Bekaert Vrije Menings(l)uiting
Inhoud blog
  • Tot slot....
  • Sociaal Plan
  • Tijdelijke werkloosheid
  • De optocht
  • De optocht - Foto's van Guido De Meyer
    Foto
    BEKAERT BITTER TOGETHER
    Hoofdpunten blog bekahemi
  • Bedankt
  • Afscheidsdrink
  • Persoonlijke spullen - Binnenleveren materiaal
  • Ontmanteling
  • Personeelsvergadering arbeiders
    Wij hebben iets te zeggen
    25-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De optocht

    Een artikel en wat foto's op de Vonk site.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    26-01-2009
    'kloof tussen burger en politiek'
    In het artikel spreekt men over 'de kloof tussen burger en politiek'. Er staat:
    "Helemaal vooraan, nog voor de groep van het personeel van Bekaert, stapten een aantal schepenen en burgemeesters uit de streek wat onzeker op. De afstand tussen hen en het gros van de stoet onderlijnde weer eens de kloof tussen burger en politiek'".
    Dat moet ik ten zeerste tegenspreken, die kloof was er op vraag van de mannen, waaronder ikzelf,  die de eerste spandoek vasthielden. Indien dat "aantal schepenen en burgemeesters uit de streek" te dicht bij ons liepen dan zou niemand kunnen zien wat er op het doek stond. Wij hadden daarom gevraagd om die politieke delegatie ruim voor ons te laten lopen. En wat het groot vertoon betreft van de vakbond zoals iemand hier ergens zei...Als je de foto's bekijkt op http://www.bloggen.be/bekahemi dan zie je toch duidelijk dat er géén vlaggen zijn in de Bekaert-Hemiksem groep. Vóór dat je iets zegt beter éérst eens nadenken wat je gaat zeggen.

    26-01-2009, 09:18 Geschreven door Danny Theyssens


    toch nog even dit delen met vroegere colega'sen vrienden

    beste vrienden , toen ik vorig jaar het nieuws ontving via SMS , schreef ik een mailtje naar Rose-Marie Dekinder , ik wou dit mailtje toch nog even delen met jullie allen .
    mvg
    Luc


    Hallo Rose-Marie  ( en collegas )<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

    Momenteel zit ik China , maar kreeg vrijdag via een SMS het betreurende bericht dat Hemiksem gaat sluiten ,het was totaal onverwacht en kwam hard aan , Hemiksem is voor mij altijd veel blijven beteken vooral voor de mooie ervaringen , zijn mensen en het harde werk dat er al die jaren werd gepresteerd , maar ook omdat mijn Bekaert roots in Hemiksem liggen . Het is moeilijk mijn gevoelens te omschrijven , maar het alsof iemand van de familie is gestorven  , iets dat weg valt , iets waar je niet meer naar terug kan en waar enkel nog maar een herinnering aan over blijft . Als ik hier in China via internet de beelden  zag  kreeg ik de rillingen en een zwaar gevoel van weemoed naar vroegere herinneringen over mij heen want Hemiksem is voor mij altijd een voorbeeld van klasse , kennis en ambitie geweest ,Hemiksem was altijd mijn referentie .

    Ik wil je , en trouwens alle ex collegas,  via deze weg laten weten dat ik enorm met jullie mee leef en voel in deze moeilijke omstandigheden en hoop dat er een aanvaardbare oplossing voor ieders lot zal gezocht worden en komen . ( je mag dan ook gerust deze mail door sturen of uitdelen/uithangen naar iedereen in Hemiksem )  

     

    Ik wens jullie alle sterkte toe in deze en komende moeilijk periode !!!!!!!!

     

    Luc

     

           LUC  BALENS
             T.Q.M.  /  GPD
           <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />Bekaert Technology Center

         
      Luc.Balens@bekaert.com

               Before printing think about your
              responsibility for the ENVIRONMENT
             
              Antes de imprimir piensa en su
              responsabilidad para el MEDIO AMBIENTE

     

    26-01-2009, 07:15 Geschreven door luc balens


    Archief per week
  • 02/03-08/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008

    Ter zijde
  • Anonieme Zakken



  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs