Inhoud blog
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Been there, done that.
    Just a young girl, looking for the real life.
    18-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Hostessenwerk


    Zoals jullie weten uit men vorige stukje ben ik een student, ik zal binnenkort een stukje over mezelf plaatsen daarin gaan jullie kunnen lezen wat ik studeer. Maar zoals bijna iedere student doe ik ook een studentenjob. Ik doe namelijk hostessenwerk en promo. Ik ben zeer geïnteresseerd in alles op het vlak van communicatie daarmee dat ik ook begonnen ben met een blog. Bij promo en hostessenwerk ga je als het ware aan fieldmarketing doen, een nieuw product wat op de markt komt heeft namelijk veel baad aan samplen, flyeren en mond-op mond reclame. Dit is wat promo-boys-and-girls gaan doen, je hebt ze vast wel al eens gezien, ze gaan productjes uitdelen aan de mensen. Dit kan gaan van een nieuwe smaak drinken tot kauwgom. Voor een nieuwe club gaan ze bijvoorbeeld flyers uitdelen. Bij hostessenwerk ligt het iets anders hier ga je op evenementen de mensen ontvangen, de vestiaire bemannen, uitleg geven en altijd vriendelijk antwoorden op de mensen hun vragen. Als host of hostess is het altijd belangrijk dat je een verzorgd voorkomen hebt, vriendelijk, sociaal en heel hulpvaardig bent. De reden dat je dit soort werk gaat doen mag ook niet zijn dat je graag op leuke evenementen en festivals wilt komen, dan kan je beter als bezoeker gaan. Dit is omdat mensen vaak dit werk heel erg onderschatten, ze denken dat het gewoon wat mooi wezen is. Dit is helemaal niet waar want je moet juist pro-actief zijn en werk zien. Ook kan het zwaar zijn wanneer je lange dagen moet maken en een hele dag op je hakken moet staan. Vaak krijg je ook geen pauze of moet je snel achter een muurtje een broodje opeten. Dit is natuurlijk niet altijd zo maar het komt veel voor, zeker op beurzen. Je hebt ook heel leuke acties waarbij je helemaal in een kostuum wordt gestopt en wordt opgemaakt, dit hangt van bureau tot bureau af. Ook leuk is dat je zelf kan bepalen wanneer je wilt werken, je krijgt mailtjes en smsjes met het werk wat ze voor je hebben en dan kan je voor jezelf kiezen wat het beste voor je uitkomt. Als je na het lezen geïnteresseerd bent om dit werk te gaan doen, google gewoon even naar wat bureaus in je buurt, schrijf je in en je zal snel worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek. Laat zeker een reactie achter wat jullie doen voor bijbaantje, vind ik altijd leuk om te lezen!


    Xoxo, scorpio

    18-08-2014 om 10:37 geschreven door scorpio  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  

    Filmavondje


    Iedereen heeft wel is van die avonden dat je niks te doen hebt en er is niks, maar dan ook echt niks op de televisie. Er zijn genoeg dingen die je dan nog kan doen maar waar ik echt van kan genieten is het kijken naar een mooie film. Mijn favoriete film is meestal een emotioneel drama. Momenteel zit ik nu in de blok van mijn herexamens dus kijk ik s'avonds best veel films en series. Ik, persoonlijk ontspan hiervan, hoewel de wetenschap zegt dat je na het leren en voor het slapen best niet te veel televisie kunt kijken maar so what you only live once right? Ik heb een lijstje van films gemaakt die ik zeker aanraad en die toch mijn gevoelige snaar hebben geraakt, me geïnspireerd hebben of wat ik gewoon echt goede films vond!


    -Komt een vrouw bij de dokter

    -Now is good

    -Achtste groepers huilen niet

    -The fault in our stars


    Deze films hebben als hoofdthema kanker, dit onderwerp spreekt me namelijk heel erg aan, Het zijn stuk voor stuk zéér mooie films maar ze zijn ook heel erg triestig, en raken bij iedereen waarschijnlijk een gevoelige snaar. Persoonlijk bij zo'n films ga ik in het bijzonder nadenken over het leven.


    -Springbreakers

    -Loverboy

    -Stalked at 17

    -A lot like love (zeker een aanrader!)


    Deze 4 films heb ik onlangs nog gezien en deze vond ik zeker de moeite waard, vooral springbreakers. Er waren heel veel negatieve opmerkingen over deze film maar toch inspireert deze film me ergens, we moeten genieten van het leven en we zijn maar 1 keer jong dus we moeten af en toe eens gek doen, niet zo gek als in somminge stukken van de film natuurlijk ;)


    Laat me zeker in een reactie weten welke films jullie eventueel nog zeker aanraden, want ik ben altijd op zoek naar leuke films om te kijken!

    17-08-2014 om 20:52 geschreven door scorpio  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen  

    Nina ricci: La tentation de Nina


    Als enorme parfumliefhebster moest ik me deze zomer zeker en vast een nieuw geurtje aanschaffen. Ik ben persoonlijk niet iemand die in een parfumerie op zoek gaat naar een nieuwe geur, ik ontdek liever een geurtje toevallig. Een vriendin van mij had deze geur op en hij rook zo lekker dat ik meteen naar de parfumerie ben gegaan om hem even te ruiken bij mezelf, want parfums verschillen per persoon. Maar ik was direct verkocht en heb hem meteen in huis gehaald. Hij is ook helemaal anders dan het gewone rode appeltje van Nina Ricci, deze geur is minder subtiel en minder zoeterig. Aangezien hij alleen in de eau de toilette bestaat dacht ik dat deze na het opspuiten al vervlogen zou zijn, maar dat is niet het geval. Hij blijft goed en lang ruiken. De flacon en het doosje zijn supermooi, alleen al voor het flesje zou je hem willen kopen. Het is een fluoroze flacon met een gouden dop en gouden blaadjes. Het jammere is wel, dat deze limited edition niet blijft bestaan en snel uit de rekken zal verdwenen zijn. Dus voor wie een lekker, zoete en zomerse geur zoekt moet zich snel naar de winkel reppen voordat hij er niet meer is. De prijs is normaal, ik heb voor 50 ml 50,90 euro betaald.

     

    17-08-2014 om 18:20 geschreven door scorpio  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Archief per week
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs