisverslag naar Frankrijk

    26-07-2010

    Vandaag een uitstap gemaakt naar Carcasonne. Ik voelde me precies een middeleeuwse hond daar in Carcasonne. Maar ik moet wel zeggen dat het leuk was daar in de oude Cite rond te crossen.

    Tot morgen en woeferdewoef













    02-08-2010, 14:44 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn reisverslag naar Frankrijk

    25-07-2010

    Deze avond hebben we een uitstapje gedaan naar Argeles-Sur-Mer.





    02-08-2010, 14:43 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn reisverslag naar Frankrijk

    24-07-2010

    Vandaag hebben de baasjes en kindjes gaan minigolfen en avondzwemmen gedaan. Ik heb platte rust gekregen in het huisje lekker rustig dodo gedaan.





    02-08-2010, 14:42 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn reisverslag naar Frankrijk

    23-07-2010

    Jiepie grote dag vandaag

    Vandaag is het Jordan zijn verjaardag. De gelukzakken hebben lekkere reuze pizza’s gegeten en ik moest het stellen met mijn brokken. Krijg ik op mijn verjaardag ook een grote pizza ???

    Tot de volgende en woeferdewoef









    02-08-2010, 14:41 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn reisverslag naar Frankrijk

    22-07-2010

    Vandaag zijn de kindjes op uitstap geweest met een heeeeeel groot dier. Zoiets zoals een paard denk ik. Ik mocht natuurlijk weer mee om ze daar af te zetten en ze uit te zwaaien. Op de middag zijn we ze gaan bezoeken en heb ik mogen poseren met de baasjes voor een foto.







    02-08-2010, 14:40 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn reisverslag naar Frankrijk

    21-07-2010

    Haahaahahaaa nationale feestdag vandaag dus geen fotoshoot today.

    02-08-2010, 14:40 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn reisverslag naar Frankrijk

    20-07-2010

    Avonduitstap naar Spanje

    Mijn baasjes hadden het lumineuze idee om eens een uitstapje naar Spanje-Rosas te maken vandaag. Ik heb eens kunnen zien waar de baasjes en de kindjes vroeger op reis geweest zijn. Ik heb gewandeld op de pier en op de dijk. Op de pier kon ik weeral mij geeuw niet verbergen.

    Tot later







    02-08-2010, 14:39 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn reisverslag naar Frankrijk

    19-07-2010

    Leren zwemmen

    Vandaag had baasje het grandioze idee om mij te laten verfrissen in de rivier, maar het is niet bij verfrissing gebleven. Baasje heeft mij leren zwemmen, ja amaai mijn poten. Dat was niet echt gemakkelijk voor de eerste maal. Ik had veel toeschouwers bij mijn eerste zwembeurt en ik ben ook eens kopje onder gegaan brrrrrr dat was niet leuk.

    Spelen in de hof

    Na de zwempartij mocht ik lekker spelen in de hof met mijn nieuwe grote stok. Zie mij daar liggen met het oranje touw rond me. Want ja de baasjes waren bang dat ik weg zou lopen. Hahahaha

    Tot later woeferdewoef







    02-08-2010, 14:38 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn reisverslag naar Frankrijk

    18-07-2010

    De eerste morgen op onze reisbestemming. Zie me daar liggen lekker languit op de terras met baasje. Baasje is wakker, ik ben blijkbaar nog wat moe van de laaaaaaaange autorit. Ook ’s avonds was ik nog niet echt bekomen van de reis.

    Tot later woef







    02-08-2010, 14:38 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn reisverslag naar Frankrijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    17-07-2010

    Na een lange vermoeiende reis zijn we eens gestopt ’s morgens langs de autostrade om onze poten te strekken. Het was toch zo leuk. Ik kon eens mijn behoeftes doen en eten en drinken.

    Tot later met mijn reisverslag en je weet wel………woeferdewoef en hou de poten stijf.

    02-08-2010, 14:37 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zee en strand
    Vandaag mijn eerste uitstapje naar het strand. Het zand vond ik leuk om in te spelen maar al dat water, daar was ik toch wat bang van hoor.

    Maar samen met baasje toch mijn eerste stapjes in de zee gezet en al bij al vond ik het toch plezant.

    Nadien zijn mijn baasjes een ijsje gaan eten en heb ik een tukje gedaan.

    't Was super leuk vandaag.

    Dada allemaal en je weet wel woeferdewoef  Wink









    26-06-2010, 17:33 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonnig namiddagje
    Deze middag een wandelingetje gemaakt in het zonnetje.
    En het was leuk hoor.












    23-06-2010, 19:39 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op bezoek in de manege
    Ik ben deze middag meegegaan naar de manege.

    Heb daar met baasje een beetje rondgewandeld en het was leuk hoor.

    Dada allemaal en tot de volgende WOEEEEF XXX










    20-06-2010, 20:21 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Superdog
    Ik had vandaag zin om Superdog te spelen.

    En wat vinden jullie ervan?

    Dikke zoen en WOEF XXX






    09-06-2010, 13:51 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In de zon
    Samen deze middag met het baasje in de zon gelegen.

    Dada allemaal en een dikke zoen XXX en WOEF.








    04-06-2010, 20:25 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een beetje slapjes
    Heb vandaag DE spuit gekregen en ben een beetje moetjes.

    Baasje heeft ook mijn vachtje ingespoten tegen schilfertjes en daarom lig ik nu lekker warm in een handdoek te rusten.

    Slaapwel allemaal en WOEFDERWOEF XXX






    02-06-2010, 21:06 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op de schoot bij baasje
    Goeieavond allemaal
    Hierbij eens een foto van mij op de schoot bij baasje terwijl ik naar tv zat te kijken.
    Morgen allemaal duimen voor mij want ik moet terug naar de dokter om een spuitje te krijgen.

    Slaapwel allemaal en je weet wel.........woef








    01-06-2010, 19:48 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek Jabbeke
    Ben vandaag de eerste keer naar Jabbeke geweest bij de mama en papa van mijn baasje.

    Het was leuk doch spijtig dat het beginnen regenen is.

    Hier een paar foto's erbij en je weet wel hé WOEFERDEWOEF












    29-05-2010, 20:25 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vitamines
    Beste bezoekers,

    Bij deze wil ik het volgende melden voor vandaag.

    Ik moet een vitaminepasta nemen ja wadda tis precies of ik duracell baterijen in mijn gat heb.

    Zit vol van energie maar ga toch straks proberen flink te zijn en te slapen.

    Dada allemaal en tot de volgende WOEF

    27-05-2010, 20:49 geschreven door Snaffy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs